Filters

5

Surprised

Not all paid items are in stock. Considering that we are in Europe, delivery is expensive. It would be appropriate if it were related to the total of the order. I would like it to be free.

  • Would you recommend us? Yes
10

Great!

The time of he delivered was very shortest. The products arrived very protected and duly safety. I really will come back to buy. Great team and great work.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Anabel, Thank you so much for taking the time to leave us a wonderful review! We are thrilled to hear that you had a positive experience with us and appreciate your kind words. It's great to know that our efforts to provide excellent service have paid off, and we are glad that you were satisfied with your experience. Thank you again for your support. We hope to have the opportunity to serve you again soon. Best regards, Gabriela

10

Snel en netjes geleverd

Producten waren goed ingepakt en wierook als kadootje gekregen.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Beste Miranda, Bedankt voor het nemen van de tijd om ons een prachtige beoordeling achter te laten! We zijn verrukt dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Het is geweldig om te weten dat onze inspanningen om uitstekende service te bieden zijn beloond en we zijn blij dat u tevreden was met uw ervaring. Nogmaals bedankt voor uw steun. We hopen de gelegenheid te hebben om u binnenkort opnieuw te bedienen. Met vriendelijke groet, Gabriela

10

New start

Order No. 5000000177 Order date: January 11, 2023 ***Last week I sent my data with European VAT activated for the European community until today I have not received a commercial invoice with my complete data. ***Once the order with advance payment is accepted, it does not have to be out of stock, in my case it was like that but I am currently waiting for an adjustment in payment with the corresponding applicable commercial discount. ***There are two bronze articles with reference numbers that do not have a new appearance, if not items on display. 1. Seated Buddha with Crown 36cm 0000000017948 €125.00 2. Asthmangal seated Buddha without carved base 27cm MB-2681P€81.00 In the same case in the future, please confirm it before sending it. ***You have many articles of our interest. I hope to maintain a lasting commercial relationship. *** I am preparing a new order, it is possible that I can have a 20% commercial discount on future orders from the prices published on your website. Waiting for news. A cordial greetings. B. Sadartangani ID 48094924S ES48094924S VAT European Community

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Bhagwan, Thank you for taking the time to leave us a positive review. We are glad to hear that the issue has been resolved to your satisfaction. If you have any additional questions or concerns, please don't hesitate to reach out to us. We are here to help and would be happy to assist you in any way we can. Best regards, Gabriela

7

Quick delivery

Quick delivery but al lot of stuffare out of stock. They sent me the money back

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Yvonne, Thank you for your recent order and for taking the time to leave us feedback. We are sorry to hear that some of the items were out of stock and that this impacted your experience with us. We appreciate your understanding and are glad to hear that we were able to promptly refund the money for the out-of-stock items. Our goal is to always provide a positive shopping experience, and we regret that we fell short in this instance. If there is anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. We would be more than happy to help. Best regards, Gabriela

10

top experience

placed an order and some product was not available, they made some sugestions and got my package within a week. from holland to hungary. even got some samples. so i am very satisfied about this company.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Frieda, Thank you for taking the time to share your positive experience with us. We are thrilled to hear that you were satisfied with the service you received, even with the unexpected issue with some of the items being out of stock. We appreciate your understanding and are glad that we were able to offer alternative suggestions that met your needs. We are also pleased to hear that your package arrived within a week and that you even received some samples. Providing fast and efficient delivery is a top priority for us, and we are glad that we were able to meet your expectations in this regard. Thank you for your support and for choosing our company. We hope to have the opportunity to serve you again soon. Best regards, Gabriela

10

Very fast delivery to Ireland. Beautiful products

My order arrived in Ireland 2 days after ordering and everything I orded was in stock and packed very well.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Angela, Thanks for your review! We are glad to hear that your order arrived promptly and in good condition! We hope that you will choose to shop with us again in the future. Your satisfaction is our top priority and we strive to provide the best service and products to our customers. Thank you for your previous purchase and we look forward to the opportunity to serve you again. Gabriela

10

Helemaal top!

Goeie prijzen, snelle zorgvuldige verzending. Ben helemaal tevreden!

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Beste Sylvia, Hartelijk dank voor uw recente bestelling en voor het achterlaten van uw positieve feedback. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent over de prijzen en de snelle en zorgvuldige verzending. Het is ons doel om onze klanten een uitstekende service te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt voor uw steun en we hopen u binnenkort weer te mogen bedienen. Met vriendelijke groet, Gabriela

10

Bon fournisseur pour l'ésotérisme

Bonne expérience avec des produits de qualité.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Merci pour votre commentaire positif ! Nous sommes heureux d'entendre que vous avez eu une bonne expérience avec nos produits de qualité. Gabriela

8

Great selection

Excellent customer service from Katiuska. Great selection of items.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Lord Gunnar, Thank you for your review! We are glad to hear that you had a good experience with the customer service from Katiuska. It's also great to hear that you like our selection of items. We all are working hard to provide an enjoyable shopping experience. Gabriela

8

I have good experience with this company.

