Prima producten

Ik gebruik graag de shampoos van biolage. Vind het alleen jammer dat ik de super shine shampoo van biolage niet meer in een liter fles kon verkrijgen

Een zeer snelle levering en duidelijke bestelinstructies

Al verschillende keren besteld op de site. Site is overzichtelijk, snelle levering, correcte prijs.

heel goed

Snelle en correcte levering en...het adres exact vermeldt

Snel, correct!

Een fijne ervaring doordat de prijs ok was. De levering correct en snel.

Goede sevice!

Goed overzicht op de site, gemakkelijk bestellen en betalen, vlotte levering en opvolging als de bestelling bij jullue vertrekt.

Parfait sauf une erreur légère

L’un des shampooing n’était pas sellée par le petit clip anti appui Je ne sais pas si celui ci a déjà été ouvert mais cela reste désagréable Aussi non tout était parfait

Super super SUPER, wauw

Heel goede en vlugge levering, goede producten aan een goede prijs. Er was een klein misverstand tussen aankoop en levering. Een kleine mailtje en probleempje (geen fout van beauty palas) was onmiddellijk meer dan opgelost. Zo een service vind je zelfs zelden in life winkels. Chapeau. Mvg JM

Vlugge levering

Besteld produit sanderendaags ontvangen. Top

Vlugge afhandeling van de bestelling

Grote keuze van de producten aan zeer voordelige prijzen, vlotte en vlugge verwerking van de bestelling. Aan te bevelen.

supersnelle levering.

dat ik klant blijf

Excellent !!

C'est vraiment très rapide le service, je suis client depuis longtemps ,et je suis toujours contente. Le prix est just.

Snelle service, goed verpakt, scherpe prijzen

Top service. Livraison rapide. Merci.

Top service. Livraison rapide. Merci

Bien mais manque le cadeau annoncé

Bon produits, livraison assez rapide mais manque le cadeau qui est annoncé avec la commande.

De moeite waard.

Vlugge levering en leuk kadeautje . Goede kortingen.

Tevreden klant na snelle levering

Livraison rapide

Ça fais plusieurs fois que je commande, commande envoyée rapidement satisfaite de ce site.

Top webshop

Supersnelle service.

Prachtige producten..kende het merk al en zo vlug toegekomen wawwww!!! Thanks BeautyPlaza BE

Goede dienstverlening

Goede service en kwaliteit

Niks op aan te merken dus perfect.

super

ik bestel rond 23u een de volgende dag heb ik mijn pakje

Vlotte bestelling!

Délais de livraison au top!

Livraison rapide, large gamme de produits, prix imbattables