Iseki tractorstoel

Ik had een Iseki tractorstoel nodig en die is bij TracParts het voordeligst. Snel verzonden. Jammer dat het weekend er tussen zat, maar dat was mijn eigen schuld.

Goede snelle betrouwbare service

Goed geregeld vrijdag besteld maandag lag het al klaar

Snelle en juiste levering

Superservice, Net voor het hemelvaartweekend besteld en toch snelle en juiste levering van de onderdelen. Dat is wat een ondernemer graag wil!

Dé plek om te zoeken!

Zeer ruime sortering onderdelen, goed weergegeven op de site. Snelle en correcte levering.

Kwaliteit sticker matig

Merk en typenummer op sticker zijn niet mooi. Slecht afgelijnde letters en cijfers. Lijkt of ze met stift ingekleurd zijn.

Veel op voorraad en snelle levering

Veel onderdelen op voorraad van verschillende merken.

Groot assortiment en snelle levering!

De side van tracPartz is snel te vinden en werkt eenvoudig. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering voor een prima prijs

Zoals altijd betrouwbaar

Heel goede ervaringen in het verleden

Pakking besteld voor de boot mooi geregeld zo

Pakking besteld voor de boot mooi geregeld zo

Was mooi snel geleverde En het zeg er goed uit alles paste goed Mvg erwin

snel en goed advies, snelle levering

de waterpomp van mijn iseki moest worden vervangen ivm een defect. ik kreeg snel een compleet advies over de juiste pomp met pakking; na bestelling had ik de pomp al binnen enkele dagen thuis. Tijdens de montage had ik nog een vraag die ook direct werd beantwoord. Zeer goede service dus, ik weet waar ik een volgende keer terecht moet zijn.

rappe levering

brandstofpomp stuk, binnen 2 dagen vervangen, niet via de Chinese route waar je weken moety wachten.

Groot assortiment en snelle levering

Goed en duidelijk en snel bezorgd.

Bv Snel en goed verzorgd

Hebben meestal wat je zoekt

Al regelmatig iets besteld, en komt telkens goed qua prijs en levering

Ik kreeg goede informatie, hulp met het te bestellen product daarna snelle afhandeling

snel en makkelijk

gewoon ouderwets behulpzaam

Snelle levering, product als omschreven

prima service

onderdeel besteld echter niet de juiste. zonder probleem retour gestuurd en in onderling overleg juiste onderdeel toegezonden gekregen. snelle reactie op de mailwisseling. bedrag eerste onderdeel werd gelijk gecrediteerd en op de rekening gestort. uitstekende service.

Zee eenvoudig

prachtige samenwerking

onze samenwerking was vlot en prachtig afgehandeld. vriendelijke samenwerking.

Snelle en correcte levering voor een goede prijs.

Helemaal tevreden.

Steeds een correcte en snelle afhandeling van onze bestellingen. Prima service

Alles goed, perfekte levering.

Altijd een goed ervaring met TracPartz.

Bedrijfsgegevens

Transportweg 13

9363TL Marum

+31 (0)62 9000 016

[email protected]

Over TracPartz B.V.

TracPartz is Europa's grootste onderdelen leverancier van motoronderdelen voor Japanse dieselmotoren.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.