Zeer goede begeleiding bij het kiezen van mijn hoefschoenen. Voor mijn paard werden er floating boots aangereden .ik bestelde eerst enkel schoenen voor vooraan om te zien hoe mijn paard hierop liep , en bestelde er al snel ook voor achteraan . De topjes die binnen in de schoen zitten om de twee laagjes bij elkaar gehouden durven wel snel loskomen. het product dat ik kocht voor de white line dissease ( mierennest ) werkt goed .

Beste prijs kwaliteit

Goede service en snelle levering

Ik heb goede uitleg over de bestelde producten gekregen en ze werden supersnel geleverd. Fijn webshop.

uitstekend

Telkens binnen enkele uren reactie, goed advies (vanop afstand) vooraf, duidelijke info na ontvangst van de hoefschoenen. Snelle levering.

Goede service goede kwaliteit producten klantvriendelijk snelle levering

Plezier en to the point

Zeer snelle reactie met precies de info waar ik om vroeg en vervolgens snelle verzending en ontvangst!

Snelle levering Duidelijk advies

Zeer goede service

Ik ben erg tevreden met de zeer goede en vriendelijke service, heldere produchtbeschrijving, en goede producten. Zeer fijne website, en veel goede informatie!

Duidelijke website, snelle levering. Kwalitatief zeer goed gereedschap

Elke keer weer goede ervaring met bestelling, snel geleverd en goed e bezorging

Volgende dag geleverd in België!

Volgende dag was het pakket er al! En dat naar België! Er zat ook nog wat extra’s bij, super!

Zeer snelle levering

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd en ik werd ondertussen ook heel attent op de hoogte gehouden van de verzending.

Goede service en producten

Nadat ik advies heb gevraagd via de mail heb ik mijn bestelling geplaatst. Deze was sneller ontvangen dan verwacht en dankzij de handige video uitleg kon ik heel makkelijk zelf aan de slag. Ik ben zeer tevreden en nog belangrijker, mijn paard ook!

Snelle levering en persoonlijk bericht

Hele snelle levering en een persoonlijk berichtje erbij. Erg leuk!

Helemaal top

Via mail advies gevraagd en gekregen, ook bij latere vragen via WhatsApp goed geholpen!! Hoefschoenen moet nog verder gebruikt worden maar dat komt vast wel goed!! Mvg Marie

Best prima service maar geen bericht op retour.

Helaas waren de hoefschoenen toch te klein na het meten van de hoeven, en de lijm moest nog apart worden bij besteld. De schoenen retour gestuurd en ik wacht nog op mijn geld.. of een bericht dat ze zijn ontvangen. Wel meteen nieuwe aangeschaft die zitten inmiddels goed om de hoeven van mijn paard. Ben benieuwd hoe lang ze blijven zitten voordat die ze aftrapt op de wei. Maar nu in afwachting op het geld terug dus.

Deskundig advies en snelle levering.

Aan de telefoon goed geholpen. En een snelle verzending van mijn gekochte producten.

snelle levering en uitstekende schoenen

Super service!

Snelle reactie, goede service en overal een oplossing voor.

netjes geholpen en een vlotte verzending

Per telefoon netjes te woord gestaan, bestelde artikelen snel verzonden

Snel en professioneel geholpen

Supersnel

Fijne shop, snel verzonden

De schoenen zijn te klein ik stuur ze vandaag in retour terug naar jullie

Snel en correct

Super tevreden met de service en leveringstijd.

De Steeg 6

5375KH Reek

+31(0)413-714650

Over HoofWear.com

De specialist in hoefrevalidatie, hoefschoenen en kunststof hoefbescherming.