Goede sevice van de super fijne hoef vijl

Onze hoefsmid adviseert de hoef vijl, ik werk er zelf niet mee. Dit is de 2e keer dat ik hem bestel. De vijl blijft bij ons, en wordt dus alleen gebruikt voor onze eigen ezels.

Bijna alles wat je nodig hebt

Er is veel keuze vwb plakbeslag, waarnaar ik op zoek was, maar wat ik mis is een stukje meer informatie naar details. Ik kocht easyshoes, dat was makkelijk met een uitgebreide maattabel etc. Wat ik dan mis is een stukje erbij over toebehoren. Zo kocht ik er vulling bij voor de zool, het zou prettig zijn als daarbij dan wordt vermeld wat je overige benodigdheden zijn. Zoals een mixer tip. De productinformatie is wat dat aangaat wat mij betreft wat summier. Bij het product een stukje info met een beknopte samenvatting van werkwijze en overige benodigdheden zou fijn zijn, dan weet je zeker dat je niet iets tekort komt als je aan de gang wilt.

Hoofwear zelf is prima

Hoofwear zelf is prima. Wordt op de dag zelf verstuurd. Alleen jammer dat het per DPD gaat, daardoor zit al bijna een week op mijn pakket te wachten. In de t en t staat het dus al bijna een week op het depot. Liever postnl. Voortaan DPD is altijd ellende.

Beste Amy, Wat vervelend dat DPD het pakket niet bezorgd heeft. Voor ons is PostNL helaas geen optie. Die komen in onze regio niet afhalen bij kleine bedrijven zoals ons. Tot nu toe gaat het met DPD het beste, we hebben eigenlijk alle alternatieven al geprobeerd. Jammer dat je niet eerder aan de bel hebt getrokken door bijvoorbeeld ons een mailtje te sturen, dan had ik erachteraan kunnen gaan. Dat doe ik nu natuurlijk wel gelijk en zal er voor zorgen dat de bestelling snel jou kant op komt. Vriendelijke groet, Klaas

hoofwearkruiden

Ik had de hoofwear kruiden snel in huis.Lijkt me ideaal voor de slechte hoeven van mijn paard. Nu moet hij alleen nog aan de smaak wennen!

Hoi Beste Desiree, Wat jammer dat je ons bedrijf met een onvoldoende beoordeeld. Wij doen altijd ons best om een zo goed mogelijke klant ervaring te creëren. Persoonlijk denk ik dat de beoordeling eerder bij het desbetreffede product had moeten staan en niet als beoordeling van ons gehele bedrijf. Maar is snap dat het vervelend is als je paard een supplement niet wilt eten. Je geeft aan alles al geprobeerd te hebben, maar als je toch nog extra tips wilt kan je ons altijd mailen! Vriendelijke groeten, Klaas

fijne schoenen en een duidelijke, behulpzame website

aan de hand aan de hand van de website en de calculator heb ik de juiste hoefschoenen voor mijn paard kunnen kiezen. bezorging was snel, de schoenen waren mooi en praktisch ingepakt. alles wees zichzelf wel. erg fijn

goede service

Heel goed Netjes en snel geleverd En op de site hele goede uitleg Wat ik het fijnste vind

fantastisch

Iedere keer als ik iets bestel dan zit er ook een leuk kaartje bij met een persoonlijke noot. Ook deze keer en nu zelfs ook wat snoepjes. Erg attent.

Snelle levering en retour betaling

Beter kan je niet wensen!

GEWELDIG! Niet alleen kreeg ik de bestelde producten snel en ging het bestellen makkelijk, bij het pakketje zat het liefste handgeschreven kaartje en een klein extra'tje! Echt mega bedankt lieve mensen van hoofwear!!!!

Mooi product

Ik zocht een goede mogelijkheid om hoef te baden

Snelle levering, goed verpakt.

Duidelijke website. Spullen werden snel geleverd. Goed verpakt, er zat zelfs nog wat lekkers voor het paard in.. niets op aan te merken.

Zeer prettig

Nette behandeling na een vraag over de levering Top dankjewel

Mooi assortiment en snel geleverd

Hele goede webshop met veel uitleg. Spullen zijn snel geleverd

kan niet beter!

mijn bestellingen zijn steeds snel geleverd en mijn vragen via het contactformulier wordt ook snel en serieus beantwoord. heel helpend!

Prima snel en correcte uitlevering

Bestel graag bij hoofwear! Snel en correcte uitlevering met mooi natuurlijke producten

Snelle service en goed advies

Goed geholpen met online advids dmv fotos. Product binnen een dag geleverd. Super service.

Snel, persoonlijk en advies op maat!

Zelfs voor de kleinsten een passende oplossing!

Goed gereedschap!

Snelle levering van goed gereedschap voor een prima prijs.

Super!!

Snelle reactie via Whapp en goed advies! Levering ook snel inclusief een persoonlijke kaart :)

Op afgesproken tijd en op correcte manier afgeleverd

hele fijne site om te bekijken en te kopen

hele fijne site te bekijken en te bestellen

Snelle service met goede beschrijvingen omtrent geleverd artikel. En zo schattig een presentje voor het paard :)

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis. En hoe leuk was het kerstkaartje en extra cadeautje voor de paarden erbij. Lekkere snoepjes. Ik was echt verrast.

Fijn geholpen

Fijn geholpen. Nam de tijd om te passen en uitteleggen. Vroeg naar het verhaal van het paard om de beste hoefschoenen voor het paard uittezoeken. Daarna nog uitleg over het aan en uit trekken van de hoefschoenen en mee gekeken toen ik ze zelf aan en uit deed. Al met al super!

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.