Was mooi snel geleverde En het zeg er goed uit alles paste goed Mvg erwin

snel en goed advies, snelle levering

de waterpomp van mijn iseki moest worden vervangen ivm een defect. ik kreeg snel een compleet advies over de juiste pomp met pakking; na bestelling had ik de pomp al binnen enkele dagen thuis. Tijdens de montage had ik nog een vraag die ook direct werd beantwoord. Zeer goede service dus, ik weet waar ik een volgende keer terecht moet zijn.

rappe levering

brandstofpomp stuk, binnen 2 dagen vervangen, niet via de Chinese route waar je weken moety wachten.

Groot assortiment en snelle levering

Goed en duidelijk en snel bezorgd.

Bv Snel en goed verzorgd

Hebben meestal wat je zoekt

Al regelmatig iets besteld, en komt telkens goed qua prijs en levering

Ik kreeg goede informatie, hulp met het te bestellen product daarna snelle afhandeling

snel en makkelijk

gewoon ouderwets behulpzaam

Snelle levering, product als omschreven

prima service

onderdeel besteld echter niet de juiste. zonder probleem retour gestuurd en in onderling overleg juiste onderdeel toegezonden gekregen. snelle reactie op de mailwisseling. bedrag eerste onderdeel werd gelijk gecrediteerd en op de rekening gestort. uitstekende service.

Zee eenvoudig

prachtige samenwerking

onze samenwerking was vlot en prachtig afgehandeld. vriendelijke samenwerking.

Snelle en correcte levering voor een goede prijs.

Helemaal tevreden.

Steeds een correcte en snelle afhandeling van onze bestellingen. Prima service

Alles goed, perfekte levering.

Altijd een goed ervaring met TracPartz.

Super snelle verzending met de juiste onderdelen

Fijne en overzichtelijke webshop en zeer znelle levering

Nette, snelle levering. Goed verpakt

Perfect onderdeel en Perfect geleverd

Het bestelde onderdeel en de afhandeling zijn correct geregeld. De informatie over het pakketje wanneer het geleverd werd klopte precies, op de minuut af.

Oke

Tijdig geleverd, nu afwachten dat het onderdeel blijft werken.

Prima ervaring met TracPartz

Gewoon zo als het hoort ; vlotte afhandeling van de bestelling .

wat ik verwachte te krijgen/bestellen heb ik ook geleverd gekregen. Top!!

Aangenaam. vlotte web site en snelle en correcte levering. gewoon goed zo als het moet ^-^

Snelle levering en duidelijke site!

prima kwaliteit en service

prima service,snelle levering , prima kwaliteit vandaag besteld morgen geleverd Ik raad TracPartz zeker aan iedereen aan als een zeer betrouwbare site (wat niet van iedereen kan gezegd worden ) Alvast hartelijke dank en zeker tot de volgende Vriendelijke groeten Erik Roseel

Snel en goedkoop maar slechte levering

Koppakking was vervormd van transport

Hallo Tom, Bedankt voor uw order! Wat vervelend dat deze vervormd is aangekomen dit kan natuurlijk niet! Indien u graag een nieuwe wenst gaan wij dit voor u regelen! Kunt u ons dat een bericht sturen naar [email protected]? Alvast bedankt! Team TracPartz

Snelle levering van kwaliteit onderdelen aan een correcte prijs. Ruim aanbod en overzichtelijke website. Doe zo verder

Over TracPartz B.V.

TracPartz is Europa's grootste onderdelen leverancier van motoronderdelen voor Japanse dieselmotoren.