stukken zijn perfect

snelle levering correcte servies beste producte

Alteid zeer tevreden over het materiaal aan mooie prijs

Ik ben alteid zeer tevreden geweest van het materiaal aan mooie prijs snel geleverd met alteid een leuke balpen en sleutelvanger bij of het nu een dure of goedkope bestelleling was

Leveringstijd

Leveringstijd komt niet overeen. Ipv de dag nadien zoals jullie reclame zegt, was de levering 4 werkdagen later. Op zich is een levertermijn v 4 werkdagen geen probleem, indien dit zo op voorhand gecommuniceerd wordt.... Je mag klanten niets wijs maken.

Vlotte levering

Stop solenoid gebruikt op Minigraver ondanks ander multistekker een goede oplossing,

correct

Complete en snelle levering

Zelfs voor mijn oldtimer tractor de volgende dag de onderdelen in huis. Super service!

Snelle service en prima website

Duidelijke website, snelle levering, de juiste delen voor mijn Iseki tractor. Zeer aan te bevelen voor een ieder

Super!!!

Snelle levering prima tel uitleg ,prima voorraad en goed materiaal.

Snel geleverd en de juiste producten

Beste winkel om de onderdelen te zoeken voor machines en ze worden snel geleverd.

kan niet beter

na vraagstelling snel en vakkundig antwoord , bestelt en nog sneller in huis. zeker een vervolg

Betrouwbare bedrijf

Mensen van hun woord en schitterende service

Snel

De bestelling is stevig ingepakt en snel bij me toegekomen.

netjes aan de verwachting voldaan

goede prijs en nette levering van een product dat ik wilde hebben. Geen op- of aanmerkingen, gewoon goed!

Product snel en goed geleverd.

Goede en duidelijke service, product zoals omschreven en 24 uur later in huis kon in dit geval niet beter.

Als is ok

Goed en betrouwbaar

Wij hebben al diverse malen bij dit bedrijf gekocht en tot nu toe zijn wij heel tevreden. Wij kunnen met een gerust hart TracPartz B.V. bij u aanbevelen.

Snelle en correcte levering

Prima prijs en snelle levering.

Alles gevonden wat ik zocht

Ik had een 4-tal artikelen nodig om mini-trekkers te herstellen. TracPart was de enige site waar alles in voorraad was. Dus snel bediend, zo kan ik verder mijn herstellingen uitvoeren.

Snelle levering Grote keuze

Goed funtionerende webshop.

Goede ervaringen, veel voorraad, verstand van zaken. Ideaal het betalen via Biller!

Het klopt allemaal en snelle levering

Het klopt allemaal en snelle levering

De snelste levering die ik ooit heb meegemaakt.

Duidelijke website, en alles te vinden en absoluut niet duur. en de volgende dag al in de bus, zat nog in mijn ogen geen 24 uur tussen. uiterst tevredenheid. A.W. Bodewes.

Kwaliteit service betrouwbaar top

Kan altijd snel vinden wat ik nodig heb en altijd snel geleverd

niet zo goed

4 lampjes besteld, verpakt per 2 st. maar 1 lampje was gebroken!! keurig opgelost, gelijk een nieuwe gestuurd

Hallo Pieter, Dat is super vervelend! We hadden nog geen melding van u ontvangen dat dit gebeurd was, graag zou ik u vriendelijk willen vragen even contact met ons op te nemen dan zorgen wij voor nieuwe lampjes! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team TracPartz

Transportweg 13 9363TL Marum

+31 (0)62 9000 016

Over TracPartz B.V.

TracPartz is Europa's grootste onderdelen leverancier van motoronderdelen voor Japanse dieselmotoren.