achat produit mise en forme cheveux

impec, livraison rapide

Super goede servies.

super

Ik vind hier alles wat ik vraag, koop je veel of weinig, altijd dezelfde service

Parfait !

Livraison hyper rapide merci

zeer snelle levering

ik heb al verschillende malen besteld bij HBB24, altijd correct en snel de levering gehad... er zit altijd een klein presentje bij dit is altijd leuk

Geen probleem alles opperbest

Opperbest geen enkel probleem

Super snelle levering, goeie producten aan een top prijs

Top qualité et service

transparante info, interessante prijs, vlug geleverd

transparante info, interessante prijs, vlug geleverd

Rapide et moins cher

Produit professionnel de qualité, commande simple et rapide, avec un cadeau dans la livraison, merci. Je recommande ce site.

Service rapide, impeccable!

Site facile à gérer, livraison rapide... Parfait!

Que du bonheur !!!

Large choix, rapide, sympa

Snelle en perfecte levering

Goede prijs en snelle levering. Zat een cadeautje bij wat natuurlijk altijd fijn is.

Première commande

Je ne sais si c'est un coup de chance ou pas mais livraison extrêmement rapide commande passé à 13h et le lendemain commande reçu à 12h30. Je vais repasser commande rapidement ça c'est une évidence.

Kwalitatieve producten, snelle service

Ik bestel steeds mijn shampoo op deze site. Goedkoper dan in de kapper en snelle levering aan huis. Een aanrader!

Het was ooit beter

Ik bestel regelmatig producte van Kerastase. groot was mijn verbazing dat de meeste producten niet voorradig waren, je kan dan wel aanduiden dat je wilt verwittigd worden van zodra deze terug voorradig zijn. ik heb dan toch maar producten besteld die op voorraad waren want ik was aan mijn laatste bezig en wil niet zonder vallen. de producten die ik dan gekozen heb waren 3 dagen onderweg ipv 1 zoals gewoonlijk. tevens moest ik vaststellen dat de producten die ik normaal bestel en op het ogenblik van de bestelling niet op voorraad waren, 's avonds plots op voorraad waren (...) De klantendienst had me nochtans gezegd dat ze slechts in de loop van de week zouden binnenkomen. Het zal hier ook wel weer aan corona liggen zeker, zoals overal.

Snelle en correcte levering.

Produit comme description et livraison vite avec petit cadeau en plus!!!!!!

Livraison vite, prix sans concurrence !

Perfekt

zeer snelle levering . correct

correcte factuur en snelle verzorgde levering

prima !

snelle levering. goede prijskwaliteit.

Très professionnel

Service au top, livraison extra rapide

Snel, professioneel, super product

Snel en professioneel