Da gibt es nichts zu beanstanden - Alles bestens

Tolle Schiffe, super nettes Personal, sehr gute Organisation. Mehrfach haben wir bei Syperda gechartert. Im Vergleich zu anderen Vercharterern in Friesland sind die viel besser. Boote sind in Ordnung und Übernahme und Rückgabe ohne Probleme. Lohnenswert sind auch die Segelkurse. Sehr gute Lehrer und eine top Organisation. Viel habe ich dort gelernt

Betrouwbare schepen voor een leuke vakantie

We hebben met ons gezin van 5 een lemsteraak (Brakzand) gehuurd en over de wadden het IJsselmeer en door Friesland gezeild. Goed zeilend schip en heel goed onderhouden. Bedden misschien niet supercomfortabel en met 10 personen zou het wat krap zijn voor een langere trip maar met 5-7 mensen heel goed te doen. Hetvzeilen vereist wel wat spierkracht en ervaring maar dan heb je ook echt een mooie ervaring. De schepen zien er goed uit en zeilen ook echt goed en solide. Dat is veel waard. Hulp en klantvriendelijkheid van Syperda is top.

Es hat alles zu unserer vollsten Zufriedenheit geklappt!

Beeindruckend war für mich das Vertrauen mit dem uns eine schöne Lemster Aak anvertraut wurde. An Bord und im Büro hat einfach alles gestimmt. Preis und Leistung passen gut zusammen! Kein Schnickschnack aber alles was gebraucht wird in einem guten Zustand! Wir kommen bald wieder!

Geweldige zeilweek door tiptop geoutilleerde en onderhouden schip.

Het was - weer - een groot genoegen om om met een lemmeraak van Syperda op stap te gaan. Al het gaand en staand want is supergedelegeerden onderhouden, en in de loop van de jaren steeds meer praktische handigheidjes, zoals verschillende kleuren vallen. Bij steviger weer geeft de wetenschap dat er niets gaat afbreken een veilig gevoel. Ook binnen alles prima in orde, met ruimschoots kommaliewant, goed werkende koelkast, lekker makkelijk bovendewaterlijn toilet en plezierige leefruimte. Boegschroef zal voor veel mensen ook bijdragen aan een ontspannen vaartocht. Locatie is ook ideaal als uitvalsbasis voor IJsselmeer en Wad. Kortom, wij komen zeker weer terug!

Heel veel geluk gehad met het weer zo in het voorjaar. Maar heerlijk genoten van de woning en omgeving. Wij vinden het wel prettig als het nog wat rustig is op het park. Restaurant Boppe de Golle was toevallig ook net open voor afhaal, een aanrader!

Bi-zar slecht!

We hebben een randmeer gehuurd voor 3 dagen waarvan er 2 dagen het weer té slecht was dus de boot bleef liggen. Dag 3 zijn we toch maar gaan varen om nog iets eruit te halen, uiteindelijk trok de wind aan in de middag en was het niet mogelijk terug te varen. We hebben gebeld en gevraagd of ze ons op konden halen na werkelijk 2 uur varen en nog een hele dag voor de boeg. Er was 0,0 begrip voor veiligheid en niemand kon ons helpen want we moesten persee de Fluessen weer over om de boot terug te brengen. Veiligheid staat ten alle tijden voorop en zo wordt er bij Waterrecreatie Syperda niet naar gekeken. Naast de volle 3 dagen huur krijg ik ook nog een rekening van 20 euro benzine, 10 liter??? En 50 euro voor het ophalen van de boot. Ik zou zeggen, goedkoop duurkoop! Lekker naar een andere verhuur die wel hulp kan bieden en veiligheid voorop zet. Geldklopperij bah.

Prachtige traditionele schepen met een goede comfort en vriendelijke service van de verhuur

Prachtige traditionele schepen met een goede comfort en een uitstekende service van de verhuurder

total nette Betreuung, faire Preise

Wir chartern seit 20 Jahren dort, seit 3 Jahren ein Elternteil mit 1-3 Kindern. Klappt immer toll, extrem familienfreundlich. Wir freuen uns schon auf 2020

Prachtige rustige plek waar je je meteen thuis voelt

Gaastmeer heeft een prachtige rustige entree. De enige weg is een doodlopende weg met overal toegang tot het water. De haven van Syperda ligt direct aan het Gaastmeer en met een shortcut ben je ook zo op de Fluessen. De vakantiehuisjes zijn modern en goed uitgerust met veel gras en ruimte eromheen. Het personeel staat altijd voor je klaar en is ook buiten kantoortijden goed bereikbaar.

Pluspunten

Prettige persoonlijke service Prima onderhouden schepen, geen overdreven luxe. Redelijke prijs. Fijne locatie, Waddenzee is in een ochtend te bereiken (via IJsselmeer)

Verhuurpunt bij Lauwersmeer . . . .

Pluspunten

gutes Preis-Leistungs-Verhältnis für unsere Zwecke genau das Richtige sehr nette Mitarbeiterin in der Rezeption

mehr deutsche TV-Sender fänden wir gut (nur 1 deutscher Sender)

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk en hartelijk Uitstekende conditie van schepen Betrouwbaar

Geen basis ingrediënten aan boord, zoals: suiker, peper, zout, afwas- en schoonmaakmiddelen Door afwezigheid van goede schoonmaakspullen moeilijk in staat om schoonmaakkosten te voorkomen

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Wir hatten eine tolle zeit in Friesland — das Team von Waterrecreatie Syperda war sehr nett und hat uns immer schnell und unkompliziert unterstützt!

Pluspunten

Mooi schip, al het materiaal altijd in orde, vriendelijke mensen.

Gebruik bunq.me om een betaallink te maken, dat maakt het betalen van de facturen wat makkelijker.

Pluspunten

Fijn schip Tuigage helemaal prima

Deel van de inventaris niet schoon Lekkage bij t raam

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Makkelijk boeken Positieve houding Goede schepen

Mogelijkheid tot pinnen bij receptie

Pluspunten

De schepen gaan er steeds beter uitzien.

Geen, deze worden naïevere tocht steeds doorgegeven en dat wordt opgevolgd.

Pluspunten

Boot sehr gut instandgehalten, Sehr sauber gut ausgerüstet, sowohl seglerisch als auch in der Küche

Pluspunten

vriendelijke ontvangst, veel keus, mooie schepen in goede conditie, fijne locatie om snel op het IJsselmeer of de wadden te zijn.

Sommige aanvullingen zijn op aanvraag te krijgen, bijv. marifoon, verrekijker, etc. Dat zou duidelijker verteld kunnen worden.

Pluspunten

We huren al meer dan 10 jaar boten bij Syperda. Materiaal altijd prima in orde. Gastvrije ontvangst.

Pluspunten

Altijd super vriendelijk en welkom en boten toppie in orde!

Nix!

Pluspunten

Prettige ontvangst, goede schepen, schoon sanitair in de haven

enige slijtage aan boten, sobere inrichting (geen kussentjes binnen of voor in de kuip). Jammer dat het restaurant in de haven dicht is.

Pluspunten

Alles compleet en werkt goed. Snelle afhandeling

5 Sterne: perfekt, auf jeden Fall empfehlenswert

Positive

Gutes Preis- Leistungsverhältnis. Sehr freundliches Personal.