Goede service en komt beloftes na

2 keer een paar hoefschoenen besteld ( voor voor en achter) de volgende dag al geleverd met een hand geschreven briefje erbij met dat als ik vragen of advies nodig had ik altijd contact met ze mocht zoeken. Daarnaast waren 2 bestellingen samen gevoegd maar ik had dus wel 2 x verzendkosten betaald. Er werd mij gezegd dat ik 1 x de verzendkosten terug zou krijgen en dat is inderdaad gebeurd. Echt super netjes!!

Top service.

Heel goede en duidelijke uitleg. Snelle levering. Supervriendelijk!

Helaas niet zo tevreden

Gaiters besteld voor mijn hoefschoenen; die netjes op tijd kwamen. Wat dat betreft prima! Helaas waren er na één keer een uurtje rijden al slijtage plekken te zien (terwijl de oude 2 jaar meegingen). Hoofwear gaf aan dat dit niet onder de garantie valt (valt onder slijtage, hoe dan, die dingen zijn ontworpen om mee te rijden, het zijn geen wegwerpgaiters). Na contact met scootboot zelf gaven zij aan dat hoofwear mij nieuwe mocht sturen en hoofwear het dan met scootboot kon regelen. Daar gaat hoofwear echter niet in mee. Ik mag ze wel terugsturen, dan krijg ik mijn geld terug. Geld beschermd echter niet de hoeven van mijn pony. En wie zegt dat ik mijn geld terug krijg op het moment dat ik ze op de post doe. Volgens mij is de conclusie dat ze prima service leveren op het moment dat alles goed gaat.

Eens in de zoveel tijd hebben we te maken met klanten die het niet eens zijn met de garantie bepalingen. We kunnen helaas geen garantie op slijtage of beschadigingen geven die het gevolg is van een van buiten komende oorzaak. Sommige klanten willen geen nee horen en proberen dan andere wegen zoals het contacteren van de producent of/en achterlaten van een negatieve beoordeling. Omdat de klantenservice medewerker bij scootboot niet bekend was met hun eigen en onze garantie voorwaarde heeft zij een onjuiste uitspraak gedaan, daarom kwamen we je tegemoet met een aanbod om de gaiter op onze kosten retour te sturen en je betaling 100% terug te storten. Blijkbaar kan je de gaiters niet missen en doen zij al ruim 3 maanden goed werk, dat maakt duidelijk dat er niets aan het product mis is. Slijtage is helaas normaal. Je kan bij ons geen ander standpunt afdwingen met een negatieve beoordeling sorry.

Had een probleempje met mijn hoefschoentje ,dit naar alle tevredenheid snel opgelost.

Prettig

Goed en professioneel pasconsult.

Duidelijke uitleg, snelle verzending & persoonlijke pakket!

Nog druk bezig..

Ik wil zo graag hoefschoenen voor mijn paard ipv ijzers. De tweede bestelling op afstand was het ook niet. Mijn paard zijn voeten zijn lang en smal. Hopelijk komen we er samen uit! De communicatie blijft vriendelijk en snel. En ook het begrip en de hulp. Daardoor blijf ik volhouden. Want we willen allemaal een schoen met de juiste pasvorm voor mijn paard. Een pasconsult is altijd beter, maar dat gaat met mijn paard echt niet!

Super begeleiding

Tijdens het bekappen krijg je een hele goede uitleg over het hoe en waarom zodat je tussen de bekappingen door de voeten van je paard goed kunt onderhouden

Super goede service!!

Super blij met mijn setje schoenen!! Super goed geholpen geen vraag is te veel! Super lief sturen ze een kaartje mee met een persoonlijke tekst! Echt dik tevreden!

Na besluit te nemen om hoefschoenen aan te schaffen voor me paard, heb ik contact opgenomen met hoofwear. Na het mailen kreeg ik de zelfde dag reactie, dit was snel en duidelijk. Door de snelle mail contact, kwamen we snel tot een besuit. Diezelfde dag schoenen besteld voor mijn paard en de volgende dag al in huis! Na verschillende checks wat mooi op de site beschreven stond, zaten de schoen perfect!! Hierdoor geef ik hoofwear een 10 voor de fijne communicatie! Ik en mijn paard zijn zeer te spreken over hoofwear! Bedankt Klaas Feuth!!

