Prettige webshop emt leuke spullen

Er mag wat meer informatie bij over de stoffen (bv rekbaar of niet en materiaal) en hoe de maat valt, hoe lang de rok is etc. Dat is wel lastig in te schatten. Goeie service en snelle reactie van webshop.

Klantgericht

Snelle levering, eerlijke beschrijvingen, snelle communicatie, vriendelijk ook. En dan ook nog gewoon goed spul van prima kwaliteit (heupsjaals gekocht).

Super vriendelijk , respect vol en zeer vriendelijke van begrip

Goede prijs en kwaliteit, snelle levering

De prijs en kwaliteit zijn goed. Majorelle levert snel.

Goede service, goed product!

Ik heb mijn zijden sluier goed verpakt op tijd ontvangen!

Top: kwaliteit, service Yogakleding

Super blij met de kleding. Betrouwbare snelle service. En de extra attentie ook te waarderen. De website hou ik zeker in de gaten. Hartelijk dank

De broek en sjaal ziet er goed uit mooie kwaliteit. En de kleur van de sjaal is supermooi.

2 licht verschillende produkten geleverd

Ik bestelde 2 poi met ledverlichting. Bij levering bleek dat een van de poi tijdens transport aanstond waardoor de bijgeleverde batterij van en van de twee units bijna leeg was en bijgevolg minder helder lichtte. Niets dat niet te verhelpen was met nieuwe batterijtjes, maar het neemt wat vreugde weg bij het eerste gebruik. Bijkomend blijkt dat de produkten onderling licht verschillen in gebruik. Bij een klik je herhaaldelijk op de bedieningsknop en navigeer je zo door de verschillende kleurenstanden zonder de unit uit te zetten. Bij de andere zet je die telkens aan en uit en navigeer je zo door de verschillende modi. De stand voor wit licht verschilt heel erg van kleur tussen beide produkten. Los daarvan werkt alles wel en met nieuwe batterijen geeft het een mooi licht en effect.

Alles in orde

Snelle levering, mooie producten!

Een ruime gesorteerde buikdanswinkel waar je blij van wordt.

Ik heb hele mooie, speciale spullen uitgezocht voor een goede prijs. Voor nog meer dansplezier!

Heerlijk om mee te dansen

Heerlijk om mee te dansen

Fijn en betrouwbaar!

Ik ben al jaren een trouwe klant en ben altijd weer tevreden met de kleding en attributen.

Perfecte aankoop en service

Idem

Schnell und zuverlässig!

Ich habe schon öfter hier bestellt, weil der Kontakt supernett ist und die Waren immer schnell und zuverlässig ankommen. Bei Problemen wird ebenso schnell und unkompliziert geholfen. Mein Lieblings-Shop!!

Danke, das ist sehr süß!

Vlotte levering, goed bereikbaar & vriendelijk

Snelle levering. Neemt de telefoon direct op. Wel wat lastig voor mij om te verstaan (dialect?) maar ging toch prima, want ze is zeer vriendelijk. Sjaaltjes netjes verpakt geleverd. Geen losse stiksels. Zou wel mooi zijn als je ook kleding met keurmerk kon kopen (fairtrade, verantwoorde arbeidscondities etc), maar dat is nu eenmaal vrij lastig in de buikdans markt. Ik wil best meer betalen. Allicht is dit beter dan zelf inkopen via die Chinese webshops!

Mooi !

Kwaliteits producten ! Mooie zijden sluier gekocht en zills die mooi gegraveerd zijn.

Mooie zills met brede elastiekjes

Prima zills. Ik zocht ze met brede elastiekjes. En dat zijn deze. Dat blijft beter zitten tijdens het dansen. Je moet ze wel zelf vast zetten, naaien. Dat heb ik nog niet gedaan dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen de zwarte rook is prachtig heel snel geleverd en heel leuk dat er een cd bij geleverd is dank je wel :-)

De gordel ziet er goed uit. Zitten veel muntjes aan. Ga hem morgen uit testen.

Snelle verzending, top ingepakt Geweldige service, zeker een aanrader

Snel, correct, heel erg klantvriendelijk en producten van goede kwaliteit

Ik heb al enkele keren iets besteld. Het is telkens van zeer goede kwaliteit. De verzending wordt ook snel afgehandeld. Zeer betrouwbare webshop. Een aanrader!

Snel. Overzichtelijk. Veel keuze

Ik heb een paar keer buikdansspullen hier besteld. Altijd hele snelle levering. Over het algemeen zijn de spullen goed, soms vallen er pailletten of muntjes af na een paar keer dragen, maar opzich is het een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik blijf een tevreden klant!

Sehr gut!

Sehr freundlicher Kontakt mit der kompetenten und hilfsbereiten Inhaberin. Sehr zu empfehlen!

mooie buikdansproducten

Bij Majorelle vind ik altijd mooie danskleding en attributen voor orientaalse dans. Betaalbare kwalitatieve producten. Bij vragen een snelle reactie.

Goede kwaliteit en service en leuke verrassing.

Draagt bij aan een heerlijke dansbeleving.

Gewoon heel netjes

Ik was heel blij met hun aanbod, vooral de langere maten. De afhandeling en levering van mijn besteliing ging vlot en correct. Eén item paste niet en moest ik retourneren; ik ben keurig geholpen hiermee en ook dat is tijdig en correct afgehandeled. Dus ik zal zeker nog eens bestellen en deze shop aanbevelen :-)

Over Majorelle.nl

Dé webshop voor uw buikdans kleding! Of u nu op zoek bent naar buikdanskleding zoals een buikdanskostuum, buikdans heupsjaal, catsuit, body of buikdansaccessoires zoals sluierwaaiers, sluiers, zils of isis wings, hier bent u aan het juiste adres! Ook voor theater en andere dansstijlen.