Uiterst vlotte en vriendelijke afhandeling

Alles netjes en vlot ontvangen.Ingesloten een eigenhandig geschreven kaart waarop extra hulp indien nodig wordt aangeboden 👍👍👍

Perfect service, super fast delivery. Very reactive in chat. The delivery fees are a bit high but I know no other vendors delivering boots in 3 days. Keep the good work !

Snelle en kundige sevice.

Goed en degelijk geadviseerd door een bekende smid op het gebied van moeilijke,kwetsbare voeten . Goede service van hoefwear.

Goed en snel!

Ik had vrij snel een paar hoefschoenen nodig en heb foto's opgestuurd via de mail. Ik had heel snel antwoord en advies. Dezelfde avond meteen de schoenen besteld en ik had ze enorm snel binnen. Goede service en snelle verzending.

Zeer deskundig en veel kennis over hoefschoenen.

Met mijn haflinger ben ik bij HoofWear geweest om nieuwe set hoefschoenen aan te laten meten. Het mooie is dat ze daar zeer groot assortiment hebben waardoor niet vast zit aan een bepaald merk of model. Uiteindelijk zijn uitgekomen op de Renegade Viper hoefschoenen die als gegoten zitten bij mijn haflinger. Ik wist niet dat hoefschoenen zo mooi konden passen. Ondertussen heb wat kilometers gereden en bevallen zeer goed. Grote voordeel van deze hoefschoenen tot zover ijzers is dat paard hier mee wel goed grip heeft op gras en asfalt en ondertussen de bescherming geeft die nodig heeft. Ideaal voor bij endurance wedstrijden gezien de verschillende ondergronden waarmee je te maken hebt tijdens de wedstrijd. Ik kan ieder de passservice aanraden van Hoofwear, vooral omdat de maten van hoefschoenen zeer precies komen en dit de mogelijkheid biedt om de juiste schoenen voor je paard te vinden.

Perfecte levering en afhandeling

Ik kon meteen mijn hoofjack gebruiken voor de verzorging van de hoeven en het is inderdaad zeer prettig voor mijn paarden en mijn rug

Top producten, top adviezen

Goed geholpen met juiste advies, snelle verzending, kwaliteitsproducten!

Fijn en deskundig advies bij het aanschaffen van hoefschoenen

Prima service, zeer ruime keuze met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ze denken mee met de klant en selecteren een aantal schoenen waaruit te kiezen valt. Eenmaal een model gekozen (ik heb het aan Klaas overgelaten omdat ik er zelf geen kennis van heb) worden de schoenen getest of ze goed blijven zitten. Al met al een prima adres om naar toe te gaan!!

Prima prijs kwaliteitverhouding

Duidelijke omschrijving vh produkt, duidelijke site, keurige levering.

vlotte vriendelijke en behulpzame service

Bedankt voor jullie snelle levering van de Easysoaker XXL Jullie hebben een fijne en vriendelijke service voor de klanten , en een volgende bestelling zal zeker bij jullie gebeuren Van harte bedankt :) Mvg ,Carine Wauters

Goede service en kennis van zaken!

Mensen die weten wat ze verkopen, super fijn!

Snelle levering en prima service

Prima geholpen

Had zolen nodig voor in de hoefschoenen maar wist niet welke; er is best veel keus. Mail ging niet heel snel, maar app wel: advies gekregen en daags er na al verzonden.

Helemaal Top!

Snelle levering en het persoonlijke kaartje wordt erg gewaardeerd.

Professioneel kundig en betrokken

Overzichtelijke site, tijdens mijn zoektocht naar schoenen de eerste keer, goed geholpen. Nu heraalbestelling. Supersnel geleverd. En wat ik erg leuk vind is het persoonlijk kaartje dat bij de bestelling zit.

Fijn pas consult gehad voor hoefschoenen. Toen ik later nog een paar bij wilde bestellen voor achter heeft Klaas gezorgd dat ze nog tijdig op de post gingen zodat de schoenen mee konden naar de paarden4daagse.

Topservice

Door fout in registratie systeem was de order niet geplaatst. Na ontdekking had ik de spullen binnen een dag met een extraatje voor het ongemak. Fijn gebaar toch!

Goede service!

Nadat mijn pony hoefbevangen is geraakt moet je snel in oplossingen denken. Mijn bekapper Anne raadde hoofwear aan. Na contact opgenomen te hebben met hoofwear en de hoeven hebben opgemeten werden de hoef schoenen binnen een week verstuurd en heb ik weer een blije pony die zich fijn kan bewegen! Helemaal super :)

Goede service! Snelle reacties op door mij gestelde vragen.

Geweldige support!

Zocht hoefschoenen voor mijn ernstig hoefbevingen paard. Door de goede en zorgvuldige info op de site had ik al gauw mijn keuze gemaakt de 'equine fusion all terrain ultra' en door deze mooie kwalitatief goede schoen en hulp van Klaas bij de maat bepaling, kan mijn lieve merrie nu in de zwaarste periode van haar hoefbevangenheid weer uit de voeten.....nogmaals dank Klaas voor je hulp!

Vlotte, vriendelijke en vakkundige service!

Op zoek naar geschikte hoefschoenen voor mijn fjord , werd ik direct geholpen met adequate info en advies.

4 stars: good service, well treated

Snel

Suggestions

Prijs-kwaliteit mag beter.

Swift and correct delivery

Positive

Super mooie schoenen en perfecte service

Positive

Super goed te bereiken via whatsapp. Krijg snel antwoord en advies op al mijn vragen.

Over HoofWear.com