Altijd super tevreden

klantendienst top!

duidelijk uitleg gegeven.. en snel geholpen

Vlugge en correcte levering

Goede prijzen en snelle levering.

Hbb24 heb ik in Sluis leren kennen en ik ging om de 2 maanden mijn voorraad aan producten opslaan. Later ben ik dan online beginnen bestellen wat het gemakkelijker maakte en ik in kleinere hoeveelheden kon nemen omdat ik elke maand opnieuw kon bestellen.

Rapide, facile et efficace

Produits d'excellentes qualité

Grand choix de produits et livrée rapidement

Tjs très content du service rapide concernant la livraison

Commande Simple et livraison Rapide

Client fidèle depuis qq années et jusqu'à présent satisfait de vos services.

Prima service !

Ruime keuze uit producten, en goede service voor de levering. Enkel het cadeutje dat er bij zit is niet steeds handig. Ik ontving reeds 3x dezelfde shampo, een shampo die ik bovendien niet gebruik. Dus als cadeautje mag het volgende keer een handcreme of iets anders zijn ! ;-) Toch bedankt .!

Heel tevreden

Heel tevreden Snelle levering

Supersnelle levering.

Was mijn allereerste bestelling, maar heel tevreden over de snelle levering!

Enchantée

Prix attractifs et livraison hyper rapide Je recommande ce site à 100 %

Alles is goed geregeld !

Het is altijd leuk om de bestelling aan te krijgen, goede producten en altijd prima verpakt, en dan ook nog een cadeautje erbij !

Livraison rapide avec préavis, service excellent

Large gamme de produits offerts à un bon prix. Les produits ont été livré en deux jours, avec préavis; bien emballés et en parfaite état. Très contente.

De beste merken de dag nadien geleverd

De beste merken, veel keuze, de dag nadien geleverd

Snelle levering maar product was al kapot

Ik heb een shampoo en een masker van kérastase aangekocht. Bij het openen van de doos bleek de shampoo al wat uitgelopen en de pompfunctie werkt niet. Jammer voor al dat geld dat ik ervoor heb betaald.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dat is uiteraard niet de bedoeling! Heeft u contact opgenomen met onze klantenservice?

Betrouwbaar en snel

Heel correcte levering, met extra cadeautje in de doos, leuk.

Alles goed verlopen !

Correcte en stipte levering aan een goede prijs.

Zending correct en vlug verstuurd.

Tip top service

Ruim aanbod op de website. Interessante promoties. Correcte leveringsservice. En kreeg er nog een leuk geschenkje bovenop.

Verwachtingen ingelost - goede prijs/kwaliteit.

Top sevice

Goederen altijd correct geleverd. Je krijgt ook steeds een kleine attentie bij de aankoop.

Raad ik aan

Uitgebreid gamma, snelle levering.Een opmerking betreffende het gratis product bij de aankoop nl de shampoo v Beautypl. STEEDS ZELFDE GRATIS PRODUKT, is variatie v gratis product soms mogelijk? Na verschillende bestellingen reeds een hele reeks aan shampoo !!!! Bedankt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Het gratis product wordt bepaald aan de hand van wat u besteld. U kan deze steeds verwijderen uit het winkelmandje. :-)

Correcte levering en snel. Wat ook leuk is dat je een kleine attentie krijgt .

Heel vlot verlopen

Alles naar wens

Company details

70 Nieuwstraat

Sluis 4524EG

0032 50580172

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.