Snelle reactie, snelle levering, goede service.. gewoon top! Ik een heel blij paard en raad iedereen die hoefschoenen nodig hebben Klaas feuth aan!

Super service!

Super service! Ik had een afspraak gemaakt voor mijn paard. Hoofwear was zeer kundig en heeft me netjes geholpen. Ook al werd mijn paard op het einde ongeduldig, loste ze dit super op. Zeer aan te raden!

Vorig jaar begin mei heb ik de ijzers er af laten halen. Een van de hoefpassers van Hoofwear heeft daarna de hoeven opgemeten en is vervolgens met 4 verschillende hoefschoenen gekomen. Een daarvan paste perfect. De Renegade Viper. Daarna probleemloos 15 maanden vele buitenritten kunnen maken. Het voordeel van deze hoefschoen is dat je hem met klittenband strakker of minder strak kunnen zetten, afhankelijk of de hoefsmid pas geweest is of bijna moet komen. Sinds drie maanden ben ik overgegaan op natuurlijk bekappen. Gevolg is dat de vorm van de hoef veranderd en ik nu een grotere maat nodig had. Deze heb ik inmiddels -heel snel- ontvangen. Zo kunnen we onze favoriete buitenritten weer fijn voortzetten.

Fijne service, snel antwoord, correct en snel verzonden

Klaas gaf snel antwoord op vragen en handelt op een hele prettige manier. Snel verzonden, zodat ik geholpen wat met mijn kapotte kabeltje!

Vlotte verzending en netjes ingepakt.

Fantastiscg

Geweldige service: steeds snel antwoord op je vragen en Marianne denkt met je mee.

In 1 woord TOP

Heel fijn dat je er met je paarden heen kan! Hele goede service! Vakman!

Super service en uitstekende schoenen!

Na zelf de verkeerde maat schoenen te hebben besteld, kon ik bij Klaas langskomen voor een kostenloos pasconsult. Uitstekende service en kunde en hele fijne schoenen gevonden! Ik raad het iedereen aan om door Klaas schoenen te laten aanpassen!

Snelle levering, prima ervaring

Goede website maakt zoeken en bestellen eenvoudig. Snelle levering, en de spullen exact zoals verwacht.

Zorgvuldig, kundig en betrokken

Zeer tevreden over Klaas en Marianne. Mijn paard heeft prachtige hoefschoenen aangemeten gekregen. Ik ben prima voorzien van goede uitleg en instructies. Heb daarnaast ook nog eens mooie foto’s van het geheel gekregen! Kan het iedereen aanraden.

Geweldige service. Ze denken echt met je mee en zijn zeer vakkundig.

Snelle levering en perfect product

Maat klopt goed met tabel. Ons paardje liep kreupel door teckorte hoeveel die door het meerdere keren verliezen vn hoefijzers steeds slechter werden. Met de hoefschoenen kon ze na dag al weer lekker draven. Erg blij mee!

snelle levering en voldoende informatie

Deskundig advies, en super snelle service. Echt een aanrader.

Ondanks vakantie een zeer correcte service

Mensen met hart voor de zaak en hun core business, paarden voorzien van goede "schoenen". Zeker ook of voor de zorgen van de eigenaar van het paard.

Goed product en goede service

Jammer genoeg was de levering vertraagd, maar dat was ook het enige minpuntje. Verder alles goed en er wordt goed meegedacht.

Het opmeten van de hoeven wordt duidelijk uitgelegd in het filmpje. Hierdoor kon ik makkelijk de maat bepalen voor de schoenen. De bestelling was sneller binnen dan verwacht en de schoenen passen netjes.

Duidelijk & Helder & Zorgvuldig & Persoonlijk

Duidelijke en Heldere info op de site Zorgvuldig verpakt en verzonden Persoonlijk kaartje erbij is erg fijn!

Perfectie en snelle levering

Heb voor het eerst hier een hoofjack besteld. De beste prijs dat er te vinden is en een hele snelle levering. Donderdagnamiddag besteld en vrijdagavond bij mij thuis geleverd. Een ware aanrader

Goede service en zeer deskundig bedrijf op het gebied van paardenhoeven!

Goede service en zeer deskundig bedrijf op het gebied van paardenhoeven! Als je overweegt hoefschoenen te kopen, dan zou ik dat zeker aan kunnen raden via Hoofwear.

Uiterst vlotte en vriendelijke afhandeling

Alles netjes en vlot ontvangen.Ingesloten een eigenhandig geschreven kaart waarop extra hulp indien nodig wordt aangeboden 👍👍👍

Perfect service, super fast delivery. Very reactive in chat. The delivery fees are a bit high but I know no other vendors delivering boots in 3 days. Keep the good work !

Snelle en kundige sevice.

Goed en degelijk geadviseerd door een bekende smid op het gebied van moeilijke,kwetsbare voeten . Goede service van hoefwear.

Goed en snel!

Ik had vrij snel een paar hoefschoenen nodig en heb foto's opgestuurd via de mail. Ik had heel snel antwoord en advies. Dezelfde avond meteen de schoenen besteld en ik had ze enorm snel binnen. Goede service en snelle verzending.

Zeer deskundig en veel kennis over hoefschoenen.

Met mijn haflinger ben ik bij HoofWear geweest om nieuwe set hoefschoenen aan te laten meten. Het mooie is dat ze daar zeer groot assortiment hebben waardoor niet vast zit aan een bepaald merk of model. Uiteindelijk zijn uitgekomen op de Renegade Viper hoefschoenen die als gegoten zitten bij mijn haflinger. Ik wist niet dat hoefschoenen zo mooi konden passen. Ondertussen heb wat kilometers gereden en bevallen zeer goed. Grote voordeel van deze hoefschoenen tot zover ijzers is dat paard hier mee wel goed grip heeft op gras en asfalt en ondertussen de bescherming geeft die nodig heeft. Ideaal voor bij endurance wedstrijden gezien de verschillende ondergronden waarmee je te maken hebt tijdens de wedstrijd. Ik kan ieder de passservice aanraden van Hoofwear, vooral omdat de maten van hoefschoenen zeer precies komen en dit de mogelijkheid biedt om de juiste schoenen voor je paard te vinden.