Snelle persoonlijke service

Binnen drie dagen goederen in huis in Frankrijk... hoef hoef dat is snel! Ook een leuke kaart erbij met een attentie voor ons paard, het kan niet beter. Dank je Klaas en Marianne

Zeer goed advies, heel vriendelijk en erg goed geholpen

Na even twijfelen toch besloten om langs te gaan voor een pasconsult en ben erg blij dat ik dat toch heb gedaan. Erg goed advies en nemen ruim de tijd om de juiste maat te vinden.

Goed geholpen en de hoefschoenen passen in 1 keer

Ik ben goed geholpen zelfs op de late avond. De hoefschoenen pasten in 1 keer en mijn pony is er heel blij mee! Bedankt!

goede producten en zeer snelle verzending

Via google kwam ik uit op de website. product besteld in mijn ochtendpauze rond 10:30 en al binnen een paar uur kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. diezelfde avond nog was het pakketje verzonden. De volgende dag kwam deze aan op het door mij gekozen dhl punt. Door mijn werktijden heeft het daarna twee dagen geduurd voordat ik hem kon ophalen. De doos was kapot gegaan tijdens het transport. Er zat een gat in; dus ik was bang dat er delen zouden missen. Maar doordat de doos goed was opgevuld met papier zat alles er nog in! Helemaal blij met mijn mooie hoefvijl met handvat!

Super snel goede website

Bestelde kruiden korrels op zondag avond en had ze dinsdag in huis Website is goed en overzichtelijk

Super snelle levering

Mooie schoen, helaas paste hij hem niet.

Goede en snelle service

Ik bestelde zondag op maandagnacht een hoofjack op deze website. Maandagvoormiddag kreeg ik al een e-mail dat de hoofjack verstuurd was! Op dinsdagvoormiddag mocht ik het pakket in ontvangst nemen, netjes ingepakt en helemaal in orde. Heel tevreden en ik zal zeker nog bestellen op deze site.

Zeer goede ervaring

Ontzettend fijn ontvangen en met goed advies vertrokken. Zeer goede ervaring mbt hoefschoenen

Snelle levering van de Renegade Vipers

Inmiddels meerdere schoenen in de loop der jaren besteld (Renegade Viper en Scootboots) en altijd perfecte levering en service.

Fijne service, met kennis van zaken. Tijd voor paard en mens. Door foto’s vooraf, tijdsbesparing. Gewoon heel prettig.

Ook op afstand goede begeleiding!

Great!

They were very quick to respond to questions and they have many colour in stock, I ordered at 10 on Wednesday and got my boots by 9 on Friday so it was awesome. With your order hey also give you a nice personal note, and some sweets for your horse.

Al 10 jaar vast adres voor onze hoefschoenen!

In 10 jaar weinig contact gehad, omdat het eerste advies, wel tijdens een passervice-moment, zo goed is geweest dat dat later niet meer nodig is geweest. En we hebben verder alleen maar onderdelen of schoenen moeten vervangen door slijtage ervan. Heel fijn Hoofwear destijds 'ontdekt te hebben'.

Deskundig advies. Goede service.

Professioneel, deskundig, klantvriendelijk en snel.

Goed advies en snelle levering.

vriendelijke ontvangst, service gericht, klantvriendelijk

zie hierboven

Deskundig advies

Pasconsult op locatie is een echte aanrader Rustge,aardige mensen met kennis van zaken(hoefschoenen) Mogelijkheid om verschillende modellen te passen en"live" advies te krijgen Zelfs voor mijn paard met hoeven in de grootste maat passende comfortabele hoefschoenen gevonden.

Vakkundigheid

Hoofwear staat voor vakkundig, meedenkend en oplossingsgericht. Hele prettige omgang en vakwerk.

Deskundig, ervaren en vriendelijke service!

Ruim de tijd gehad om te passen. Deskundig advies. Kijkend naar het paard een de mogelijkheden. Geduldig, vriendelijke benadering. Zeker een aanrader!!

Vakkundig en klantvriendelijk

Hele fijne ervaring gehad. Erg vakkundig, goede service en uitleg.

Snel en kundig

Goede service, veel kennis en snel de spullen in huis!

Mijn kleine Dotje kan eindelijk weer pijnvrij en comfortabel over het asfalt wandelen! Ik ben heel benieuwd naar hoe lang ze goed blijven. Heel blij mee!

Onwijze top service!

Bij mijn pony kon geen ijzer meer onder de voorhoeven. Nu had ik zo snel mogelijk een alternatief nodig, omdat hij op blote voeten kreupel loopt. Na wat heen en weer gechat over de leefomstandigheden van mijn pony en een aantal foto's van zijn hoeven om de juiste pasvorm te kunnen schatten heb ik uiteindelijk de equine fusion all terrain ultra hoefschoenen besteld. 3 dagen nadat ik ze besteld had zijn ze binnen gekomen en met weer wat heen en weer chatten en het sturen van foto's uiteindelijk tot de conclusie gekomen dat ze passen. Nog wat advies gekregen over hoe ik ze het beste aan kan trekken en te stellen. Ik ben ontzettend blij met dit snelle alternatief en de top service voor mijn pony die al even op eieren liep!

Top service !

Topservice van Klaas en Marianne ! En een prachtige foto gekregen van mn paard :)

Snel en knjdig

Super service!