Un service toujours au top!!!

Livraison rapide!!! Rien à dire et en plus toujours un petit cadeau dans le colis. Je recommande fortement.

Dikke duim !!

Kan er niets op aanmerken ! Alles prima !

Rappe levering

Rap geleverd en dan nog en kadootje erbij super.

zeer aan te bevelen!!!!

Ik ben erg blij dat ik deze site heb ontdekt. Ik vond alles leuk, van de zoekopdracht tot het afrekenen. Je kunt vinden wat je hartje begeert. Goede geschenken en monsters. Uitstekend systeem van kortingen. Heel erg bedankt!

Gelukkig kon ik deze supplementen nog bij jullie vinden.Vlot en vlug geleverd.

Vlotte en snelle leveringen gelukkig kon ik het supplement bij jullie nog vinden.

Vriendelijke en goeie uitleg.

Goeie produkten vlotte levering

Ok

Tevreden, maar vroeger regelmatig betere promoties.

e goed è

twas oll inorde mercie

Fast and professional

I'm really happy with my order. I received everything very fast and well packed. Also I was really happy with extra gifts

Goede levering

Zeer goede levering. Leuke cadeautjes er bij

Parfait

Site facile à utiliser. Livraison rapide, bien emballée avec échantillons. Parfait

perfecte service

perfecte service

0% klantgericht gedrag!

Mijn bestelling werd niet geleverd; ondanks een afleveringsmail van bpost. Met bpost heb ik al verschillende keren problemen gehad. Ze sturen me per e-mail een bevestiging dat mijn pakket geleverd is, maar dat is helemaal niet zo. Ik werk van thuis, dus de postbode hoeft gewoon maar aan te bellen, maar dat gebeurde dus niet. Ik heb bpost gebeld en dit gemeld, en voor de derde keer een klacht ingediend gezien ik voor de derde keer een pakket niet krijg, ondanks hun zogenaamde afleveringsmail. Wanneer ik dit meldde aan BeautyPlaza werd ik als klant niet behandeld zoals zou moeten. Moet de klant niet voorop gesteld worden?! Het is niet de fout van de klant dat de leverancier kiest om met bpost te leveren, en al evenmin is het de fout van de klant dat bpost fouten maakt. Het is echter wel aan de leverancier om de klant naar behoren te bedienen en het bestelde én betaalde pakket ASAP te verzenden, én daarna de kosten terug te eisen bij bpost, of te beslissen wat nodig is om dit te vermijden. Maar wat krijg ik als antwoord van BeautyPlaza? "We kunnen niets doen momenteel. We moeten eerst een onderzoek opstarten met bpost, gezien er toch wel een afeveringsbevestiging is." Onvoorstelbaar. Niet alleen word ik als klant niet geloofd, maar bovendien totaal genegeerd. Ik vertrok op verlof, waardoor ik mijn bestelling écht nodig had. Ik heb dus in allerijl een nieuwe bestelling moeten plaatsen bij een andere webshop, die gelukkig wel met PostNL werkt. BeautyPlaza is een klant kwijt, hoewel ik daarvoor 100% trouw bleef aan hen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemiddag, zoals aangegeven moeten wij eerst een onderzoek afwachten. Dit is een standaard procedure bij meerdere bedrijven. We krijgen dan de gps informatie en alle leverdetails. We hopen uw spoedig reactie te geven betreft de status.

fantastisch

Bonne produits

Service rapide

Aucun problème

Top producr

Door de tijd heen, mijn vaste webshop geworden.

Altijd correct

Snelle levering met altijd iets extra’s toegevoegd. Correcte prijs

bestelling

Voor de 1ste keer besteld, alles correct verlopen. Zeer tevreden en ook bedankt voor de staaltjes!!! BeautyPlaza Be zeker aanbevelen !!!

Goede service en snelle levering

Zie titel.

Altijd correct!

Leuk dat er nog cadeautjes bij zitten !

Makkelijk goed en snel

perfect vandaag besteld morgen geleverd makkelijk en goed

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement