Excellent suivi commercial

Suite à un petit problème de disponibilité, le service commercial a directement pris contact avec moi, proposé une alternative correcte, à ensuite parfaitement communiqué pour l'état de préparation et de livraison et en prime un geste commercial pour s'excuser du petit retard. Super service !

Super !!

Mijn eerste bestelling geplaatst. Duidelijk en overzichtelijk alles te vinden. Service van verzenden retourneren ook overzichtelijk. Netjes op de hoogte gehouden waar je pakketje is en of afgeleverd is. Een extraatje gekregen van de webshop bij onze bestelling ! In één woord super, zal hier zeker de volgende bestelling plaatsen. Wij kunnen in ieder geval een feestje gaan bouwen !

great customer service

Been a customer for a while and will keep being so. The service is simply amazing and very willing to assist and think along with you. Definitely recommend them!

• Delivery Time
  • Transport company

Sclera lenzen waren heel goed

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Glow producten top

Vandaag jullie zending toegekregen. Alles in orde en de glow armbanden zijn perfect.

Dank je voor je mooie feedback, Mvg Kristof Breaklight.be

bezorging was goed maar ballonen geven totaal geen licht zoals op de foto/

de ballonnen waren niet zoals op foto

• Transportfirma

Beste Anna, Wat jammer van je reactie. Wel opgepast er staat goed bij dat deze oplichten met neon met blacklight / UV-licht! Heb je dit zo toepast? De foto is correct en hebben we zo genomen wel met een blacklight er boven. Laat ons zeker weten zodat we dit kunnen aanpakken voor je. Mvg Kristof Breaklight.be

Tout parfait

Livraison plus rapide que prévu, articles conformes et emballage sécurisé.

Fast and correct delivery

Fast and correct delivery

• Delivery Time
  • Transport company

vlotte en correcte evering

• Transportfirma

Livraison rapide et très bel article

L'article est conforme aux photos et de qualité (ce qui devient rare sur certains sites). Livré rapidement. Je recommande.

• Livraison N/A
  • N/A

Leuke gadgets en een extra item erbij gekregen.

Commande impec !

Livraison rapide, qualité nickel ! Très contente

Toppie

Beste Super service, snelle levering Jammer dat de voorraad niet volledig was en zodoende maar een gedeelte kreeg geleverd Maar kreeg rest bedrag netjes terug gestort, Super Gr. Jo

• Transportfirma

Snelle levering, super bedankt.

• Transportfirma

Makelijk te bestellen En snel geleverd!

• Transportfirma

Het product werd supersnel geleverd en voldoet aan alle verwachtingen.

Ik ben heel tevreden over het product (grijze lange pruik) en de snelle levering. Prima!

• Transportfirma

Produits conforme à la description livraison top

Produit conforme à la description livraison top

• Livraison

Correct, snel, goede communicatie!

Helemaal zoals verwacht

Product werkt zoals verwacht!

Hey Femke, Hartelijk dank voor deze mooie recensie!! Mvg Kristof Breaklight.be

Hele super service zelfs extra breaklights kleuren erbij gekregen

Hartelijk dank voor deze mooie recensie!! Mvg Kristof Breaklight.be

Snelle levering en goede hulp. Maar om te zien wat artikels juist bevatten, moet je vanalles open klikken. Dat is onduidelijk ! Kan je beter direct bij artikel zetten.

parfait

Service sympa rapide et éfficace , prix très intéressant

Levering en product ok

Picobello

Top service!

Helaas was mijn pakket kwijt. Breaklight heeft dit meteen netjes opgelost. Als extra voor het ongemak hebben ze een extra product toegevoegd als service. Ik ben erg tevreden en ook met mijn bestelde artikelen

• Transportfirma

Knap en mooi op tijd geleverd

Heel goed bedrijf !!!!

Over Breaklight

For more than 20 years we have been your partner in glow sticks, party supplies and other luminous gadgets. We sell everything regarding luminous gadgets, eg foam sticks, LED gloves, luminous hearts and much more. We have been a specialist in glow for years, the best example of which are the luminous bracelets (break lights or break lights). a top seller for every neon / blacklight party, Glow in the dark event, Fun events and birthday parties. Our beautiful range of party supplies, colored lenses and UV body paint (Paint Glow) have brought our range to real success in a short time. We guarantee our super after-sales service, so we follow up your orders until delivery. Because of our years of knowledge of the logistics cycle, we always check for you the best and fastest transport for your order. In Belgium we work with Bpost and DPD, so we can have 95% of the packages in your home the next day. International shipments are delivered by DPD, UPS or DHL. This within 2-4 working days within Europe.