Producten zijn perfect.

Producten zijn perfect, maar postorderbedrijf heeft zich niet aangemeld. Zowel mijn vrouw als ik waren thuis. Per toeval heb ik van twee andere mensen bij in de buurt - levering die zelfde dag - hetzelfde relaas gehoord. DPG heeft geen te beste reputatie, en levert liever direct in een afhaalpunt. Dit kan niet de bedoeling zijn. Met vriendelijke groeten. Steve JACOBS

Dag mijnheer Jacobs. Jammer om te horen dat DPD weer niet de moeite heeft gedaan om fatsoenlijk aan te bellen, en even te wachten. We hebben het afgelopen jaar al Post.nl gehad als vervoerder (een ramp), en daarna hebben we nog eventjes met DHL gewerkt (nog erger!). In België werken we met TransForce, en dat loopt heel goed. Maar in Nederland moeten we op DPD vertrouwen... U hebt gemerkt dat het niet altijd loopt zoals we willen. Excuses van onze kant. Het ModeVoorMuren team

Een goede prijs kwaliteit verhouding en een uitstekende dienst na verkoop.

Super snelle levering en zeer duidelijke handleiding.

Super snelle levering, goede service en zeer de handleiding.

Uitstekende service en goede prijs/kwaliteit

Ik had verf besteld en was enorm tevreden over de uitleg die ik ontving via mail. Er werd snel en met kennis van zaken geantwoord op mijn vragen. De verf kon ik eenvoudig bestellen en werd netje en snel aan huis geleverd. Topkwaliteit en precies wat we nodig hadden om de klus te klaren. Nogmaals onze dank voor de goede service. Zeker een aanrader!

Zeer goed en snel

Zeer goed en snel

Overzichtelijke webshop met handige tips en levering volgens vermeld

Perfect volgens de overeenkomsten die op de website staat. Ok goede communicatie van de pakjes dienst. Werken werden reeds uitgevoerd en geven het beoogde resultaat.

Snelle levering, goede verpakking ! Prima !

Snelle levering, goede verpakking ! Prima !

Snelle levering, prima kwaliteit

Uiterst correcte service

Goede communicatie, prima levering met een korting toegekend wegens afwijkende levering. Eerlijke handelaar!!

goede service

rubio verf gekocht en extra schilderborstel er gratis bij gekregen top !

Alles was zo als verwacht.

Het werk is goed gelukt denk ik . Het ziet er in ieder geval goed uit.

snelle levering, goede kwaliteit verf

Ik had online besteld en de verf was de volgende dag al bij ons thuis. Ze dekt goed en mooie kleur!

Bedankt Sara, we hebben een originele Peintagone handgemaakte kleurenkaart opgestuurd naar u. Zo kan u optimaal kleuren kiezen in 't vervolg. Tot een volgende bestelling! Modevoormuren team

Correcte en snelle levering van bestelling.

Echte aanrader! Veel hulp en advies ontvangen. Al onze mails werden super snel beantwoord en zeer vriendelijk. Bestelt om 13u en de dag erna hadden we onze producten al in huis. We gaan zeker vaker bestellen

Zeer goede kwaliteit kalei!!

Alles is volgens wens en zoals op de website vermeld.

Professioneel levering van kwaliteit produkten

Zeer tevreden met de aanlevering van delicate mouluren. Ook de lijm en het materiaal kwam in perfecte staat aan.

Zeer snelle en correcte levering

Het juiste product werd zonder problemen zeer snel geleverd.

Zeer goede producten en uitstekende service

Zeer goede bediening van personeel, goed advies, nemen tijd voor hun klanten. Zowel behangpapier als de verf zijn van uitstekende kwaliteit.

Bestelling werd vrijwel direct verstuurd. Goede service!

geweldig

Super advies zonder dat ze wisten of ik wel of niet ging kopen. Ook allemaal kwaliteitsproducten in het gamma. Geweldige zaak.

Zeer goede ervaring!

Ben heel tevreden van mijn bestelling. De webshop is makkelijk te navigeren en alles was snel verzonden. Hebben ook super veel keuze. Zeker een aanrader!

niks op aan te merken. top

top

Excellente service

Na een telefoontje met de zaakvoerder, die me zeer goed heeft geholpen heb ik 200 kg kalei besteld. Die heeft hij zelf geleverd en ook ter plaatse advies gegeven omdat het hier gaat om een laag kalk over een bestaande laag. Om zeker te zijn dat de kalei zou hechten heeft hij ook een staal opgestuurd zodat we zeker van onze zaak aan het project kunnen beginen.

Uitstekend, snel en goed

Vlotte en overzichtelijke website!

Vlotte en overzichtelijke website!