Perfect service

Perfect Service and dispatch

Ik raad ten zeerste aan

Zeer goede producten

Pas trop bonne

J'aime le champoo que j'ai acheté mais vous avez mis un cadeau qui etait très mauvais. Le gel de duche de très mauvais qualité. Il a beaucoup sèche ma peau. S'il vous plaît d'arrêt à mettre des cadeaux de mauvais qualité.

• Nous recommanderiez-vous? Non

Très bien

4 étoiles au lieu de 5 à cause d'un problème récurrent sur un produit, mais une mention spéciale pour un service clients vraiment remarquable!

Déçue

Les produits super! Les prix top. MAIS LE GROS ZERO LES EMBALLAGES ET LES ENVOIES Niveau délai nickel mais alors les cartons sont très mal rempli mes 2 dernières commandes les shampoing avaient coulés sur tout

Altijd zeer tevreden

Ik bestel nu al enkele jaren bij HBB24 en ik ben zeer tevreden over de service. Bestellingen worden zeer snel geleverd. Er zijn vaak interessante promoties en meestal zit er een presentje in de doos. Altijd leuk.

service rapide, produits de qualité, prix très intéressants

1ère expérience concluante. Je reviendrai

In orde

Alles correct en spoedig geleverd

Defecte en bijgevolg onbruikbare spuitbus ontvangen

Ik heb een defecte en bijgevolg onbruikbare spuitbus ontvangen. De verpakking was intact, dus zeker defect ingepakt door Hair and Body Beauty. Geen klantvriendelijke oplossing of commerciële geste. Niet voor herhaling vatbaar!

Top Service en prijzen

Snelle levering, goede prijzen en altijd in voorraad. met vriendelijke groeten Marijke Jacobs

Toujours très bien

Rapide, conforme, promos interessantes. J’achète tous mes produits capillaires chez vous. Prix imbattables, excellent service. Merci beaucoup!

Service rapide

La commande arrive rapidement

Schade

Ik had verschillende kleine flesjes shampoo en conditioner gekocht en een grote fles tonic van Reuzel. Bij deze fles was het dopje beschadigd waardoor deze uitliep in de doos. Heel jammer want nu kan ik deze fles niet meenemen op verplaatsing.

Slecht

Verkeerde levering. Als het product niet binnen is waarom een ander product op sturen? Zonder eens te verwittigen.Is dit jullie werking? Ik heb het product dat geleverd is niet gevraagd. Benieuwd of het in orde zal komen.

Altijd fijn om hier te bestellen

Veel aanbod, scherpe prijzen en ongelofelijke snelle levering. Ook de optie om geen account aan te maken vind ik fijn. Je hoeft niet nog maar eens een keer eentje aan te maken en een wachtwoord te onthouden. Het is makkelijk bestellen op die manier. Ik raad deze webwinkel iedereen aan.

Parfait

Livraison ultra rapide, prix compétitifs

Alles keurig en op tijd geleverd

Normaal altijd alles ok

Normaal heel goed maar vorige keer een verkeerde tube verf gekregen . Stond wel juist op de bon . Terug gestuurd na een mail met vermelding van de juiste tube en ook op de retourbon maar kreeg weer een verkeerde aan . Hopelijk is nu de juiste onderweg .

Easy and fast

The right selection of products for me, easy to order and quickly delivered.

Facilité de commande, de règlement, livraison dans les délais, parfait.

Facilité de commande, de règlement, livraison dans les délais, parfait.

Dag erna geleverd en met cadeautje bij

gewoon correct

goede service

Snelle levering + fijn dat je iets extra krijgt

Snelle en goede service

Zeer snelle, overzichtelijke service

perfect in orde

pakketje was perfect in orde, vlug geleverd, en een geschenkje erbij.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement