Super kwaliteit!

Super kwaliteit. Snelle levering. Mooi verpakt.

Wat een service!!!!!

Snelle levering en met zorg ingepakt. Het is echt een kadootje....

Gewoon goed

hieronder beschreven

ik heb 12 handdoeken gekocht Ik vond ze wel iet te dun en heb ze gewogen Het katoen gehalte is geen 600 gram de m2 Maar ik kom op 497 gram de meter. Kwaliteit is wel goed en daarom hou ik ze. Maar ik kocht ze wel omdat ze 600 gram hadden anders was ik niet tot koop overgegaan. ik kan u dus niet veel sterren geven Ik had handdoeken van 550 gram m2 denk dat u gewicht moet aanpassen. vriendelijke groet Tom van der Ham

Goedemorgen heer Van der Ham, Heel fijn dat we gisteren even telefonisch contact hadden en dat u tot de conclusie kwam dat u onze handdoeken wel degelijk het juiste gewicht hebben! Wij hebben de douchelakens van 70 x 140 cm hier in ons magazijn gewogen op een geijkte weegschaal en deze zijn 588 gram zwaar. Dit is ook het correcte gewicht. Het rekenvoorbeeld is als volgt. Een douchelaken van 70 x 140 cm is in vierkante meter uitgerekend 0,7 x 1,40 = 0,98 m2 groot. Onze douchelakens moeten 600 gr per m2 zwaar zijn. De douchelakens moeten dus wegen: 0,7 x 1,40 x 600 = 588 gr. Heel erg bedankt dat u uw review wilt herzien en erg fijn om te horen dat u zeer tevreden bent over de kwaliteit van onze handdoeken van Egyptisch katoen! Hartelijke groet, Alexandra van den Bos CottonCounts

We kregen wat we bestelden binnen de vooropgestelde tijd

Onze vorige bestelling is ongeveer 6 jaar meegegaan, 2 lakens afwisselend, dus ongeveer 3 jaar constant.

Prachtige handdoeken

Schitterende kleuren geven de badkamer weer een fris gevoel, zachte handdoeken geven een gevoel van luxe en laten die 2 aspecten nou net met de ontvangen handdoeken van Cottoncounts samenkomen.... Wij zijn er heel blij mee !!

Snelle en goede service. Super kwaliteit laken!

Zie hierboven

Vragen vooraf werden snel en duidelijk beantwoord. Levering mooi op tijd.

Sehr gute Qualität

Schnelle Lieferung

Geweldig fijn dekbed!

Ik ben zo blij met mijn donzen dekbed. Wat een feest om onder te slapen. En wat een goede service! Hartelijk bedankt hiervoor.

Super, kan niet beter

Prachtige handdoeken, precies wat we zochten. Wij zijn super tevreden !!

Mooie overzichtelijke website

Gisteren de bestelde lakens ontvangen, vandaag in de wasmachine en vanavond heerlijk slapen mooi linnengoed.

Zeer positief

Snel en correct.

Topbedrijf dat topservice levert!

Goede kwaliteit en snelle levering!

Fantastisch linnengoed voor onze luxe Bed & Breakfast

Al 7 jaar gebruiken wij in onze luxe B&B het linnengoed van Cottoncounts. Zeer regelmatig krijgen wij de vraag van onze gasten waar we dat HEERlijke Egyptische kantoen kopen! We zijn zeer tevreden over de samenwerking met Cotton Count en ook na vele wasbeurten blijft het linnengoed mooi. Het contact met Alexandra verloopt altijd plezierig. Bij een nieuwe bestelling hebben wij het linnengoed altijd binnen 1 dag in huis. Mooi en goed verpakt. In één woord Fantastisch! B&B De Heeren van Tuil Joost en Willem

Snelle levering van kwalitatief hoogwaardig beddengoed

Prima en persoonlijke service . Bij hoeslaken kreeg ik telefonisch fijn advies. Handgeschreven kaartje in het toegezonden pakket met prachtig versierd hoeslaken onderstrepen de hoge kwaliteit

Mooi laken, hopeloze spam

Mooie lakens gekocht bij Cottoncounts, maar helaas krijg je na je aankoop mails waar je niet om hebt gevraagd, en waarvoor je je blijkbaar ook niet eens preventief kunt uitschrijven. Geen enkel respect voor de privacy van haar klanten. Helaas, zal er nooit weer wat kopen.

