duidelijk,en correcte levering

goede firma om mee samen te werken. overzichtelijke site en indien er nog vragen zijn ,word je goed verder geholpen

Snel goed enn super

prima service, goede aankoop

de levering van de artikelen verloopt prima, artikelen zijn ook van goede kwaliteit, ik word goed geholpen door de collegas van tracpartz

Snel bestelt snel geleverd.

Onderdelen zagen er goed uit. Goed ingepakt. Bestellen op de site eenvoudig.

Heel goed volgens afspraak en optijd geleverd

Super snel geleverd

Volgende dag geleverd zoals beloofd

Goede prijs en snelle service

Doet wat je mag verwachten, top

Alles volgens beschrijving

Snelle levering en correcte prijs

Besteld en na 3 dagen aan huis geleverd

Service een dikke 10 !

Bestellen gaat tot 15u, ik had enkele minuten voor 15u een bestelling geplaatst en deze is de volgende dag toch geleverd. Ik ging er vanuit dat dit niet meer ging lukken. Alles zat ook netjes verpakt. Voor service dus een dikke 10 ! Ook enorm veel onderdelen beschikbaar in de webshop.

Gewoon perfecte service

Snelle levering,perfect verpakt en eerste klasse kwaliteit,helemaal niets op aan te merken…

Eenvoudig bestellen, snelle levering

De website van dit bedrijf is overzichtelijk. Je vind gemakkelijk wat je zoekt en binnen 2 dagen in huis. Top bedrijf :-)

Snelle en correcte levering!

Mijn bestelling werd volgens afspraak snel en correct afgeleverd. Ook binnen de aangegeven tijd. Prima geregeld!

geweldig

Snel geleverd echter 2 fout besteld, ingeleverd in Marum en nog voordat ik in Groningen was kwam de credit nota al binnen.

Matig

Koop ik olie meter voor een mf moet je eerst een verloop laten maken om het passend te krijgen

Duidelijke internetpagina

Heel snel geleverd

Besteld en snel geleverd

Besteld en snel gelecerd

Goed geholpen zodat ik meteen de juiste onderdeel kreeg.

Prettig en goed

top zeer snel

alles oke

Snelle verzending

Snelle verzending en bestelling klopt zo als het hoort

In een woord alles duielijk

Zeer goed geadviseerd door de telefoniste, doordat ze de technische gegevens van Iseki goed kon beschrijven, zag ik dat er eenhelftvankeerring nog op de as zat en toen gedemonteerd en de nieuwe keerkring past. Super geholpen een telefoontje.

stukken zijn perfect

snelle levering correcte servies beste producte

Alteid zeer tevreden over het materiaal aan mooie prijs

Ik ben alteid zeer tevreden geweest van het materiaal aan mooie prijs snel geleverd met alteid een leuke balpen en sleutelvanger bij of het nu een dure of goedkope bestelleling was

Leveringstijd

Leveringstijd komt niet overeen. Ipv de dag nadien zoals jullie reclame zegt, was de levering 4 werkdagen later. Op zich is een levertermijn v 4 werkdagen geen probleem, indien dit zo op voorhand gecommuniceerd wordt.... Je mag klanten niets wijs maken.

Vlotte levering

Stop solenoid gebruikt op Minigraver ondanks ander multistekker een goede oplossing,

Over TracPartz B.V.

TracPartz is Europa's grootste onderdelen leverancier van motoronderdelen voor Japanse dieselmotoren.