TOP

Levering volgens afspraak. Bestelling met veel liefde ingepakt, al een cadeautje op zich. Het laken van een zeer verfijnde en mooie kwaliteit!

Prima service, uitstekend product

Fantastisch beddengoed

Mooie kwaliteit, geweldige pasvorm. Heb Egyptisch katoenen beddengoed bij een drietal winkels gekocht de laatste jaren maar CottonCounts is onze favoriet!

Keurig netjes

Goede snelle bezorging Met zorg en keurig verpakt Chique en goede kwaliteit

geweldige kwaliteit!!

al sinds het begin ben ik klant en nog nooit teleurgesteld.

Keurige levering

Netjes verpakt. Fijne handdoeken.

Uitstekende service en goede hulp

Ik koop hier al jaren het beste en mooiste beddengoed dat ik ooit heb gehad. Ook even bellen om advies te vragen ging heel snel en makkelijk, zodat je verder wel online kunt bestellen en niet naar de winkel hoeft. Echt een aanrader op alle vlakken.

super

goede kwaliteit, correct en snel

Heerlijk zacht!

Heerlijke zachte badmat + handdoeken set ontvangen. Leuk ingepakt met strik erom. Altijd een feestje de spullen van jullie.

altijd zeer goed geregeld

al jaren bestel ik beddengoed bij Cottoncounts en altijd is de service perfect en de kwaliteit erg goed

Top service.

Een onwaarschijnlijke fantastische service. Binnen de 2 dagen geleverd. Ook het telefonisch contact was bijzonder aangenaam. Ik kan dit bedrijf voor 200% aanbevelen.

Bij telefonische navraag, snel geholpen. Dekbed werd meteen in Oostenrijk besteld en binnen 1 week geleverd op adres.

Beste kwaliteit

Alles heeft uiteraard zijn prijs maar met deze kwaliteit mag dat dan ook.

Goede kwaliteit snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Zeer verzorgde levering. Fantastische handdoeken! (Derde of vierde keer dat ik hier bestel)

Prima kwaliteit en snelle levering

moltons en lakens Prima kwaliteit en snelle levering

Kwaliteitsproducten!

Zeer goede kwaliteit beddengoed en uitstekende service. Kwaliteit heeft een prijs, maar het is het zeker waard!

Top materiaal, top service, top ervaring

Kwalitatieve katoen, snelle service, keurige aflevering en een fijn bedankkaartje. Allemaal top geregeld!

Ervaring wisselend

Cottoncounts was zeer behulpzaam bij mijn bestelling, en gaf me de mogelijkheid mee te doen met een actie die er niet in de door mij gewenste kleur was. Toen ik de bestelling terug wilde sturen, heb ik eerst gebeld. Ik moest mailen voor een retourlabel, maar dat heb ik nog steeds niet ontvangen!

Snel

Snel en mooi verpakt.

Gewoon heel goede kwaliteit

Dit is de tweede keer dat ik een laken heb gekocht en zoals altijd ben ik zeer tevreden. Gemakkelijk bestellen, snelle levering.

Prettig contact en snelle, zorgvuldige afhandeling van de bestelling.

Vanaf bestelling tot en met de bezorging, alles is heel goed verlopen en een zeer tevreden klant. (Lees mijn zusje Irene)

Perfekt!

Schnelle Lieferung sehr gute Qualität! Gerne wieder!

Geweldige handdoeken en super beddengoed!

Sinds een paar jaar hebben wij handdoeken en beddengoed van Cottoncounts. Fijne zachte handdoeken die goed drogen. Het beddengoed is superfijn met handige koordjes die het dekbed op zn plek houden.

ABC Westland 271

2685 DC Poeldijk

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!