Prima geregeld

Netto auto, goed geholpen

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Service! Snel en goed contact

Beste Suus, Dank voor u reactie! We hopen u zeker nog een keer terug te zien :). Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Goede service top auto

Beste Danny, Dank voor de mooie beoordeling, we hopen u weer snel terug te zien. Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars

Pluspunten

persoonlijke begeleiding correcte dienstverlening

Beste Rene, Dank voor de fijne beoordeling :)! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars.

goede service, goed behandeld

Beste Max, Onze dank voor de mooie recensie. Hopelijk kunnen wij u nog een keer verwelkomen als gast! Met vriendelijke groet, Team CRC

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Linda, Dank voor de mooie beoordeling en hopelijk tot de volgende keer :)! Met vriendelijke groet, Team CRC

Pluspunten

Goed geregeld

Geen

Beste, Dank voor de perfecte beoordeling en hopelijk zijn wij u in de toekomst weer terug! Met vriendelijke groet, Team CRC

goede service, goed behandeld

Beste, Dank voor de beoordeling en wellicht zien wij u in de toekomst weer terug!! Met vriendelijke groet, Team CRC

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Lizet, Dank voor uw mooie recensie. Wij hopen u in de toekomst weer terug te zien! Met en vriendelijke groet, Team Curacao Rentalcars.

perfect, definitely recommended

Beste, Dank voor uw mooie beoordeling. Hopelijk zien wij u in de toekomst weer terug! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars

goede service, goed behandeld

Beste, Onze dank voor de mooie beoordeling. Graag zien wij u nog een keer terug in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Danny, Het was een genoegen om jullie als klant te hebben. Hopelijk tot snel! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars.

perfect, definitely recommended

Beste Edwin en familie, Jullie waren toppers en we hebben genoten van jullie aanwezigheid op het eiland. Tot volgend jaar :). Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Ilyasse, Onze dank voor de mooie recensie. Mocht u nog een keer naar ons eiland komen, dan horen wij uiteraard weer graag van u! Met vriendelijke groet, Team CuraÇiao.

goede service, goed behandeld

Beste Jurendy, Dank voor de mooie beoordeling en voor uw geduld en coulantie richting ons toen wij een beetje in de knoop kwamen met uw boeking. Wij zijn blij dat wij u alsnog naar wens hebben kunnen helpen. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars.

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Dennis en familie, Bedankt voor de beoordeling, wij hebben ook zeer genoten van u als gast! Tot de volgende keer:) Team Curaçao Rentalcars

voldoende, een redelijke ervaring

Beste Bart, Dank voor uw recensie. Wij vinden het jammer dat u niet tevreden bent. Wat betreft de tank zijn wij het zeker met u eens en normaal gesproken gebeurt dit ook altijd, helaas door de drukte rond kerst en oud en nieuw is dit erbij ingeschoten. Als de auto inderdaad een vervelende rammel had gehad dat ik dit graag voor u opgelost tijdens uw verblijf, nu kan ik hier helaas niks meer aan doen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst beter van dienst zijn. Met vriendelijke groet, Team CRC.

Beste Bas en familie, Onze dank voor de mooie beoordeling en we gaan jullie zeker nog terug zien op Curaçao!! Groet, Team Curaçao Rentalcars

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Rick, Goed dat u genoten heeft van de door ons geleverde auto. Volgende keer helpen wij u weer graag. Ciao en met vriendelijke groet, Team CuraÇiao

perfect, zeker aan te bevelen

Beste Jan-Willem, We zijn blij dat u tevreden bent met de door ons geleverde auto en service. Hopelijk tot een volgende keer!! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars.

goede service, goed behandeld

Beste Dennis en Eveline, Dank voor de mooie beoordeling en de feedback, hiermee zullen we zeker aan de slag gaan!! Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars

perfect, zeker aan te bevelen

Beste, Dank voor de top beoordeling!! Tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Curaçao Rentalcars