Alles inorde vlugge service

heel goed

heel goed

Vlugge en perfecte levering

Ik kan alleen maar vermelden dat alles volgens wens en afspraak is verlopen dus geen enkele opmerkingen zo een dikke duim

Site parfait et rapide

Grand choix de produits à un prix défiant toute concurrence. Livraison rapide et toujours accompagnée d un petit cadeau. Je recommande +++

Vlot zonder hindernissen

eenvoudig bij de bestelling, betaling en levering.

Correcte, snelle levering

Correcte en snelle levering

Besteld en de dag later geleverd, super!!!

Al een paar keer besteld bij beauty plaza en kelken keer werd mijn bestelling een dag afgeleverd.

Prima afhandeling

Prima service, goed verpakt, leuk cadeautje erbij!

10/10

Parfait !!! Rien à dire !

Expérience parfaite !!! Colis livré en 1 jour !! Magnifique !

je n'ai pas eu ma réduction de 10%

je commande mes article et je voie que toutes mes réductions sont faites mais au payement je voie que les 10% supplémentaire on été enlevé

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle en correcte levering

Het aanbod op de website is overzichtelijk. De levering zat de volgende dag in m'n brievenbus zoals beloofd. Ze hebben er een klant bij.

Gewoon zoals je verwacht , alles in orde

Alles ging vlotjes , bestellen en twee dagen later ontvangen ! Super service!

TOP

snelle levering en in perfecte staat.

Très mauvaise expérience !

J’ai reçu un colis VIDE ! Uniquement un petit gel douche « Alaska » (petit cadeau) mais je n’ai pas reçu ma commande que j’ai payée 92,92€ !! Une honte ! J’espère avoir rapidement des nouvelles de ma commande… Cliente depuis des années, je suis vraiment déçue et énervée… Je ne conseillerai plus…

• Nous recommanderiez-vous? Non

Heerlijke geur.

Ik heb in 2018 een staaltje van deze parfum gezien en gebruikt van het weekblad Libelle. Ik vond het een heerlijke geur. Maar ik had er nog en wachtte tot nu om een flesje aan te schaffen. Ik ben er blij mee. Ook met het staaltje (andere parfum) en gratis geschenk (handcrème).

Bonne expérience

Livraison comme prévu, rien à redire

Zie hieronder

Product goed, Levering in Bpost automaat niet aangepast aan de huidige locaties , al 9 maand zo Antwoord steeds...hetzelfde van HBB24.

De levering was zoals gepland.

Goed communicatie

Snelle levertijd

Tout c'est bien passé

Commande passée, colis reçu, petit cadeaux en plus... Moins cher, vite est bien donc je recommande.

Idem

Was goed en op tijd aangekomen

TOP

Snelle, correcte levering. Goed verpakt

satisfaite

Envoi très rapide, produits bien conformes à ma demande.

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.