Snel, stipt en zeer goed produkt

Woensdag bestelt en donderdag geleverd in de juiste maat. Zondag gebruikt.Ze passen perfect.

Snel geleverd goed product.

Goed advies, snelle service

Voor onze ezel een advies gevraagd, en een passend antwoord gekregen.

Vriendelijk aan de telefoon als je vragen hebt

De artikelen vlug ontvangen

Prima voorlichting en begeleiding bij aankoop prima product

Zie hierboven

Besteld en ontvangen

Goede klantenservice, snelle levering. Goede kwaliteit.

Goed advies via de mail.

Goede snelle service

Prima deskundig advies. Heel tevreden

Snelle verzending, goede service

supersnelle reactie en levering

De hulp op afstand werd geweigerd

Na verschillende keren foto's en maten sturen, kreeg ik botweg het antwoord dat ze me niet konden helpen. Mijn paard had te moeilijke voeten. Ik heb dan zelf schoenen besteld na alle reviews gelezen te hebben. De schoenen zijn mooi en werden snel geleverd. Ze passen ook goed. Jammer dat er geen service op afstand aangeboden wordt maar dit wel zo vermeld staat.

Beste Annelies, Wat vervelend dat je onze service zo slecht ervaard. Wij staan achter de kwaliteit en service die wij bieden. Ieder paard heeft recht op het beste advies en zorg. Helaas kan het dan wel eens voorkomen dat advisering op afstand op basis van foto's niet lukt, vooral als de hoeven en de foto's van slechte kwaliteit zijn. Fijn dat het toch gelukt is om passende hoefschoenen te vinden, daarmee blijkt dat de website en al de info zelf ook aan onze kwaliteitsorm voldoet ;-) We bieden nog steeds service op afstand ook na de verkoop, als je nog vragen hebt dan horen we dat graag! Vriendelijke groet Hoofwear

Slow response at first, no answer on phone, but then perfect

I sent an enquiry by mail, you didn't answer. Then I called, you didn't call back. Then I used your WhatsApp feature and you didn't react. Then you suddenly did react (after about ten days). After that, everything was perfect - friendly, caring, helpful.

Top producten en levering

Ik ben altijd zeer tevreden over het ruime assortiment en de snelle levering.

Ik ben zeer content met de Oldmac G2 paardenschoenen. Ik zou niet anders meer willen voor mijn paard

De schoenen lijken steeds beter te worden na kleine aanpassingen. jammer is dat de gesp van mindere kwaliteit is en het palletje al na enkele weken is afgebroken.

Prima product, snel geleverd

Binnen een paar dagen alle spullen in huis. De hoefsmid heeft de easyshoe versa grip octo eronder gezet en tot nu toe zitten ze perfect en loopt het paard prima.

Zoals altijd weer super snelle reactie

Na mijn vraag over de hoefschoenen tas. En de bestelling geplaatst was weer super snelle levering.

snelle levering en mooi product

zeker aan te raden!

Goede en snelle service

Snel besteld, snel geleverd

Ik bestel al jaren bij jullie schoenen voor mijn shetties altijd goed!

Netjes

Alleen duurt het soms wel lang (paar dagen) voor er een antwoord komt op een vraag in WhatsApp

Enorm snelle leveringen en fijn contact!!

Als je hoefschoenen nodig hebt dan is dit het juiste adres! Heel snel geleverd en directe reacties op vragen Een echte aanrader De schoenen zijn ook nog eens fantastisch!

Gewoon goed!

Fijne website, duidelijke informatie en goed product,

Snel, serieus, goede kwaliteit

Als ik iets bestel bij Hoofwear word het snel geleverd. Kwaliteit is goed. Goede service

Super service!

Ik word altijd goed geholpen. En wij hebben super veel plezier van onze schoenen!

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.