Positive

Wat ik besteld had was super in orde.er wordt zeer snel geleverd en je wordt van alles goed op de hoogte gehouden de artikelen waren ook goed veroakt. Dikke pluim

Suggestions

Misschien ook eens een collectie belts proberen en wat meer volledige kostuums (proffessioneel)

Positive

Snelle service en vlotte levering. Heupsjaal zag er netjes uit. Blij mee! Bestel zeker nog eens! Dank!

Positive

Veel leuke kleding maar niet alles op voorraad. Ga beslist nog een keer wat bestellen. Vlotte service.

Positive

snelle service. alles keurig ingepakt en cd erbij cadeau gekregen. de M maat was wat aan de kleine kant : mijn dochter van 9j heeft dit gekregen.

Positive

Very happy with the quick reply on my question, very fast delivery, amazing quality of the items, I was very impressed.

Suggestions

I'd like more plus size sets.

Pluspunten

Snelle levering: in drie dagen ondanks de barre weersomstandigheden. Heel klantvriendelijk. Na de bestelling volgde nog een mail met bijkomende vragen en suggesties. Mooie en kwaliteitsvolle kledij

Doe zo verder

Positive

Hele goede en snelle levering. Het topje dat ik heb besteld is erg mooi! Al blijken mijn armen toch iets aan de dunne kant voor de mouwen, maar omdat het een vleermuismouw is, valt het gelukkig niet teveel op.

Geen.

Positive

De bestelling was snel binnen en ik kreeg er zelfs nog een leuk kadootje bij! Verrassing! De kleding is mooi en danst heerlijk!

Positive

Hele fijne service en wordt goed met je meegedacht. De sjaal die ik heb besteld is erg mooi en leuk geprijsd.

Geen!

Hele snelle levering!

Pluspunten

Prachtige outfits en accessoires! En een prima service, ben zeer tevreden!

Pluspunten

Ik heb alleen maar blije en warme ervaringen bij Majorelle.nl. Als klant is het fijn om te snuisteren in alle mooie spullen en zit je maat er niet bij dan wordt daar met plezier voor gezorgd. Prijs-kwaliteit ook prima! Mariska is vriendelijk, begripvol en tegelijk professioneel. Een echte aanrader!

Geen.

Positive

Snelle verzending, uitstekende service!

Positive

Bestelling wordt goed opgevolgd en je krijgt steeds een feedback - mailtjes met vragen worden ook direct beantwoord !

Kerkweg 14

5701NS Helmond

Over Majorelle.nl

Dé webshop voor uw buikdans kleding! Of u nu op zoek bent naar buikdanskleding zoals een buikdanskostuum, buikdans heupsjaal, catsuit, body of buikdansaccessoires zoals sluierwaaiers, sluiers, zils of isis wings, hier bent u aan het juiste adres! Ook voor theater en andere dansstijlen.