Zeer snelle levering

Product ziet er goed uit

Hoefschoenen had ik snel in huis en ze pasten prima!

De hoefschoenen maakten het voor mijn paard mogelijk om weer goed te lopen na hoefbevangenheid en beschadigde zool en straal. Ze vindt het fijn ze aan te krijgen als ze naar buiten gaat, hoewel het best even duurt voor ik ze aan heb gedaan. Met een tikje van de rubber hamer krijg ik ze goed op de juiste plek. Dus erg blij mee!

Waardeloos..probleem opgelost

Ik kreeg schoenen met krassen binnenin..nu word mij verweten dat ik incorrect gepast heb wat zeker niet waar is Voor mij iets om volgende keer gelijk te doen : direct controleren..foto maken en even bellen als er iets mis of beschadigd is

Snelle service en persoonlijk pakket

Zeer snel binnen. Fijn persoonlijk kaartje voor evt hulp erbij en leuk presentje. Top

Super service!!

Vakkundig Professioneel Vriendelijk Snelle levering Goed advies

Goed advies.

Goed advies en snelle levering.

Top service voor de best passende hoefschoen

Ik ben erg blij met de eerlijke adviezen en het passen van verschillende merken schoenen. De twee verschillende merken zaten beiden als gegoten bij mijn pony, het was een moeilijke keuze welke ik terug zou sturen!

Duidelijk mensen met kennis van zaken. Denkend in lijn met de natuur. Goede informatie, eerlijk advies en keurige service.

Goede service, veel geduld met digitale onvermogen van de klant ;-)

Het was fijn om op afstand pasadvies te krijgen en ik heb nu een goed passende schoen waardoor we weer op stap kunnen op het asfalt.

Eerlijk advies

Prettig contact en eerlijk advies gekregen.

Mijn paard en ik zijn in alle rust zeer goed geholpen

Klaas heeft een zeer goede kijk op hoeven en passende hoefschoenen. Het eerste paar wat hij aandeed was gelijk goed. We kwamen door omstandigheden onderweg 10 minuten later maar desondanks had Klaas alle tijd voor ons om vragen te beantwoorden, mij te laten oefenen en uitleg te geven. Voor mijn paard was hij erg vriendelijk en rustig. Goede ervaring dus! Nu de hoefschoenen binnenkort goed uittesten in het bos!

Goed advies

Ik ben goed geholpen via mail. Snel antwoord op mijn vragen en op zoals ik het nu kan zien op de juiste maat hoefschoen uit gekonen.

Nette passende schoenen maar wat nog belangrijker is is de communicatie met hoofwear. Bij de vragen die ik had kreeg ik snel een reactie terug

Beste Angelique, Inmiddels is duidelijk geworden dat de extra kosten niets met de bestelling bij ons te maken heeft, maar te maken hebben met een bestelling die jullie elders geplaatst hebben. Het zou fijn zijn als je de beoordeling zou kunnen aanpassen.

Super snelle levering!

Duidelijke website, zeer snelle levering en alles aanwezig in de doos. Top! Extra paardensnoepjes en de persoonlijke kaart maken het af.

Korrekt en aardig bij meerdere bestellingen

Een enkele keer late levering met verontschuldigingen, verder snel en korrekt geleverd, vaak met een aardige attentie er bij.

Duidelijke website,snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje erbij

Duidelijke website,goede productomschrijving, snelle levering en lief persoonlijk kaartje erbij

Goeie service

Een van de bestelde producten was helaas kapot geleverd. Na het via de mail informeren van het defect is een vervangend product dezelfde dag nog op de post gegaan.

Super snelle levering!!

Goede services

Goede services

Super snelle levering en artikel (hoefmessen) blijkt echt super kwaliteit.

Persoonlijk kaartje erbij vond ik ook erg leuk.

Vriendelijk, behulpzaam, goede service

Groot assortiment, snelle reactie op vragen, duidelijke uitleg, behulpzaam, vriendelijk en zeer snelle verzending!

Oké goed

Goed advies en goede schoenen

Snelle reactie op de gestuurde foto’s. Veel keus in schoenen. De medische helpen echt!

Altijd in orde

De producten worden altijd zeer snel geleverd en zijn altijd van zeer goede kwaliteit , dik in orde :)

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.