SUpersnelle levering .... en vriendelijke bezorger.

Het pakje was al in m'n bezit amper 24 uur na de bestelling ! Een adresje om te onthouden !

vriendelijke en opmerkzaam.

ik had de foute lijm besteld. ze belde vriendelijk om te vragen of het klopte en ik niet de andere lijm nodig had. Hadden ze dit niet gedaan had ik de foute lijm ontvangen. DANK JE WEL hiervoor

vlugge service

Kwaliteit aan een goede prijs. Snelle levering.

Een correcte service voor een mooie prijs

Geleverd zoals afgesproken.

Zeer goef

Waarom is het verzenden zoveel duurder?

Verzending is gratis vanaf 50 euro. Onder dat bedrag gratis opsturen is onmogelijk, zeker als we ook nog lage prijzen hanteren... We hopen dat u daar begrip voor kunt opbrengen.

Duidelijke website en supersnelle levering

Ik vond op de website de producten die ik nodig had en vond het handig dat ik meteen een lijstje kreeg van materialen die ik nodig had om er mee te werken. Daags na mijn bezoek aan de site waren de spullen al geleverd. (voor mij moest dat niet per se zo rap, van mij moet niemand op onmogelijke uren werken, maar het was wel heel helder en duidelijk gecommuniceerd)

Bij een bestelling voor 10 uur s'morgens wordt er dezelfde dag nog geleverd. Na 10 uur wordt het de dag erna... Iedereen is er ondertussen aan gewend dat het snel gaat, dus daar doen we ons best voor... Bedankt voor uw reactie en 5 sterren score! MVM Team

Snel, meedenkend en behulpzaam

Snelle levering. Zeer behulpzaam in het terugnemen van Behangoverschot.

Super snel en een heel, goede ervaring met deze firma

Zeer klantgericht, komt zijn beloften na. Heel snellen levering. Kortom heel aan te bevelen om hier zaken mee te doen TOP+++

Heel professioneel - van monster tot levering keuze

Heel professioneel - van monster tot levering keuze

Excellent service

Excellent communication, fast delivery and amazing wallpaper.

Vandaag besteld, morgen thuis.

Ben zeer tevreden en zelf verbaasd hoe vlug dit allemaal is gegaan, vandaag besteld en morgen in huis, en was zeer tevreden van de koerier, dit omdat ik op het ogenblik niet thuis was en hij gaf mij een belletje om te vragen of hij de produkten mocht afzetten op den hof via het poortje.

Bedankt Walter! Fijn dat TransForce u telefonisch contacteerde. Zo gaat het allemaal wat makkelijker en sneller. We zijn ook blij met hun persoonlijke aanpak. Frans

Beter en sneller dan verwacht

Zeer ruim assortiment Anza verfborstels, allen scherp geprijsd. Hoewel er op de site vermeld stond “levering binnen de 48 uren”, mocht ik het pakje (samen met de papieren factuur) reeds daags nadien ontvangen uit handen van een sympathieke koerier van Transforce. Echte aanrader

Snelle survis, Alles netjes en vriendelijke aan de deur gebracht alles zat goed ingepakt . ik Ben altijd blij met hun producten .

Super snelle service

Behang besteld betaald en volgende dag gelijk in huis.

Aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Super snelle levering, om 11u besteld en om 20u geleverd! Top! Goede producten, vriendelijke service! Zeer tevreden klant!

Vlugge levering en goede kwaliteit

Vlugge levering en goede kwaliteit

Hartstikke goed

Ik heb het 15 jaar geleden gekocht en het was hartstikke goed nu opgezocht op internet en bestelt een makkie.

Dag Jan, bedankt voor uw reactie. Biomex ontvetter/reiniger wordt nog steeds gemaakt, en is nog steeds onovertroffen. We bestellen dit rechtstreeks bij de fabrikant, en daarom blijft de prijs ongeveer gelijk... Veel plezier met klussen! Mvg Frans modevoormuren.

Duidelijke omschrijving en snelle afhandeling

In een oogopslag was het mij duidelijk welk product ik nodig had voor mijn project. Snelle afhandeling en snelle levering.

Beste Prijzen

Na zorgvuldig te hebben vergeleken met andere webshops bleek modevoormuren écht de voordeligste te zijn. Ze leveren GRATIS en ik kreeg een zeer vriendelijke, professionele uitleg erbij. Doe zeker zo verder. Ik ga hier nog vaker bestellen. Een echte aanrader!!

Bedankt Antje. Bedankt voor de lovende woorden... Mvg Frans

Top: vlot, correct, zoals beloofd

Echt een aanrader

Nog nooit een pakket zo snel geleverd gekregen, dankjewel voor de geweldige service ..

Dag, bedankt voor uw fijne recensie. We zijn zelf ook zeer te spreken over onze nieuwe pakjesdienst TransForce. Ze zijn zo snel, dat het soms op enkele uren bij de klant afgeleverd wordt. Er wordt soms verbaasd op gereageerd... is er nu al geleverd? mvg ModeVoorMuren team

Goed spul en fantastische service. Goed advies. Vandaag bestellen, morgen in huis. Ronduit fantastisch. Aanrader. Prachtig resultaat.

Bedankt mevrouw, fijn dat uw kalei zo goed gelukt is. U mag altijd foto's doorsturen, dan kunnen we die op onze site gebruiken.

Kloosterstraat 9

3960 Bree