Mooie producten en snelle levering. Een tevreden klant.

Zeer goede produkten hoogwaardige kwaliteit snelle levering vriendelijke medewerkers

Top service!

Eerst een goed en snel advies gegeven daarna snelle levering en de schoenen lijken van goede kwaliteit. Mijn pony liep er direct makkelijk op weg en ze blijven goed zitten.

Levering was echt heel vlug top

Super goede service

Zoals altijd kreeg ik super goede service van Klaas en Woofwear. Ik krijg snel antwoord op mijn mails met vragen. Ook de levering is snel. Ik vind het super dat alle vervangstukken van de Floatingboots hier te bestellen zijn. Bedankt!

lijkt prima

Moet het nog ontvangen door DHL. Zou PostNL gebruiken voor verzendingen. DHL zou gisteren komen, zonder bericht dus niet. Nu gepland voor vandaag 14 en 18 uur.Ben benieuwd. Bij jullie was hij snel verzonden dus prima.... DHL is een mindere partij is mijn ervaring....

Goed advies, snelle levering, goede service.

Superservice en snelle levering

Enorme keuze in hoefschoenen en accessoires, snelle levering en altijd advies als je dat nodig hebt

Goede service,snelle levering

Top product

Snel advies en rappe service heel Fijn!

Bestelling ging wat moeilijk.

Kan aan mij gelegen hebben. De produkten lijken overigens heel goed. Er wordt ook veel en goede informatie gegeven die verder nergens vind.

Betrouwbaar adres voor advies en voor aanschaf van alle producten die met hoeven te maken hebben.

Netjes verpakt

Op aanraden van mijn hoefsmid er een flesje HPE besteld. Was beetje bang dat het onderweg kapot zou gaan, omdat het van glas is. Was echter prima ingepakt en ook snel geleverd.

Snelle reacties op mailtjes, kundig advies, brede keuze in producten en spoedige verzending. Kortom uitstekend!

Service parfait

La livraison s'est faite en un temps record. Le contact avec le service vente est rapide, efficace et sympathique. Je recommande vraiment ce site

Goede overzichtelijke website, snel antwoord op vragen. Advies is passend en relevant. Artikelen zijn snel geleverd en met een duidelijke gebruiksaanwijzing.

Fijne snelle service.

Bestellingen worden meestal vlot verzonden en is iets niet op voorraad, dan wordt je ervan op de hoogte gesteld. Bestellingen komen ook altijd met een handgeschreven kaartje, dat maakt het net even persoonlijker

In het verleden na een goed advies van Hoofwear de clouds besteld. Helaas kunnen we niet helemaal zonder en ze bevallen goed dus nu het tweede paar besteld.

Prima zoals altijd

Prima zoals altijd

Snelle, correcte service

Snelle levering van de lijm en een goed product.

het beste advies die je kunt krijgen

Uitgebreid advies op de website. Instructies en advies via de mail gekregen. Al met al binnen een paar dagen de hoefschoenen al in huis.

Mijn merrie met sarcoïdose is de afgelopen weken behandeld. Heb t idee dat huid rustiger wordt. Ook kroonrand vertoont herstel. Ik duim dat de dierenarts ook verbetering ziet. Ik vind t prima producten.

Snelle levering en wordt goed en fijn mee gedacht en geadviseerd

Super goed service heel erg behulpzaam hoefschoenen zijn netjes verpakt per doos je krijgt er een hoevenkrabber bij en een handgeschreven kaartje zo lief

Snelle levering en geweldig product Met een persoonlijk tintje in de vorm van een handgeschreven kaartje

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.