Schnelle Abwicklung meiner Bestellung

Bin super zufrieden. Die Ware ist einwandfrei. Tolle Qualität. Direkte Bearbeitung von e-mails. Kundenservice ist top. Ich empfehle den Shop gerne weiter.

Zeer flexibel en klantgericht

Ik klikte op ‘bestel’, bedacht me dat de kortingscode zo niet gebruikt kon worden, dat ik eigenlijk nóg iets wilde bestellen én dat ik binnenkort op een plek zou zijn waar Mariska met een kraam zou staan en dus misschien wel verzendkosten kon er mijden… Wat doe je dan? Dan verwacht je gedoe. Maar niks van dat alles! In een strak uitgewerkt voorstel verwerkte ze stuk voor stuk al mijn voorgestelde suggesties. Met werkende kortingscode, zonder verzendkosten en met omgewerkte bestelling nam ik een week later een net tasje met de artikelen persoonlijk van haar aan. Met óók nog een lief presentje. Klantvriendelijker kan denk ik niet. Wat een service. Geweldig! Oh en ze is ook nog eens aardig in real life hahaha! Top.

Mooie kwaliteit en top service

Prachtige buikdans kostuums gekocht, kundig advies en super service!

Precies naar wens en snel geleverd

Mooie kwaliteit en ziet er uit als op de foto's. De rok had ik snel nodig en werd ook binnen 3 dagen geleverd.

Zeer klantgericht.

Prijs kwaliteit ideale samenwerkingspartner

Heel toffe site

Dik in orde. Buikdansrok teruggestuurd mits zelf te betalen om op te sturen.Maar geld teruggekregen van de rok. Was in orde!

Prachtige top

Zeer tevreden over de top. Hoge kwaliteit

Goede en snelle levering, maar geleverde isis wings komen niet helemaal overeen met foto op website

De levering zelf gebeurde snel en degelijk. De spullen waren goed verpakt. Er was niets aan te merken op de levertijd of op de manier van leveren. Helaas voldeden niet alle producten aan de verwachtingen: de isis wings kwamen helaas niet overeen met de afbeelding die bij het product stond, de omschrijving had ook beter gekund. Op de foto stond een paar isis wings die vanachter open waren en die 360° rond gingen. Het product dat geleverd werd, was vanachter dicht, geen 360° rond, een andere tint groen dan op de foto en is van Chinese kwaliteit terwijl die op de foto van Egyptische kwaliteit is. De zilveren sluier daarentegen beantwoordde wel perfect aan de omschrijving op de website, dus daar was dan weer niets op aan te merken.

altijd snelle levering en goede kwaliteit!

blij met een Nederlandse buikdans online shop. Er zou voor mij nog meer leuke heupsjaals en andere buikdans attributen op mogen staan Al meerdere keren iets gekocht hier Ook mijn leerlingen bestellen er graag!

super heerlijke rok

ik heb onder tussen 15 van dezelfde satijnen rokken en die draag ik dan over elkaar aan waar door het het er heerlijk wijd uit ziet en heerlijk langs mijn benen voelt . super . zeker aan te bevelen .

Kwaliteit minder dan een aantal jaren geleden

Ik heb de rok een aantal jaren geleden ook bij jullie gekocht en die was van veel betere kwaliteit wat stof betreft

De muntjes die ik heb besteld zijn naar wens en zoals op de foto. ook het verzenden is snel gegaan. Ik ben dus tevreden!

Fantastisch en een absolute aanrader!!

De kwaliteit van de vleugels zijn waanzinnig! De levering was er snel en zeer prettig met duidelijke communicatie, Ik heb enorm veel complimentjes gekregen en er heel veel plezier van (gehad).

Vlotte en eerlijke service

Steeds een vlotte service, eerlijk en zeker een aanrader

Snel en servicegericht.

Snel en servicegericht.

mooie spullen, goede levering, leuk kadootje!

mooie spullen, goede levering, leuk kadootje!

Niet alle producten achteraf leverbaar. Geleverde producten goed

Bestelling van drie producten, 1 kleur niet leverbaar andere helemaal niet leverbaar. Kwaliteit van de geleverde producten was wel goed

Super product voor goede prijs en snelle levering!

Ik ben heel tevreden over mijn sluierwaaiers! De kleur is precies zoals op de foto, het zijde is van goede kwaliteit. De waaiers werden snel geleverd en gingen gewoon in de brievenbus.

Zit goed

Het zit goed het topje

Goede kwaliteit, redelijke prijzen

Ik heb diverse bestellingen gedaan bij majorelle.nl t.b.v. photo shoots en ben zeer tevreden. De buikdanskleding is van goede kwaliteit, de prijzen zijn redelijk en de levering is vlot. Als ik ooit nog iets nodig zou hebben voor dit thema zou ik deze winkel zeer zeker opnieuw bezoeken.

Altijd hoge kwaliteit en snel. In alles.

De webshop is prettig ingericht met heldere beschrijvingen en de benadering is heel klantvriendelijk. Goede prijs-kwaliteit ook.

Goede en snelle levering.

Altijd goede en snelle levering.

super leuke website

handig ingedeelde website. Duidelijke beschrijving en weergave van de producten.

Inmiddels meerdere bestellingen geplaatst, snelle levering, mooie producten. Heel tevreden. Ik heb deze webwinkel bij al mijn dansvriendinnen aanbevolen!

Soms goed soms veel mínder

Heb al eens besteld en was zeer tevreden de laatste keer echter viel wa tegen kleur was niet zoals het eruit zag flauwe afwerking maat klopte nie moet alles aanpassen. Zeer spijtig

Over Majorelle.nl

Dé webshop voor uw buikdans kleding! Of u nu op zoek bent naar buikdanskleding zoals een buikdanskostuum, buikdans heupsjaal, catsuit, body of buikdansaccessoires zoals sluierwaaiers, sluiers, zils of isis wings, hier bent u aan het juiste adres! Ook voor theater en andere dansstijlen.