Er was een kleine vergissing gemaakt in mijn bestelling. Toen ik dit aangaf via de mail heb ik direct antwoord gekregen en is er een nazending op de bus gedaan om de bestelling compleet te maken. Ik had al positieve ervaringen met de snelle en goede service van hoofwear.com, maar ook als er dus iets kleins mis gaat wordt het direct opgelost. Verder ben ik erg blij met het ruime assortiment van hoofwear.com en de zeer goede beschrijvingen op de website zodat je zelf goed kunt uitzoeken wat wat is.

zeer nette en snelle service. Fijn contact via chat en mail. Goed begeleiding en snelle levering. Tevreden over onze equine fusion schoenen

Snelle en goede service

Mijn vragen worden snel en kundig beantwoord. De bestelde producten waren ook snel geleverd.

Goed advies en snelle levering

vandaag besteld en de dag erna al in huis. Snelle levering, fijne website en snelle terugkoppeling op vragen. Klaas is echt een deskundige met goed advies op maat.

Goed advies, snelle levering

Aangezien een locatiebezoek voor onze shet niet mogelijk was heb ik o.b.v. foto's een advies gehad. We hebben gekozen voor de Easyboot Cloud. Passen perfect en zijn makkelijk aan te trekken. Volgende dag al geleverd. Blij mee!

Super service! Vriendelijk & vakkundig

Wij hebben gebruik gemaakt van het pasconsult. Vooraf hebben we foto's gestuurd van de hoeven van de paarden. Tijdens het consult heeft Klaas verschillende schoenen geprobeerd tot hij de perfect passende schoen gevonden had. Klaas neemt de tijd, is erg vriendelijk, geeft goede uitleg en geeft goed advies. Allebei de paarden zijn met mooie passende hoefschoenen thuis gekomen Wij vonden het de lange rit zeker waard

Super service en advies, schoenen ook snel in huis

Mijn paard heeft gevoelige hoeven en daarom wilde ik hoefschoenen. Ik heb foto's opgestuurd en al heel snel kreeg ik advies welke schoenen geschikt zouden zijn. Ik ben voor de explora magie gegaan. Super mooie schoenen, makkelijk aantrekken en zien er ook nog goed uit. Het passen vond ik lastig maar dmv filmpjes heb ik direct tips en adviezen gekregen. Dat was echt super. Ik later nog een keer gemaild met een vraag en weer super geholpen!

Klantvriendelijk en behulpzaam op afstand

Voor mijn pony die erg gevoelig loopt heb ik hoefschoenen gekocht. Eerst de Easyboot Cloud. Welke ik helaas niet bij mijn pony paste, nu de Equine fusion all terrain ultra waar mijn pony erg blij mee is! Ik werd goed geholpen op afstand, dit omdat mijn pony erg veel stress ervaart in de trailer, en ik hem dit wil besparen vanwege zijn PPID.

Heel tevreden van u hulp

Na jullie raad de schoenen besteld en men meisje heeft ze al na 3 dagen aan haar hoeven. Ze passen goed Ik hoop dat het zal helpen de tijd zal zich uitwijzen alvast bedankt

Zeer te vrede

Ik ben zeer te vrede . De schoenen werden snel geleverd . En ik kon achteraf nog chatten en werden mijn vragen netjes beantwoord. Hele goed service

Super service !

Gebruik gemaakt van de passervice op afstand. Snel een reactie terug, en de maat die ze aanraden paste super ! Daarbij ook een snelle levering. Heel blij met de hoefschoenen voor mijn paard.

Kundig advies, levering binnen 1 dag

Top service gecombineerd met staaltje vakmanschap !

Goeie service, snelle levering

Super goed advies op afstand gekregen dmv aanreiken van foto's. Super tevreden over de Cavallo trek. Maat is super, de schoenen zijn makkelijk aan en uit te doen. Geleverd binnen 1 dag. Top!

Supergoede service

Deze website had de grootste keuze in hoefschoenen. Ik heb foto's van de hoeven opgestuurd en kreeg aan de hand daarvan een uitgebreid bericht waarin de meest geschikte hoefschoenen voor mijn wensen en de klachten van mijn paard werden aangeraden. Ik kreeg ze snel binnen en ze zitten perfect. Zeker een aanrader.

Heb nu voor de 2 de keer besteld en vindt dit erg moeizaam heb alle tweede keren een nieuw wachtwoor

Het moet anders kunnen bijvoorbeeld zonder wachtwoord ik heb beide keer gewoon mijn wachtwoord gebruikt die ik ingesteld heb bij mijn eerste bestelling

Beste Karin Velting, Wat jammer dat wij een onvoldoende hebben mogen ontvangen. Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je je wachtwoord vergeten bent, als dan de wachtwoord vergeten functie ook nog eens niet werkt. Het kan heel goed zijn dat je bij registreren een fout in je email adres hebt gemaakt of dat de wachtwoord vergeten link in je spam terecht komt. Ik zie wel dat je snel op de chat bent verder geholpen toen je aangaf dat bestellen niet werkte. Jammer, we doen er alles aan om iedereen goed te helpen en as de techniek dan even tegen zit we, ondanks onze inspanningen, toch een onvoldoende krijgen.

Super ok

Alles zeer vlot, duidelijk zeer goed materiaal. En een verrassende persoonlijke toets bij levering die zeer werd gesmaakt.

Top service! Persoonlijk en eerlijk advies

Het is de tweede keer dat ik hoefschoenen bestelde bij Klaas Feuth. De vorige zijn 2 jaar! meee gegaan. Ik kon Klaas gewoon een berichtje via whatsapp sturen voor advies. Dit beantwoord hij snel.

Fantastisch geholpen

Klaas benaderd voor het vervangen van een plakschoen die niet goed zat. we konden de volgende dag al terecht met ons veulen. Met alle geduld heeft Klaas de plakschoen vervangen zonder dat het veulen een sedatie nodig had. Het eindresultaat was professioneel goed.

Snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb mijn bestelling op zondag gedaan via de website en dinsdag had ik het al in huis. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit.

Goede hulp met passen op afstand, snelle service

Snel reactie via de mail. Binnen een dag alle communicatie over pasvorm, beoordeling maat en dezelfde dag ove kunnen gaan tot bestellen. Ook na aankoop zijn ze betrokken en behulpzaam

Supersnelle levering, fijn in meedenken

Ik heb een advies op afstand aangevraagd. Na een shortlist van 3 mogelijkheden werden mijn aanvullende vragen vlot en kundig beantwoord, waardoor ik goed geïnformeerd een keuze kon maken. Helaas was de maat de eerste keer net te klein, maar ik kon zonder moeite ruilen en de grotere maat was supersnel binnen en paste perfect. Mijn paard had blootvoets last van grint en steentjes, maar liep zo weg de op hoefschoenen en heeft tot nu toe geen enkel zeer plekje, terwijl hij een goevoelige huid heeft. Zéér tevreden!

Snelle levering en goede service

Ik heb mini boots bij hun besteld. Door goed uitleg en hulp ben ik zeer tevreden. Snelle levering en erg attente eigenaren. Ik raad ze zeker aan voor aanschaf en hulp met hoefschoen en.

Je word zeer netjes en snel geholpen

Ik heb een online maatadvies gevraagd Ik had zeer snel reactie en al mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Ik had de schoenen ook erg snel in huis

Duidelijke internet site. Makkelijke bestelling en snelle levering

Très bien merci

Très bon contact, envoie rapide et en plus un échantillon de bonbon en cadeau bref je recommande merci à vous