Vriendelijke klantenservice en een snelle levering top

Super goed

Super goed

Equine Fusion All Terrain Ultra is top

De website van Hoofwear is duidelijk en overzichtelijk, voorzien van veel productinformatie. De levering gebeurde vlot. De hoefschoen Equine Fusion All Terrain Ultra is top. De schoen is gemakkelijk aan en uit te doen. Mijn paard heeft zeer dunne zolen en is herstellende van hoefbevangenheid. De schoenen ontlasten duidelijk. Mijn paard is opgelucht dat ze weer pijnloos kan stappen. Ze geeft spontaan haar voet wanneer ik de schoenen wil aandoen. Dat zegt toch genoeg, niet?

Ik heb ze treug gestuurd

Ik heb ze treug gestuurd om dat ik heel veel foto's hebt gezien dat de paarden meer last krijgen op de beenen en die van mij had ze 24 per dag om moeten hebben en dat werkt niet bij mijn paarden dis ik kan er niet echt een mening over geven en ga et nu op.een ander manier op lozen . Gr Freddy

Super snelle en deskundige service!

Heel fijn en goed advies gehad op afstand. Foto's ingestuurd en binnen een week had ik een stel goed passende hoefschoenen in huis. De hoefschoenen zelf zijn van hele mooie kwaliteit en makkelijk te hanteren. Heel blij!

Heel snel geleverd

Mijn bestelling was er de volgende dag, heel fijn.

Super snel

Zelfs met opmerking bij product levertijd 2-5 dagen, was het er de volgende dag al

Goed advies en contact

Denken mee alles duidelijk op de website

Supersnel avies en levering

Op basis van de foto's gaf Klaas advies voor de maat schoenen en die werden de volgende dag geleverd. Zeer tevreden.

Hoof Wear is highly recommended

Ordered a hoof boss, got it delivered. So all good! 2 things are outstanding: 1. Hoof Wear distributes the hoof boss in Europe - cannot thank you enough for this 2. We forgot to include the battery loader in our first order and had to place a second order, asking via e-mail for a refund of the double paid shipping costs. Got an answer in no time and the refund, thank you for that too. The half star has been taken off because the operator on the phone was seemingly very bored and only repeated her standard sentence 3 times (please write an e-mail)...

Super snelle levering.

Prima product alles naar verwachting.

Veel voorraad, goede service en kunde

Meer dan dat je kan verwachten qua service en Kunde

Duidelijke uitleg per mail, snelle verzending en zeer klantvriendelijke opvolging als de hoefschoen nog niet helemaal is wat het moet zijn.

Goed advies en snelle levering

Na een fijn telefonisch advies te hebben gekregen waren de producten de volgende dag al in huis. Zeer vriendelijk geholpen.

Topservice!

Klaas neemt echt de tijd om advies te geven, snelle levering, goede begeleiding.

snel en goed advies

De eerste schoenen paste niet goed. Meteen terug gestuurd en het tweede paar schoenen paste wel. De filmpjes zijn voldoende duidelijk dat ik met vertrouwen kon beoordelen of de schoenen paste of niet.

Ruime keuze en snelle levering

Zeer kundig en snel!

Ik heb voor al mijn paarden hoefschoen advies gevraagd en uiteindelijk de hoefschoenen besteld bij Hoofwear. Je krijgt heel snel een goed advies en je bestelling is super snel binnen. Heel blij mee!

Snelle survis

Ik heb vorigevweekmpoeder besteld voor mijn paard met sraalkanker elke aan op gedaan op de straal in de avond om dat ze dan op stal komt te staan over dag in de wei het droogde super goed in de over weefsel was op hoping later ling het losser zitten en het viel van zelf af war bij de straal veel beter kwam te zien nu klij over heen gedaan dat het beschermd tegen urine en vochtige plekken top btodukt en goede prijs

Snelle service!

De ene dag besteld, de andere dag mijn onderdelen al in huis. Verder snelle reactie bij vragen via de mail en/of Whatsapp, heel fijn als het zelf knutselen met onderdelen even niet lukt.

Alles volgens afspraak

Xxx

Uitstekend materiaal

Een hoefrasp voor droge en harde hoeven en een mes gekocht, zeer degelijk materiaal!

Ik kocht de soft ride boots met speciale gel voor laminitis. Eigenlijk iets die heel duur is qua aankoop. 2 dagen later kwam mn bestelling aan met een vriendelijk kaartje. Ik deed meteen de boots aan aan mn paardje die veel pijn had. Dankzij de soft ride boots en speciale gel loopt zij weer goed vanaf de eerste seconde met de boots. Se heeft zienbaar minder pijn. Dus een investering die het waard is. Hopelijk gaan de boots zelf lang mee, dit is niet iets die je ieder jaar zou hoeven te vervangen (hoop ik) Dusja, een aanrader om bij deze site te kopen en ook het artikel raad ik aan voor paarden die pijn hebben. Bedankt hoofwear.

6 De Steeg

Reek 5375KH

+31(0)413-714650

About HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.