Super service!

Super service en super producten

Bonne

Depuis des années, que je commande toujours à temps et rapidement livré

impossible de commander

C'est la 2ème fois que je passe près d'1h pour commander 2 articles car on me dit chaque fois que mon adresse est incorrecte alors qu'elle est correcte, du coup je dois chaque fois passer par mail et demander qu'on commande pour moi en tant qu'invité mais là il faut attende plusieurs jours pour que vous receviez le paiement alors que moi il est débité le jour-même et donc j'ai mes articles après 1 semaines!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Non

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour, Nous sommes navrés de lire que vous avez eu des difficultés pour commander, entre temps nous avons envoyé un mail avec un example comment saisir les données sur notre site et nous sommes disponibles par Whatsapp, chat en ligne, courrier et téléphone pour des questions comme les vôtres. Nous vous souhaitons une bonne journée.

Eerste bestelling ,alles naar wens verlopen!

Dit was een correcte vlugge levering!

Probleem snel opgelost

De verpakking was stuk waardoor een dop afgebroken was van een product,in mail verwittigd,onmiddelijke reactie en iets later was een retour en een gratis omwisseling al geregeld ;top

Vlug en simpel ‼️

No nonsens, niet te veel mails en top producten.

Snelle levering, prijs qualiteit zeer goed

Super@

Heel vlug geleverd! Iets goedkoper dan op andere sites!

Steeds snelle en correcte levering

Duidelijke website met een groot gamma aan artikelen. Zo vind je snel wat je zoekt Prijzen zijn niet hoger als in winkel of kapsalon

Doo haarspray volledig beschadigd Voorheen nog nooit opmerkingen gehad

Pas de mot. Magnifique

Je suis de faire votre connaissance. J’adore vos produits

Snel, efficiënt en correct

Snelle levering en correct, geen enkele opmerking

uitstekende dienstverlening

Je krijgt steeds een geschenkje bij je aankoop. Ik wou ook eens een nieuwe geur uitproberen en ze deden de moeite om een staaltje aan te vragen aan een winkel en me deze op te sturen. Vlotte service.

Goeie produkten, voordelige prijs. Perfect afgeleverd en op tijd door B post.

Jammer dat ze de post en mij niet geloven

Mijn pakje was beschadigd in het sorteercentrum toegekomen, de post heeft het pakje in een andere doos ingepakt producten waren uitgelopen en de shampoo van redken zat niet in de doos. Ik heb de info van de post en foto 's doorgestuurd en ze zijn het aan het bekijken. Over het ontbrekende product geen info. De uitgegelopen producten heb ik ontvangen, niet zoals ik ze in de winkel koop, maar daar kan ik inkomen. Ik ben in afwachting wat de uitkomst zal zijn

Réponse du propriétaire de l'entreprise

We snappen uiteraard dat dit vervelend voor u is. Dit zijn we voor u aan het oplossen. Gezien onze klantenservice in het weekend gesloten is, hebben wij u deze ochtend een voorstel gedaan via de mail. We wachten op uw reactie.

snelle levering en goede producten

snelle levering en goede producten

Alles is correct

Super goed

Ben altijd tevreden geweest van jullie, top kwaliteit snelle service ben super content

Top ervaring

Geen problemen met de afgesproken levering, leveringstermijn Top

Mauvaise livraisô

Super contente du produit. Mais j’ai reçu un parfum à moitié fermé, ce qui fait que j’ai perdu énormément de liquide.. 60ml pour 69euros. Chaque goutte est importante.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Bonjour Madame, Il est très regrettable que vous ne soyez pas satisfait. Dans ce cas, nous vous recommandons de contacter immédiatement notre service clientèle. Entre temps nous vous avons envoyé un e-mail. Cordialement.

Efficacité et rapidité

Comme d.habitude

Vlugge levering

Vlugge levering

Perfecte en snelle levering

Correcte levering, goed verpakt met kadootje erbij, top

Producten goed verpakt. Correcte levering. Zat producten bij om uit te testen, altijd leuk.

Avis sur Kiyoh