Duidelijk en mee denkend

Duidelijke uitleg goed advies

alles ok,geen opmerkingen

alles ok,geen opmerkingen

ik ben heel goed en prettig geholpen

ik ben heel goed en prettig geholpen zeer plezierig en snel

Super tevreden

Heel tevreden van mijn aankoop

Goed advies, erg klantvriendelijk

Goed advies met keuze van producten en oplossingsgericht denken

Goed service en prijs kwawilteit

Correct, vlot en vriendelijk

We hebben een emmer van 12.5 kilo kalei gekocht + een pot pigment. De levering was dan zeer snel gebeurd. Een leuke pluspunt was dat de track & trace de realtime locatie van de chauffeur gaf. Zo konden we alles tot op de minuut opvolgen. We hadden de donkerste pigment uitgekozen: Campania. Als we de verhoudingen gebruikt hebben dat aangeraden werd (1 op 1), dan was de echte kleur veel lichter dan op de foto. Gelukkig hadden we pigment op overschot, en hebben we voor de 2de laag de rest van onze pigment gebruikt (verhouding 3 op 1). Dan leunde de kleur dicht bij wat wij in gedachten hadden. De kalei zelf was kwalitatief, denk ik. Dit was onze 1e ervaring er mee, en we zijn heel tevreden.

Snelle antwoorden op vragen en Snelle levering.

correcte informatie snelle levering

zie hierboven

Superleuke ervaring om met jullie te werken

Snelle service Vriendelijke dame aan de lijn gehad Bestelling op 2 dagen hier

Gewoon geweldig

Ja Drees behulp zaam.prijs kwaliteit top.zou iedereen hun aanraden.en wat ik kan komt allemaal vandaar.doe zo verder zou ik zeggen

ik was heel tevreden met de snelle levering

De webshop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Al 2 keer aankopen gedaan altijd een uitstekende service

Ik raad deze webshop aan iedereen aan. Elke keer als ik iets bestel krijg ik een zeer snelle en uitstekende service.

kwaliteit/ snelheid/professionalisme

als liep perfect af

pico bello

pico bello

Snelle levering. Incl gratis kwast

Snelle levering en het blik zat heel stevig verpakt. Ook nog een gratis kwast erbij. Top

Bestelling snel geleverd van een goed product .

Super mooi behang!

Ik ben zeer tevreden van mijn bestelling. Zeer snel geleverd en echt super mooi behang. En bij vragen kreeg ik meteen een vriendelijk antwoord. Ge de rest van mijn behang ook hier bestellen. Wat een top service!

Altijd zeer tevreden!

Ik bestel regelmatig wat en ben altijd heel tevreden van Mode Voor Muren. Zeker een aanrader.

Uitgebreide keuze, kwaliteitsproducten, goede service en snelle levering.

Altijd uitstekende service

Bestelling werd telkens zelfde dag verzonden! Uitstekende service!

Snelle behandeling

Transport was veel minder, uitgesteld door "blackFriday" naar t'schijnt maar in feite door slechte planning. Heb wagen op map kunnen volgen en was echt een ramp hoe en waar die reed. Verder prima ingepakt en in perfecte staat ontvangen.

Zeer tevreden prijs kwaliteit! Snelle levering

Een mooi resultaat.

Top service en top materiaal om mee te werken, aanrader over de hele lijn

Kloosterstraat 9 3960 Bree