Top ervaring

Mijn paard heeft hoefkatrol ontsteking 4 en liep kreupel. Mijn vorige hoefsmid wilde de hoefas veranderen en had ijzers onder zijn hoeven gedaan. Hiervoor liep mijn paard zonder ijzers. Dierenarts adviseerde inspuitingen en speciaal hoefbeslag. Ik wilde terug naar situatie zonder ijzers en geen inspuitingen. Na Googlen kwam ik bij Klaas Feuth uit. Mijn paard loopt nu weer top. Zo blij. Zo fijn dat ik Klaas heb gevonden.

Vriendelijke en deskundige mensen

Heel gastvrij ontvangen. Duidelijke uitleg. Er wordt alle tijd genomen.

Fijne ontvangst, goede hulp en prettig product

Fantastisch bedrijf, behulpzaam, oplossingsgericht, grote kennis en ervaring

Hele fijne mensen die altijd zoeken naar een goede oplossing. Je krijgt veel informatie en ik ben heel blij met de spullen die ik aangeschaft heb! En na de aankoop, word je ook gewoon nog goed geholpen en dat vind ik hee belangrijk

Bizar slechte service!

Als je paard bij de derde keer dragen al zijn hoefschoenen kapot trapt hoef je niet op medewerking en coulance te rekenen van Hoofwear. Hoofwear verschuilt zich achter allerlei regeltjes en opmetingen in plaats van mee te denken over een oplossing. Ze vragen van mij of ik wel de goede schoenen heb gekocht. Als dat hun idee van service is, dan wordt het tijd voor een bijscholing Klanttevredenheid.

Wat vervelend dat je onze service als bizar slecht ervaart. Je gaf aan dat er een onderdeel van je hoefschoenen kapot is waarop wij reageerden met dat het vervelend is dat het (gelukkig vervangbare onderdeel) kapot is gegaan en dat we graag wilden onderzoeken waardoor het onderdeel kapot is gegaan daarvoor zouden we foto's nodig hebben. Je gaf aan de foto's te gaan maken, verder hebben we nog niets van je vernomen, enkel deze reactie?

Professioneel

Uitstekende informatie via de website en het instructiefilmpje voor meten en passen heeft mij erg geholpen.....in 1 keer passende hoefschoenen voor mijn Harrie!

Snelle en fijne service

Voor onze bevangen pony Glennnys hadden wij snel geschikte hoefschoenen nodig. Even contact gehad en ze zat net tussen 2 maten in. De 1e levering was net te klein. Maar de volgende dag de juiste maat al binnen. We hebben ze een paar dagen in gebruik en ze bevallen prima. Snelle terugkoppeling, fijn advies en snelle levering. Ook nog een kaartje en een gezonde traktatie voor Glennys erbij.

Perfect, zowel product als de service

Ik gebruik de hoefschoenen nu al meer dan 1 jaar voor mijn schetlandpony"s voor het deelnemen aan georganiseerde koetsentochten. Wij zijn elk weekend op pad. Het blijkt duidelijk dat de ponys veel beter lopen op gravelwegen en wegen met veel steenslag dan voorheen. Ook de service is prima, vandaag bestellen is morgen geleverd.

Product zoals omschreven snelle levering

Provduct zoals omschreven Super snel geleverd Goede prijsverhouding

Zeer goede ervaring

Vandaag zijn wij bij Klaas en Marianne geweest voor een pasconsult. Bij aankomst worden wij erg vriendelijk ontvangen. Klaas neemt rustig de tijd om ons paard bij te laten komen van de lange rit en wij voelen ons zeer welkom. Met veel geduld en in alle rust zoekt Klaas hoefschoenen uit die goed passen en er wordt secuur gecontroleerd of ze goed blijven zitten. Wij zijn heel tevreden naar huis gegaan met mooie hoefschoenen, eerlijk en deskundig advies en prachtige foto's die Marianne tussendoor van ons paard wist te maken. Het contact voor, tijdens en na het pasconsult is erg sympathiek. Ook de reacties op onze berichten zijn snel, vriendelijk en duidelijk. Klaas en Marianne, hartelijk dank voor jullie hulp!

Top service!

snelle levering, en ook goede duidelijke uitleg van het goed opmeten van de hoeven. Bij vragen snel duidelijk en goed antwoord. Erg tevreden over het model schoentjes.

Kennis en service

Veel kennis en ervaring, reageren snel en persoonlijk. Correcte verzending.

Zeer goede service, snelle levering

Als je contact opneemt met vragen krijg je steeds snel en eerlijk antwoord. Zeer hulpvaardig en snelle levering!

Makkelijk besteld en snel in huis

Leuk het persoonlijke kaartje. Hou dat zeker vol, top!

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.