Heel goeie service

Het personeel is heel professioneel en luisterde naar onze noden. Een aanrader.

De expert in eiken parketvloer.

Verkopers die je bijstaan met een expertise als geen ander. Je voelt aan hun empathie dat ze voor/door parket leven. Weet je nog niet welke parket je wil dan moet je bij hen zijn.

Scherpe prijzen !!

In mijn zoektocht naar een parketvloer van goede kwaliteit viel mijn oog op Belat. Prijs kwaliteitsgewijs de beste van het land.

Service et qualite

Tres bon service et produits de qualite

TOPPIE !!

Van bij de aankoop tot de afwerking is het personeel steeds vriendelijk en terecht met nuttige informatie. Een aanrader voor iedereen die op zoek is naar DE parket specialist!!

Excellents Produits

J'ai acheté du parquet massif et apres la pose il est super beau.. Les prix sont tres interessant!

Top artikel

Heel mooi service!! En mooi producten!

Prima service !!!

Ik kocht onlangs de extra extra rustieke massieve parket voor mijn appartement. De kwaliteit van het hout, de service en de eigen plaatsingsdienst is TOP !

Super service.. Mooie parkets

Ik ben heel tevreden van mijn aankoop!!

Excellent

Uitstekend parket

Ik kocht anderhalf jaar geleden de extra klassieke 12+4 eiken lamelparkt. Dit is een geweldige afwerking, ik ben erg blij met de aankoop en de communicatie met de verkopers van Showroom Vilvoorde.

Heel goed. Goede prijs

Dat ga niet!

Prima prijs kwaliteit

Altijd correct Lange openingsuren

Goede service en correcte uitleg

We kregen een uitgebreide uitleg en konden daarna zelf tijd nemen om onze keuze te maken. We kregen advies hoe we de vloer moeten behandelen.

Vlotte en vriendelijke service!

Zeer blij van de samenwerking met Belat. De vloer, met goede prijs-kwaliteit, werd mooi en snel gelegd. Afspraken werden steeds nagekomen en de communicatie verliep heel vlot! Zeker een aanrader!

Goed :)

Heel mooi

Heel mooi parket, heel succes!