perfect

precies wat je verwacht,snel en netjes

Colis non reçu

malgré l'information initialement communiquée que mon colis devrait arriver le 27 Septembre, nous sommes le 01 octobre et je n'ai aucune visibilité sur la date à laquelle je devrais le recevoir.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Goede ervaring

Vlug besteld en nog vlugger geleverd! Dank voor handcrème.

Niet zo positief

In mijn pakket zat de flacon met conditioner gescheurd en was uit gelopen. Dus niet zo blij.

Zeer handige borstel, ontwart alle hardnekkige knopen!

Verschillende mooie kleuren. Het ontwart zelfs de hardnekkigste knopen zonder al teveel gedoe. Zeer handig in gebruik. Deze wil ik nooit meer kwijt!

Commande passée facilement. Les prix sont juste et la livraison est super rapide. N'hésitez pas à commander sur le site !

Tout est très bien.

Le grand choix de produits, les prix très intéressants et la rapidité de livraison.

Uitstekend zoals altijd

Van opzoeken op de site tot levering… alles verloopt vlot en vooral prima. Top team aan het werk

uitstekend !

Het was maar alleen betreurend dat ik mijn korting niet kon invullen van de éérste bestelling ! Prima en klare uitleg betreffende de tijd van levering. Proficiat !

Prima afhandeling van de aankoop

Ik wil graag dat de verzending gratis is en dat de volledige lijn van La Roche-Posay-serums beschikbaar is.

Produit conforme

Produit conforme et livraison très rapide

super, super, super

produits en stock et exceptionnel: la livraison en quelques heures. Jamais vu une telle rapidité. Chapeau

Super snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle levering. Top kwaliteit

Gemakkelijke webshop en een zeer vlotte levering.

Alles was correkt en op de afgesproken tijd geleverd.

Om nog te doen

Goed, veel keuze Leuke prijzen

Interessante prijzen

Mon colis n'a pas encore quitter vos entrepôts, donc mon impression est très mauvaise, une semaine .

Très mauvaise expérience, vu que ma commande n'a pas encore quitter vos entrepôts, une semaine après le paiement.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Super goed

Werd direct geleverd goeie kwaliteit!

satisfait

tres contente de vos produits et service et livraisons rapide

Snelle levering en goede service!

Producten worden altijd snel geleverd. Mijn levering was onvolledig maar na een mailtje naar de klantendienst werd dit snel opgelost. 2 dagen later had ik mijn ontbrekend product. De klantendienst was heel vriendelijk. Ik bestel hier zeker opnieuw!

Meilleur rapport qualité prix !!

Parfait! Et livraison rapide! Que demander de plus ?

Hetgeen ik vroeg werd mij heel snel toegestuurd.

Daarom een 5score.