Snelle levering Grote keuze

Goed funtionerende webshop.

Goede ervaringen, veel voorraad, verstand van zaken. Ideaal het betalen via Biller!

Het klopt allemaal en snelle levering

Het klopt allemaal en snelle levering

De snelste levering die ik ooit heb meegemaakt.

Duidelijke website, en alles te vinden en absoluut niet duur. en de volgende dag al in de bus, zat nog in mijn ogen geen 24 uur tussen. uiterst tevredenheid. A.W. Bodewes.

Kwaliteit service betrouwbaar top

Kan altijd snel vinden wat ik nodig heb en altijd snel geleverd

niet zo goed

4 lampjes besteld, verpakt per 2 st. maar 1 lampje was gebroken!! keurig opgelost, gelijk een nieuwe gestuurd

Hallo Pieter, Dat is super vervelend! We hadden nog geen melding van u ontvangen dat dit gebeurd was, graag zou ik u vriendelijk willen vragen even contact met ons op te nemen dan zorgen wij voor nieuwe lampjes! Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Team TracPartz

snelle correcte levering

snelle en correcte levering zonder schade.

Snel en correct

Steeds perfecte service ook voor kleine onderdelen of bestellingen

Voldoet volledig aan mijn eisen

Bijna 100% service

Onderdelen die voorradig zijn worden snel geleverd. Maar als die er niet zijn moet je zelf maar verder zoeken. Hier mis ik een beetje support. Als bedrijf zou ik de klant toch willen houden en niet de kans geven om bij een andere te gaan zoeken. Als dit wel gebeurd was had ik 5 sterren gegeven.

Makkelijk, eenvoudig en toch efficiënt!

Ik zocht voor de eerste keer als leek op de site van Trackpartz naar wisselstukken voor mijn pad aangekochte 2dehandstractor. In 'no-time' vond ik wat ik zocht. Bedankt.

Spot on!

Voorraad en snel leveren!

Alles op voorraad en goede kwaliteit@

Perfect.

makelik snel en goed

vlotte bestelling s anderdags geleverd perfect

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij TracPartz die ook nog eens snel geleverd werd!

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij tracpartz

Snelle reactie op Email

Diverse motordelen nodig gehad; snelle reactie per mail en met een directe link naar het specifieke onderdeel. Wat voor ons, als klant duidelijk en snel te bestellen is.

Je ziet krijgt en je krijgt wat je zag.

Heldere en duidelijke afhandeling. Goede levering, motor was netjes verpakt voor transport.

snel en eenvoudig besteld voor goede prijs.

goed vindbaar in google en toch best uniek assortiment in voorraad.

Top kwaliteit

top kwaliteit en snelle levering

Altijd perfect

De bestellingen zijn altijd op tijd en goed ingepakt. Top bedrijf!

Netjes geholpen, snelle service

Bestellingen komen volgende dag binnen.

Goede snelle service

Goed geregeld alles optijd

Alles was snel geleverd

heel goed

heel goed

Moeilijke website om de juiste onderdelen te vinden

De zoekfunctie is niet gemakkelijk. Als je het modelnummer ingeeft van de tractor krijg ik meer dan 400 artikels, waarvan 200 soorten oliefilters. Na mailen met de klantendienst kon ik wel de juiste terugvinden. Dan de hefset conversiesets besteld, deze bleek na aankomst niet te passen ondanks dat het modelnummer wel in de lijst stond als zijnde compatibel. Terugsturen kost een bom geld gezien het gewicht. Ook een front besteld omdat de originele gekraakt was en dan komt er een nieuwe front aan die in een andere materie is nagegemaakt met de hand en polyestermatten en nog uren schuurwerk nodig heeft plus herspuiten. Lijkt helemaal niet op de foto op de website.

Transportweg 13

9363TL Marum

+31 (0)62 9000 016

Over TracPartz B.V.

TracPartz is Europa's grootste onderdelen leverancier van motoronderdelen voor Japanse dieselmotoren.