Toujours satisfaite

Toujours très contente de mes commandes , très rapides (le lendemain si commandé avant 17h) , ou le surlendemain. De plus, toujours un petit cadeau ! Toujours les prix les plus bas par rapport à d’autres sites

Goede producten, maar bezorging onvoldoende

HBB24 verkoopt parfums en eau de toilette voor interessante prijzen. De bezorging wordt gedaan door Post.nl. Regelmatig bezorgt Post.nl niet aan huis zoals met HBB24 afgesproken was, maar na 3 dagen hier thuis wachten dumpt ze het pakket bij één van hun postpunten. Zeer ergerlijk. Dit is me dit jaar met deze koerier al 3 keer overkomen. Één raad is van koerier te wisselen of de klant keuze te geven om een alternatieve koerier te nemen. B-post, DPD of Packs bezorgen wel correct.

Zeer vlotte en correcte service.

Om 16:50u besteld en geleverd de volgende dag om 8:30u. Ze leveren zoals beloofd en nog een extraatje er bovenop. Zeer tevreden klant.

Très bonne expérience

Livraison très rapide

Ravie

Très contente des produits reçus ainsi que de la rapidité d'expédition et de son suivi. Merci.

Rapidité

Malheureusement cette fois il me manquait un article lors de la livraison. J ai envoyé un mail j attends une réponse sur les démarches à suivre

perfect

perfect te volgen en overzichtelijk

Supersnel

Tevreden klant.

Supperrr

Kan nie beter ...correcte en vlugge levering

Perfect!

Perfecte en vlugge levering! Top

Binnen alle verwachtingen.

Vlotte bestelling, snelle levering.

Ik beveel dit aan

snelle levering, goede service !

Snelle levering en een aangename verrassing met een cadeautje erbij! Het kan niet beter.

Alle producten zaten bij de bestelling en ik kreeg ze al de dag nadat ik de bestelling had geplaatst. Bovendien zat er nog een verrassing bij (douchegel): dat is altijd leuk natuurlijk!

perfect

Pakje in orde, een leuk en bruikbaar geschenk ingesloten, waarvoor dank. Pakje is pas na twee dagen afgeleverd door B-post. Probleem om een account aan te maken voor de website

Geleverd zoals aangegeven

Bestelling geplaatst en geleverd zoals beloofd. Trace en track zodat je de bestelling kan volgen. Top!

alles snel en vlot geleverd

alles ok

Alles perfect zoals aangegeven op de website!

Alles perfect zoals aangegeven op de website!

Très bon service - expédition rapide

Très bon service et livraison très rapide. A recommander.

Super tevreden

Optijd geleverd, een leuke cadeau bij mijn bestelling gekregen.

Positief verzorgd

Geleverd zoals afgesproken. Met zorg verpakt.

geweldig

een heel goede en snelle service

Il n y a rien à redire

J ai toujours été satisfaite de vos livraisons.

Snelle en correcte levering

Heel makkelijk dat je zelf kan kiezen waar af te halen en daags nadien was mijn pakje reeds geleverd in het postpunt.

Super snelle service

Super snelle levering en voordelig