Top service!

Steeds een leuk geschenkje gratis bij elke bestelling. Snelle service. Top!

Arrive le lendemain. Produit au top plus petit cadeau

Snelle en correcte levering

Gelukkig dat ik jullie gevonden hebbeb

Overzichtelijk om te bestellen. Snelle levering

Correcte en snelle levering.

Alles zoals afgesproken correct geleverd en nog een leuk geschenk erbij.

Au top !

Livraison très rapide ( le lendemain ) et petit cadeau en plus ( ce qui est très rare lors d une commande ailleurs). Merci pour le geste. Quand au produit rien à dire. Mes cheveux sont doux et brillant après la 1ère du shampoing. Je recommande se site et ses produits.

Altijd goed

Altijd snel geleverd en aan betere prijzen dan in de kapsalons of beauty salons!

Snelle verzending en super service

Goede eerste aankoop

Wat ik super vond was dat ik al mijn producten die ik normaal bij 3 websites koop nu allemaal bij hbb24 vond. Snelle levering, goed verpakt en leuk geschenk. Bedankt en mij heb je zeker als klant gewonnen.

Mon colis n'a pas été livré à mon choix rue de la Carrière chez bepost

Mon colis n'a pas été livré suivant mon choix chez bepost rue de la carrière

Perfecte service en snelle levering!

Ik vind er producten die ik in bij de drogist niet vind. Als die dan nog netjes thuis afgeleverd worden, kan je alleen maar tevreden zijn.

Snelle en correcte levering

teleurgesteld

altijd heel goede ervaringen gehad met deze winkel wanneer ik zelf ter plaatsen ga nu het met de corona niet kan en ik toch wou bestellen was ik teleurgesteld verschillende artikelen waren verkeerd geleverd en om het nog niet moeilijker te maken heb ik ze maar gehouden daar het anders nog wat papier werk met zich meebrengt en moet je het nog terug sturen maar vond het echt niet leuk op mijn bestelbon stonden de gewenste artikelen door mij wel juist besteld mvg

Prima site

Vlugge service, goede prijzen!

fantastisch

fantastich

Raaaaazend snel

:) :)

Uitstekend, snelle levering, mooi en netjes afgeleverd door de postbode van bpost! Hartelijk dank!

Uitstekend!

Parfaite

Tout était parfait

Snel, makkelijk, correct

Impeccable!

Ponctualité, facilité ... tout bien

Mijn bestelling werd picobello geleverd!

Mijn bestelling werd picobello geleverd!

om aan te bevelen aan anderen

snelle levering goede service heb nog een mooi geschenk bij gekregen ook echt aan te bevelen

Service impeccable mais difficulté à retrouver les produits sur le site

Difficile de retrouver le produit sur le site Heureusement, j'ai pu commander à l'aide de ma dernière commande. Produits arrivés dans les délais et toujours un petit cadeau surprise Merci

TOP SERVICE

Résultat pas très concluant mais peut-être est-ce mieux que rien ?

Chute de cheveux depuis une dizaine d'années avec augmentation de chute ces derniers 6 mois. Est-ce dû aux ampoules que j'emploie actuellement tous les jours ? La dermatologue consultée il y a 1 an m'avait dit que c'était héréditaire et m'avait conseillée d'employer les ampoules Kerastase toute l'année. Epouse de Baudouin Janssens

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement