Snelle levering goede producten

Heel gewoon zeer goed

Producten naar wens, wel erg veel mails

De producten zijn goed, goede glowsticks die niet snel kapot gaan. Ook gave nagellak. Ik kreeg wel erg veel e-mails: van DPD over de bezorging, prima. Maar een paar uur later nogmaals dezelfde mails (product is onderweg/product is bezorgd) van breaklight. Een beetje overdreven.

Excellent

producten zijn zoals beschreven en met vlotte levering

Correct

Na bestelling goed op de hoogte gehouden.

Ik bestelde 4 kleuren led verlichting, enkel het paars is veel lichter dan op de site, je moet de witte er tegen houden om te zien dat ze paars schijnen. De service daarentegen is super.

product zoals omschreven, snelle levering

product zoals omschreven, snelle levering

Commandé vendredi et livré lundi. Livraison très bien. Les produits sont de bonne qualité. Le contact avec Breaklight est très bon. Ils ont pu m'aider rapidement.

Heel vlotte service, pakje heel goed beschermd en vlot, vriendelijk via messenger voor vragen.

De breeklichtjes werden al na 2werkdagen geleverd en waren zorgvuldig ingepakt. Via messenger werd ik heel vlot en vriendelijk geholpen. Ik rade jullie site alvast aan aan de rest van ons team en zal daar in de nabije toekomst met plezier nog gebruik van maken. Mvg

Juiste levering goede producten

Snel en degelijk

Snel geleverd, degelijk ingepakt en kwalitatief materiaal.

Snelle levering, vlotte klantenservice

Mooie kerstmutsen besteld voor personeelsfeestje, woensdag besteld, vrijdag in huis: goede kwaliteit voor de prijs!

Vlotte levering en materiaal goed verpakt.

Leuke licht gadgets voor onze kerstmarkt op school.

vlotte levering

vlotte levering, producten goed verpakt producten werken redelijk goed, niet alle kleuren lichten even fel op de brillen zijn jammer genoeg aan de grote kant voor kinderhoofden

perfecte service

Geen problemen, alles correct verlopen

Goede service en uitstekende levering

Last minute bestelling helemaal in orde gekomen. Mensen met een enorme ervaring in hun vak.

Superservice

Het pakketje was in vertraging door de koerierdienst en breaklight heeft dan persoonlijk aan huis een ander komen leveren zodat ik alles op tijd kreeg!

Zeer goede klantenservice

Na mijn bestelling ben ik persoonlijk opgebeld door Kristof met de vraag of mijn bestelling voor halloween was. Indien ja dan zouden ze het met bpost laten afleveren omdat deze de laatste zendingen van de dag nog moest ophalen en dan zou ik deze nog optijd geleverd krijgen dit was 1dag na de bestelling ook keurig bij me thuis afgeleverd. Hier bestel ik zeker nog!!

Snelle levering conform wat was aangegeven.

Vlotte levering van uitstekend in het donker zichtbare golfballen.

Prima !! Uitstekend alles toegekregen

Volgen nog bestellingen !!

Nice service | Great products

Nice

Goede service - snelle levering

Goede service - snelle levering

Zeer goed!

Snelle levering en het product is van heel goede kwaliteit.

Snelle en vriendelijke opvolging

Mail gestuurd met vraag of artikel opnieuw geleverd Zou worden. Snel antwoord gekregen dat artikel Zou binnenkomen en het opzij kon gelegd worden. Top service!

Perfecte service

Al mijn vragen werden direct beantwoord en ik kon zonder problemen mijn product ophalen.

Over Breaklight

Jouw partner voor glow en lichtgevende gadgets. Kleurlenzen voor halloween? Glow sticks voor je event? Check onze webshop Breaklight en bekijk al onze party gadgets. For those who wants to be special.