Snelle levering.

De armbanden zagen er goed uit.

Heel leuke winkel

Leuke spulletjes, goede kwaliteit en mooie prijzen. Snelle levering ook.

Verzorgd

Besteld: yogakleding. Mooi materiaal, fijne kleur.

Snelle levering. Mooie spullen.

Mooie producten en vlotte verzending

Ik vind bij Majorelle regelmatig mooie producten, met een goede prijs kwaliteit verhouding! Zo was ik op zoek naar nieuwe heupsjaaltjes en is een keuze uit goedkopere varianten en een hogere prijscategorie. Ruime keuze. Hierin vind ik mooie heupsjaals met goede afwerking en diverse kleuren!

Mooie spullen en snel geleverd

Fijne ervaring, op vragen via mail wordt snel gereageerd. Ook leuk, bij elke bestelling een extraatje! Ik beveel het bij iedereen op dansles aan.

Goede prijs, mooie kwaliteit en een geweldige service

Mooie producten van goede kwaliteit. Snel en met zorg geleverd. Deze webshop is echt een aanrader!

Mooi product snelle verzending

De sluier was (naar mijn mening) nog mooier dan verwacht. De kleuren waren namelijk feller dan op de foto. Ook zijn de randen mooi (opgerold) afgewerkt. Hoge kwaliteit zijden sluier.

perfect

veelzijdige keus, perfecte levering

Prettige webshop emt leuke spullen

Er mag wat meer informatie bij over de stoffen (bv rekbaar of niet en materiaal) en hoe de maat valt, hoe lang de rok is etc. Dat is wel lastig in te schatten. Goeie service en snelle reactie van webshop.

Klantgericht

Snelle levering, eerlijke beschrijvingen, snelle communicatie, vriendelijk ook. En dan ook nog gewoon goed spul van prima kwaliteit (heupsjaals gekocht).

Super vriendelijk , respect vol en zeer vriendelijke van begrip

Goede prijs en kwaliteit, snelle levering

De prijs en kwaliteit zijn goed. Majorelle levert snel.

Goede service, goed product!

Ik heb mijn zijden sluier goed verpakt op tijd ontvangen!

Top: kwaliteit, service Yogakleding

Super blij met de kleding. Betrouwbare snelle service. En de extra attentie ook te waarderen. De website hou ik zeker in de gaten. Hartelijk dank

De broek en sjaal ziet er goed uit mooie kwaliteit. En de kleur van de sjaal is supermooi.

2 licht verschillende produkten geleverd

Ik bestelde 2 poi met ledverlichting. Bij levering bleek dat een van de poi tijdens transport aanstond waardoor de bijgeleverde batterij van en van de twee units bijna leeg was en bijgevolg minder helder lichtte. Niets dat niet te verhelpen was met nieuwe batterijtjes, maar het neemt wat vreugde weg bij het eerste gebruik. Bijkomend blijkt dat de produkten onderling licht verschillen in gebruik. Bij een klik je herhaaldelijk op de bedieningsknop en navigeer je zo door de verschillende kleurenstanden zonder de unit uit te zetten. Bij de andere zet je die telkens aan en uit en navigeer je zo door de verschillende modi. De stand voor wit licht verschilt heel erg van kleur tussen beide produkten. Los daarvan werkt alles wel en met nieuwe batterijen geeft het een mooi licht en effect.

Alles in orde

Snelle levering, mooie producten!

Een ruime gesorteerde buikdanswinkel waar je blij van wordt.

Ik heb hele mooie, speciale spullen uitgezocht voor een goede prijs. Voor nog meer dansplezier!

Heerlijk om mee te dansen

Heerlijk om mee te dansen

Fijn en betrouwbaar!

Ik ben al jaren een trouwe klant en ben altijd weer tevreden met de kleding en attributen.

Perfecte aankoop en service

Idem

Schnell und zuverlässig!

Ich habe schon öfter hier bestellt, weil der Kontakt supernett ist und die Waren immer schnell und zuverlässig ankommen. Bei Problemen wird ebenso schnell und unkompliziert geholfen. Mein Lieblings-Shop!!

Danke, das ist sehr süß!

Vlotte levering, goed bereikbaar & vriendelijk

Snelle levering. Neemt de telefoon direct op. Wel wat lastig voor mij om te verstaan (dialect?) maar ging toch prima, want ze is zeer vriendelijk. Sjaaltjes netjes verpakt geleverd. Geen losse stiksels. Zou wel mooi zijn als je ook kleding met keurmerk kon kopen (fairtrade, verantwoorde arbeidscondities etc), maar dat is nu eenmaal vrij lastig in de buikdans markt. Ik wil best meer betalen. Allicht is dit beter dan zelf inkopen via die Chinese webshops!

Mooi !

Kwaliteits producten ! Mooie zijden sluier gekocht en zills die mooi gegraveerd zijn.

Over Majorelle.nl

Dé webshop voor uw buikdans kleding! Of u nu op zoek bent naar buikdanskleding zoals een buikdanskostuum, buikdans heupsjaal, catsuit, body of buikdansaccessoires zoals sluierwaaiers, sluiers, zils of isis wings, hier bent u aan het juiste adres! Ook voor theater en andere dansstijlen.