Eerlijk en klantgericht

Ik had een product te weinig ontvangen en wel betaald. Door een eenvoudig telefoontje werd het probleem snel opgelost. Mijn oprechte dank hiervoor.

Très rapide

Très rapide et efficace

uitstekend

snelle service, levering, prijs kwaliteit O.K.

Alles goed ontvangen in een mum van tijd.

Alles correct en snel

Alles verloopt zeer snel, correct en verzorgt.

nog even wachten hoe product werkt ,

nog even wachten hoe product werkt

Altijd super snelle bezorging en ruim aanbod

Door het ruime aanbod is het soms moeilijk te kiezen maar ze hebben echt alles! Deze keer was mijn bestelling in minder dan een uur ingepakt en de volgende dag bezorgd! Top!

Alles correct geleverd volgens afspraak

Website niet altijd even gebruiksvriendelijk. Paar x moeten herbeginnen. Eens besteld gebeurt de levering correct en volgens afgesproken tijdstip.

Vlotte levering en beterkoop

Rapide

Rapide et conforme à la commande

Service top

Service très rapide Je recommande a 100%

Beste ervaring ooit! Zeer tevreden

Zeer tevreden!!!

Snel en correct

betrouwbaar

pakketje niet ontvangen

ik heb mijn pakket niet ontvangen en heb dit aan de klantendienst doorgegeven. Hun antwoord was helemaal niet klantvriendelijk. De fout ligt bij de post maar aangezien jullie de afzender zijn kan ik geen klacht indienen. En van jullie uit wordt dit dus ook niet gedaan. ik heb dus 60 Euro betaald voor iets wat ik nooit gekregen heb. Dat was dus mijn laatse bestelling bij jullie firma.

Tout est parfait....

Jusqu'à présent, moi & ma fille sommes toujours satisfaites de Beauty Plaza, soit par le Web, soit en magasin à Sluis... Au plaisir. Agn & Lau

Aromatisch!

Erg blij met mijn parfumaankopen. Service was snel en op tijd. Prijs ook goedkoper dan elke andere site.

Pakket was niet volledig, de rest hebben ze na gestuurd na een paar mails.

Heel blij dat ze me geloofde. Het was tenslotte voor mijn mama;

Ik heb de verkeerde producten toegestuurd gekregen

Onjuiste producten ontvangen

perfect verlopen

product werd tijdig geleverd aan een scherpe prijs

Livré très rapidement et tout correspondait parfaitement

Très bien

OK

Top, super rapide.

Excellent platform with lots of options

I ordered what I needed and it was delivered on time. I am satisfied with the products I ordered. Regular updates were given about the parcel being shipped.