Super!!

Klant vanaf het eerste uur en nog steeds top service en top kwaliteit van het assortiment!!!

Mooie kwaliteit hoeslaken! Voelt heerlijk koel aan. En heerlijk zacht!

Ik gebruik de hoeslaken St. Barth nu al in de winter omdat ik het ‘s-nachts gauw warm heb. Hij voelt heerlijk koel aan!

Goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit

Voldoet aan verwachting

Zijn de handdoeken zo dik en vochtabsorberend als beschreven? Ja dus!

Zeer behulpzaam, vriendelijk en denken met je mee.

Uitstekend zoals altijd!

Ik bestel al jaren beddengoed en handdoeken via CottonCounts. Kwaliteit en assortiment zijn gewoon heel goed!

Zowel het donzen dekbed, handdoeken als dekbedovertrek zijn van een top kwaliteit en ik geniet hier elke dag van. Maar ook de service en informatie over de producten zijn geweldig! Een echte aanrader!!

*****

Top kwaliteit en top service!!

Uitstekende kwaliteit ook volgens mijn hotelgasten

In Amstel Corner Hotel gebruiken wij uitsluitend top kwaliteit dekbed overtrekken van Egyptisch katoen. Cottoncounts is een profesionele partner waar wij graag zaken mee doen. Zij leveren op tijd en hebben met aandacht voor de details.

Geweldig materiaal!

Prima service, mooi verpakt en super materiaal!

Kwalitatief mooie producten

Mooi ingepakt als bijna een persoonlijk geschenk. Met een kadobon er bij als bedankje voor je bestelling. Snelle verzending.

goede voorlichting, punctuele aflevering

goede voorlichting, punctuele aflevering

Bestelde handdoeken zijn prachtig. Ook de kinder badjas is erg mooi. Ben heel tevreden

Prachtige kwaliteit spullen en fijne service met een vriendelijke glimlach!

Altijd als ik contact heb met cotten counts (Alexandra) dat weet ik dat alles netjes en goed wordt geregeld!

Zo leuk echt een kado zoals het ingepakt wordt

Keurig, correct en heel verzorgd, betrouwbaar en fijn dat er persoonlijk contact mogelijk is om vragen uit te wisselen

De enige echte dekbedden

Wanneer je net als ik 10 jaar geleden op zoek gaat naar een prettig dekbed om onder te slapen en uiteindelijk bij Cottoncounts terecht komt is het vanzelfsprekend dat je na die lange tijd je vervolg dekbed weer zo goed en prettig wilt hebben. Natuurlijk veranderen dekbedden in de loop van tijd maar dat je na 1 nacht het idee hebt dat dekbedden nog lekkerder kunnen had ik niet verwacht. Super kwaliteit en ik slaap weer heerlijk

Snelle levering, mooi verpakt, kwaliteit!

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Makkelijk te bestellen, duidelijke foto’s en omachyoo de website en zeer snel geleverd. Ik kom zeker terug!

Fijne winkel met hoge kwaliteit aan producten!

Zoals altijd weer keurig verzorgt!!!

Altijd prima

Ik bestel al jaren dekbedovertrekken via Cottoncounts en ben erg tevreden.

Bestelling voldoet geheel aan de verwachting.

Wow!!!!

Fantastische kwaliteit, snelle levering, mooi verpakt in een woord met liefde verzorgd!

ABC Westland 271

2685 DC Poeldijk

Over Cottoncounts.nl

CottonCounts is een in 2011 opgericht Nederlands merk dat luxe bed- en badlinnen levert. Gemaakt van Egyptisch en Amerikaans Pima-katoen; twee katoensoorten die bekend staan als het beste ter wereld. Onze dekbedovertrekken, hoeslakens, bedspreien en badmatten voelen niet alleen ongelooflijk zacht aan, maar gaan ook eens veel langer mee. Thuis genieten van vijf sterren hotelkwaliteit!