There custom service really tries to solve problems. First time order some things went missing. Now ordered the second time and everything should go fine.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Debby, Thank you for your review! We are glad to hear that the customer service is trying to resolve any issues you've had with your orders. It sounds like you've placed a second order and are optimistic that everything will go smoothly this time. If you have any question, don't hesitate to contact the customer service team again. They will likely be more than happy to help you out and ensure that you are satisfied with your purchase. Gabriela

2

Great products, but NO CUSTOMER SERVICE AT ALL!!

I keep asking, repeatedly, muliple times for a Credit note which is a neccessary document with every money return. You always deduct the money paid and return, but with no previous announcement and/or chance to change the order / order something else. now it has already, again been almost one MONTH with NO RESPONSE to my urgencies to obtain CREDIT NOTE. Shame.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Dear Petr, I apologize for any inconvenience you have experienced with obtaining a credit note. My colleague has sent you all the credits note you needed. It was a pleasure to talk by phone with you and as I explained to you on the phone, we will start working with proforma invoices, so you won't need the credits note anymore. This way you will be able to optimize time and pay only when you agree with the proforma. I wish you a nice day, and if you have any questions please don't hesitate to contact me, I will be happy to help you. Gabriela

10

Perfecto

Muy contenta

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

¡Muchas Gracias Maria por tu comentario! Te deseamos un prospero año nuevo. Gabriela

10

Fast and easy ordering

It is really easy to place an order and the order processing time is really fast, so I can get goods asap!

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Andrew, Thank you very much for your review. Best wishes for a wonderful holiday season! Please do not hesitate to contact us if you need anything, we will be happy to help you. Gabriela.

4

Ontevreden over de niet ontvangen producten die toch op de website worden aangeboden.

Bij bestelling op jullie website wordt niet aangegeven dat producten niet leverbaar zijn. Daardoor drie producten niet geleverd, dit is de tweede keer jullie zijn mij als klant kwijt ook al ben ik maar een kleine afnemer. Service van medewerker is prima en de geleverde producten zijn oké.

  • Would you recommend us? No
10

Very good!

Very good experience.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Dear Alessandro, Thank you very much for your review. Best wishes for a wonderful holiday season! Please do not hesitate to contact us if you need anything, we will be happy to help you. Gabriela.

1

Sin abono, sin respuesta, sin solución.

No hay comunicación ninguna por parte del vendedor. Al realizar el pedido indicaba que todo estaba en stock, después de varios días escribiendo y contactando y bajo la amenaza ya por preocupación de mi contacto con PayPal por fin me llama una persona que se disculpa y me comunica que de un producto no hay stock, me dice que lo abonarán y mandarán todo lo demás. Cuando recibo el paquete me faltan 5 productos que no están abonados y supuestamente si hay stock. He reclamado el abono en varias ocasiones y como al principio sigo sin respuesta. Voy a abrir disputa en PayPal, ha sido una mala experiencia y desde luego ni volveré a comprar ni lo recomendaré en mi sector…

  • ¿Nos recomendarías? No

Reactie van het bedrijf

Estimada Marta, Lamentamos que hayas tenido una mala experiencia. Te pedimos disculpas por todos los inconvenientes ocasionados. Como le he explicado por teléfono, hemos tenido un problema en el sistema con su orden. Siempre cumplimos con la promesa de delivery de 48 horas. Hemos tenido una reunión interna para resolver su queja, y poder mejorar nuestro servicio. Te deseo un buen dia, y te pido disculpas nuevamente. Espero que en el futuro podamos ganar tu confianza nuevamente. Gabriela.

8

Great

Im always appreciative of their quick responses.

  • Would you recommend us? Yes

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review!

10

Todo perfecto

ENVÍO rápido y material perfecto!! Mi proveedor favorito sin duda

  • Would you recommend us? Yes
9

Improved webshop

The package was quickly completed and delivered. The problem remains that the webshop does not completely delete the unavailable items, so I place my order for a product that I do not receive and so I wait in vain for it I have to order it from somewhere else.

  • Would you recommend us? No
10

Snel service.

Klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Amazing

I ordered palo Santo and white sage. It came in perfectly and it smells amazing! You do need to leave the palo Santo out of the bag for a few days because the scent is so overwhelming. Loved it!

  • Would you recommend us? Yes
1

Dissapointed once again

Placed so many orders with eastern trading so far.. Everytime we have an issue with the order,lost items,wrong items,delays on shipping. Very nice products though but without the correct service

  • Would you recommend us? No
6

I still haven't received my order/purchase

I still haven't received my order/purchase

  • Would you recommend us? Yes
10

Excellent service

Fast easy and quick delivery?. Look forward to placing my next order.

  • Would you recommend us? Yes

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd