Besteld op donderdag avond. Maandag in huis! Super producten aan scherpe prijzen. Goed ingepakt!!

Zeer stopt en correct.

Vlotte levering

Vlotte levering

schoonheidsproducten aan een eerlijke prijs

Ik gebruik al héél lang de wax die ik aankoop via HBB. Steeds een goede prijs en snelle levering

Goed en snel

Snelle verzending en goede kwaliteit van borstel

Alles oké, geen enkel probleem.

Zeer goed. Alles was oké. Een aanrader.

Correcte prijs en snelle levering

Zie hoger. Alleen jammer dat er geen enkel staaltje bij de levering zat.

Een uitstekende service! Top produkten!

Altijd heel goeie service! Mooie producten met héél goeie prijs.

Xx

Xx

Rien à dire très bon service

Rien à dire de déplaisant très bon service payement facile. Livraison rapide. Très satisfaite.

Correct en snel

Al meerdere keren besteld en alles verloopt zeer snel en correct.

Livraison commande

Commandée le 02/12 et reçu le 06/12. Retard compréhensif avec le black friday. Par contre j’avais demandé que la commande me soit livrée chez moi mais celle-ci a été remise au point poste !! alors que j’étais présent.

Snelle levering en lekker thee

Scherpe prijzen, keurige leveringen

Scherpe prijzen, enorme keuze, keurige leveringen

Producten zijn perfect!

ontvangen wat ik bestelde. producten gekend dus conform de verwachtingen.

Flesje huisparfum met houten stokjes cadeau gekregen. Tof, maar weet niet goed hoe te gebruiken.

Net dat ietsje meer !

- heel groot aanbod - goede prijzen - netjes ingepakt - altijd een leuke attentie gratis er bovenop Top, ik ben een tevreden klant 😃

prijs/kwaliteit top

steeds vlotte en correcte verwerking

Rien à dire!

Système de paiement ultra facile, livrée en moins de 24h, produit nickel, vraiment rien à redire!!

Jeuk! Spijtig!

Ik koos deze shampoo voor zijn natuurlijke ingrediënten. Ik gebruikte de conditioner al en was er zeer tevreden over. Spijtig genoeg heb ik jeukende hoofdhuid na het wassen. Wel schone en zachte haren. Mijn vriend, die stiekem MIJN shampoo gebruikte, kloeg ook over jeuk en heeft kleine wondjes. Echt spijtig, want ik kocht gelijk een liter.

Alleen jammer dat er geen kortings code op was black vrijdag en geen cado bij zat gr mzrjan

Beste klant, U kreeg tijdens Black Friday automatisch 10% extra korting in de winkelwagen op alle producten (met uitzondering van geuren en make-up). U hoefde dus geen code in te vullen. De extra korting was het cadeau wat u kreeg :).

Matig

Ik heb mijn pakketje snel gekregen maar ik heb 5€ verzendkosten betaald en gevraagd het aan de cubee automaten af te zetten maar i plaats van ze daar te hebben geleverd zijn ze geleverd in een postkantoor en ben ik ze moeten gaan afhalen....

Bestelling niet volledig

Ik bestelde 1000ml maar er is geen pomp bijgeleverd.

Snel en correcte levering. Topmerken aan correcte prijzen. En een klein presentje bij de bestelling is leuk om te krijgen!