Beste heer Kuipers, Fijn dat we net even met elkaar hebben kunnen mailen over uw klacht. We vinden het erg vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad. U geeft ons een 1 als cijfer, maar dat is nadrukkelijk niet van toepassing op de kwaliteit van ons bedlinnen. Daar bent u juist wel tevreden over. Dat vinden wij uiteraard heel erg prettig om te horen Uit ons contact zojuist, is gebleken dat u het niet fijn heeft gevonden om van Kiyoh 1 mail te hebben gehad om CottonCounts te beoordelen. U had zelf willen aanvinken of u uw aankoop had willen beoordelen en u had geen automatische mail willen ontvangen. Wij zullen met Kiyoh en onze webbouwer contact opnemen om te onderzoeken of een dergelijke vink-box kunnen aanbrengen in de webshop, zodat u zelf bepaald om van Kiyoh een mailtje te ontvangen of niet. Uw opmerkingen gaan dus niet om de nieuwsbrief van CottonCounts of andere mails die we u ten onrechte zouden hebben gestuurd. Graag benadrukken wij nog even waarom we juist voor Kiyoh hebben gekozen en we het oordeel van de klant over ons en onze producten vragen. Kiyoh is onafhankelijk: de klant bepaalt wat er bij de reviews komt te staan en het bedrijf, wij dus, kunnen niets aan de beoordeling wijzigen. Voor heel veel klanten is het erg prettig om te lezen wat de reacties zijn van de eindgebruiker. Dat beantwoordt namelijk vragen over bijvoorbeeld de kwaliteit van een product, de levering van een product en de service plus betrouwbaarheid van een bedrijf. Onze ervaring is dat klanten die geen beoordeling willen geven, niet op het mailtje reageren. We zijn ontzettend trots op de enorm positieve en onafhankelijke score die we al 11 jaar continue van klanten mogen ontvangen en hopen dat nieuwe klanten er iets aan hebben, zodra zij onze webshop bezoeken. Natuurlijk hopen wij dat u uiteindelijk ondanks dat u een mailtje van Kiyoh heeft gehad, dat u niet wilde ontvangen, toch weer in de toekomst voor CottonCounts zult kiezen. U mag mij ook altijd een privé-mailtje met uw bestelling sturen. Ik zorg er dan persoonlijk voor dat u het beoordelingsmailtje van Kiyoh niet meer ontvangt. Wij hopen zo u goed te hebben geïnformeerd en wensen u heel veel plezier met uw aankoop! Hartelijke groet, Alexandra van den Bos CottonCounts

Mooi product, goede communicatie, snelle levering, en de lakens waren als een cadeautje ingepakt, met een handgeschreven kaartje erbij. Kan niet beter.

Onder Egyptisch katoen slapen, is overheerlijk slapen!

Het is al weer jaren geleden dat ik cotton counts online vond, toen ik een verhaal had gelezen over Egyptisch katoen. Dat wanneer je daaronder slaapt je nooit meer anders wil. Toen was ik sceptisch, nu weet ik dat het waar is. Jaren later en inmiddels alle dekbedden in ons huis hebben Egyptisch katoenen overtrekken. Wij zijn helemaal fan van Monte Carlo, ook omdat hij strijkvrij is en 400TC heeft. Helaas gaat die er uit en is er niet zoveel meer van. Hopelijk komt er binnenkort weer een nieuw dekbedovertrek met 400TC en strijkvrij, want dan zal ik dit zeker weer aanschaffen. Ook de handdoeken van cotton counts zijn heerlijk zacht en gaan meerdere jaren mee en zijn de moeite waard. Kortom we wonen aan de andere kant van het land, maar zijn online fan.

Hele goede kwaliteit beddengoed.

Al een aantal keren hier beddengoed besteld vanwege de goede kwaliteit.

Super!!

Klant vanaf het eerste uur en nog steeds top service en top kwaliteit van het assortiment!!!

Mooie kwaliteit hoeslaken! Voelt heerlijk koel aan. En heerlijk zacht!

Ik gebruik de hoeslaken St. Barth nu al in de winter omdat ik het ‘s-nachts gauw warm heb. Hij voelt heerlijk koel aan!

Goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

Voldoet aan verwachting

Zijn de handdoeken zo dik en vochtabsorberend als beschreven? Ja dus!

Zeer behulpzaam, vriendelijk en denken met je mee.

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!