Mooie zills met brede elastiekjes

Prima zills. Ik zocht ze met brede elastiekjes. En dat zijn deze. Dat blijft beter zitten tijdens het dansen. Je moet ze wel zelf vast zetten, naaien. Dat heb ik nog niet gedaan dus ik kan het nog niet met zekerheid zeggen de zwarte rook is prachtig heel snel geleverd en heel leuk dat er een cd bij geleverd is dank je wel :-)

De gordel ziet er goed uit. Zitten veel muntjes aan. Ga hem morgen uit testen.

Snelle verzending, top ingepakt Geweldige service, zeker een aanrader

Snel, correct, heel erg klantvriendelijk en producten van goede kwaliteit

Ik heb al enkele keren iets besteld. Het is telkens van zeer goede kwaliteit. De verzending wordt ook snel afgehandeld. Zeer betrouwbare webshop. Een aanrader!

Snel. Overzichtelijk. Veel keuze

Ik heb een paar keer buikdansspullen hier besteld. Altijd hele snelle levering. Over het algemeen zijn de spullen goed, soms vallen er pailletten of muntjes af na een paar keer dragen, maar opzich is het een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik blijf een tevreden klant!

Sehr gut!

Sehr freundlicher Kontakt mit der kompetenten und hilfsbereiten Inhaberin. Sehr zu empfehlen!

mooie buikdansproducten

Bij Majorelle vind ik altijd mooie danskleding en attributen voor orientaalse dans. Betaalbare kwalitatieve producten. Bij vragen een snelle reactie.

Goede kwaliteit en service en leuke verrassing.

Draagt bij aan een heerlijke dansbeleving.

Gewoon heel netjes

Ik was heel blij met hun aanbod, vooral de langere maten. De afhandeling en levering van mijn besteliing ging vlot en correct. Eén item paste niet en moest ik retourneren; ik ben keurig geholpen hiermee en ook dat is tijdig en correct afgehandeled. Dus ik zal zeker nog eens bestellen en deze shop aanbevelen :-)

Mooie spullen en snel levering.

Ik heb een sjaal en waaiersjaals besteld. Super mooie kwaliteit en snelle levering. Ik ben er heel blij mee.

Super fast!

Super fast delivery, and with a free CD! I was very impressed. Ordered on a Wednesday evening and it arrived in Rotterdam by that Friday. Thank you!

Mooie producten, goede prijs, snelle levering.

Gewoon helemaal goed!

Het product werd snel verzonden en was precies zoals beschreven. Hij was bovendien heel mooi in het echt!

Pluspunten

Prachtigw kleuren

Pluspunten

Snelle levering. Niet alle informatie (kleuren) stonden beschikbaar op de website.

Liever geen producten uit China leveren. Liever Egypte/Turkije? (In containers uit China vervuilen de zee en de werknemers worden erg slecht betaald)

Pluspunten

Snelle levering en ik kreeg nog een extra attentie bij de bestelling.

Pluspunten

Super service en prachtige producten! Ik had een rok besteld en kreeg een telefoontje of ik wist dat deze rok erg lang was. Dat was super fijn, want ik ben niet zo groot. Ik kreeg direct een foto op de mail van een rok die erop leek en die wel meer zou passen. Er werd ontzettend meegedacht. Daarbij werd mijn bestelling supersnel geleverd en dat zelfs in de drukke december periode!

Pluspunten

Super snelle levering zelfs met een kadootje!

Pluspunten

Zo blij met mijn nieuwe spullen, zo mooi! Prachtige stoffen, alles mooi afgewerkt en niet duur!

Geen

Pluspunten

Mooie stof van goede kwaliteit.

De stof was iets donkerder in het echt dan leek op de foto's

Pluspunten

Snelle levering, tevreden met product. Snel gehandeld!

Geen

Pluspunten

Eigenlijk alles. Prima artikelen, zorgvuldig verpakt, snelle verzending én nog een leuke CD toe!

Kan zo niets bedenken

Pluspunten

Goede levering, prima product en zeer snelle reactie op mail.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

Jullie hoeven de webshop niet te verbeteren, want het is al perfect! Prachtige spullen, razendsnel geleverd en veel kwaliteit voor weinig geld. Ik was onder de indruk! Top!!

Suggestions

Geen verbeteringen nodig hoor.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

wat een leuke spulletjes verkopen jullie...we dragen jullie rokjes met muntjes op de zumba

Kerkweg 14 5701NS Helmond

Over Majorelle.nl

Dé webshop voor uw buikdans kleding! Of u nu op zoek bent naar buikdanskleding zoals een buikdanskostuum, buikdans heupsjaal, catsuit, body of buikdansaccessoires zoals sluierwaaiers, sluiers, zils of isis wings, hier bent u aan het juiste adres! Ook voor theater en andere dansstijlen.