Fijn advies en zeer snelle reactie

Prettig geholpen. Zeer snel advies gekregen. De volgende dag had ik de hoefschoenen al in huis!

Super service en ondersteuning

Ik had de verkeerde maat hoefschoenen besteld, gewoon verkeerd gekeken. Voor de zekerheid via de app foto’s toegestuurd en advies ontvangen. Hoefschoenen waren de volgende dag al binnen en geld van de verkeerde schoen staat ook al op mijn rekening. Super advies en snelle service.

Zeer tevreden!

Marianne en Klaas hebben mij zeer snel en goed geholpen met advies over het model en de maat hoefschoenen voor mijn paard. Ook de levering gebeurde zeer snel.

Heel snel ontvangen maar wel de verkeerde schoen

Straks willen we graag even bellen omdat we een andere schoen hebben ontvangen dan we dachten te ontvangen. Deze zal niet passen voor het paard dat ze moet dragen. We bellen om te overleggen omdat we de maatvoering anders zien in deze tabel. Tot straks. Hartelijke groet, Margriet Oussoren-Kempers

Prima raadgeving

Ik heb een mini Shetlander die net niet hoefbevangen stond voor de 3e keer. Mn dierenarts raadde hoefschoentjes aan. Dankzij het goed advies van Klaas ben ik bij een smid geraakt die niet ver van mijn stal woont én al klanten heeft op mijn stal. Dank je wel Klaas en het team voor het goede advies.

Heel tevreden

Makkelijk te bestellen en snelle levering

Alles in orde, zeer snelle levering

Dik in orde

gemakkelijk besteld en snel in huis

idem

Correcte mensen. Altijd netjes afgehandeld.

Hele fijne service!

Via whatsapp advies ontvangen, hoefschoenen besteld die de volgende dag in huis waren, en daarna weer snel te woord gestaan n.a.v. vragen. Super service!

Direct geholpen

Ik had met enige spoed wat spullen nodig en werd direct geholpen. De volgende dag had ik alles in huis. Super bedankt!!

top

prachtige simpele hoefschoenen in de maat van mijn grote koudbloed hoeven!

in 1 woord geweldig

omdat het voor mij te ver weg was om voor een pas sessie voor schoenen te gaan hebben ze me op afstand geholpen, kan niet anders zeggen dan dat het fantastisch geregeld is , zeer snelle communicatie met goed advies en de schoenen zeer snel in huis de volgende dag al en ze zitten als gegoten. uiteindelijk voor de scootboots gegaan. van voor de gewone maat en achter de slim. paard loopt er geweldig mee blijven goed zitten draaien niet wat ik bij andere merken wel had en verlies er ook geen bij een flinke sprint of heuvel op en af. dus zeer tevreden. hartelijk dank voor de goede hulp en het geschreven kaartje erbij heel attent.

Gewoon schitterend

Goed advies, snelle reactie, correct, duidelijke uitleg, alle informatie op de overzichtelijke website.

Mooie schoenen. Snelle levering.

Schoenen gaan lang mee. Maar waren nu dan toch een keer aan vervanging toe.

Deskundige informatie en snelle levering

Op de site over hoefbevangenheid gelezen(heldere info, geen verkoop praatje) en daarna de medische hoefschoen easyboot cloud besteld. Heel snel geleverd, waardoor ik mijn paardje meteen wat verlichting kon geven!

Goed!

Duidelijke omschrijving product, pakket snel klaar gemaakt. Verzending niet super snel, maar komt waarschijnlijk door de vervoerder. Leuk handgeschreven kaart erbij:) Zeer tevreden met het product

Bestelling makkelijk te plaatsen duidelijke communicatie rond levering, en snel de bestelling binnen.

Foute levering

Slecht

Zeer goede begeleiding bij het kiezen van mijn hoefschoenen. Voor mijn paard werden er floating boots aangereden .ik bestelde eerst enkel schoenen voor vooraan om te zien hoe mijn paard hierop liep , en bestelde er al snel ook voor achteraan . De topjes die binnen in de schoen zitten om de twee laagjes bij elkaar gehouden durven wel snel loskomen. het product dat ik kocht voor de white line dissease ( mierennest ) werkt goed .

Beste prijs kwaliteit

Goede service en snelle levering

Ik heb goede uitleg over de bestelde producten gekregen en ze werden supersnel geleverd. Fijn webshop.

uitstekend

Telkens binnen enkele uren reactie, goed advies (vanop afstand) vooraf, duidelijke info na ontvangst van de hoefschoenen. Snelle levering.

Goede service goede kwaliteit producten klantvriendelijk snelle levering

Plezier en to the point

Zeer snelle reactie met precies de info waar ik om vroeg en vervolgens snelle verzending en ontvangst!

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.