Perfecte service

Zowel online als in de winkel in Sluis, heel goede service en heel behulpzame uitbater. Heel tevreden !

service rapide

grand choix des produits, prix abordable, service impeccable, je suis très satisfaite!

Zeer persoonlijke opvolging van bestelling

Product gereserveerd dat terug opnieuw op stock diende te komen. Kon uiteindelijk door jullie niet meer aangeleverd worden. Werd eerst tijdelijk en duidelijk via mail op de hoogte gebracht van de status van mijn bestelling en daarna toen het duidelijk was dat het product niet meer te verkrijgen valt telefonisch gecontacteerd om te bekijken wat de opties zijn. Na beslissing van terugbetaling werd duidelijk meegedeeld wanneer dit juist verwacht kon worden en dit werd ook nageleefd. Zeer fijne persoonlijke customer service.

Correct

Alles wat je mag verwachten van een correcte webshop

Top en correcte afhandeling !

Ik vond product niet op website, contact opgenomen en correcte afhandeling !

Supersnel en correct!!

Heel tevreden.

Heel goede service!!!

Jullie aanbod is zeer ruim , goede prijze !

1 ste keer en vlekkeloos verlopen en een kadoke bijgekregen

Snelle verzending! Goede producten, grotere hoeveelheid. Scherpe prijs.

Impeccable

Très bon produits. Le prix est vraiment raisonnable, le colis a été livré dans les délais et correctement.

.snel en beste prijs

Vandaag besteld morgen geleverd

Snelle levering, goede prijzen & producten altijd in perfecte staat!

Ooooh

Bij het openen van de doos zag ik dat de shampoo was uitgelopen.

rapide efficace

première commande bon suivi et livraison rapide

Snel en correct

Ik was in geen tijd in het bezit van mijn bestelling, alles was zoals gevraagd

Zo zo

Ik kan mijn adres niet volledig invullen omdat het een nummer is met een letter erna , en het bus nummer lukt ook niet …… nu laat ik het bij iemand anders toekomen. Ik heb daar al eens telefonisch contact opgenomen maar dat was alles behalve een vriendelijke conversatie

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Christiane, uw busnummer en huisnummertoevoeging moet u in het vakje plaatsen naast uw huisnummer. 😊

Pas delivree!

J'attend deja 10 jours.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Il n'est évidemment pas agréable d'attendre si longtemps son colis. Envoyez-vous un e-mail au service clientèle ? Nous nous ferons un plaisir d'examiner la question pour vous.

Geweldig.

Mooie website. Alle merken. Goeie prijs.

Goede producten, snel geleverd

Product shampoo snel geleverd aan een groter volume en staal meegekregen van repair shampoo waarvoor dank.

Goede terugkoppeling,juiste snelle levering

Perfecte producten veel keuze, goede prijzen!

Ben heel tevreden over beautyplaza, perfecte levering, perfect verpakt, veel keuze mooie prijzen, en super altijd een geschenkje erbij, leuk

Zeer vlug gelevért. Was in orde, zeer lief voor het kleine attentie er bij. ( zou nog beter zijn dat iets goed koper is.)

Hyper rapide

Livraison le lendemain de la commande, top !

70 Nieuwstraat

Sluis 4524EG