Gisteren besteld, vandaag in huis. Trui komt gelukkig overeen met de afbeelding. Het is een dikke trui, goede kwaliteit.

Supersnelle service!!

Snel

Snel

Goedkoop, snel, alles volgens afspraak

Ik kende het bedrijf nog niet maar werd zeer positief verrast. Eindelijk een hele leuke kersttrui gevonden, nog (zeer) betaalbaar ook en de levering was razendsnel volgens afspraak de volgende werkdag. 10 uit 10.

Erg snel

Ik heb eea nog niet ervaren heb immers het product nog niet.

Goed en snel

Binnen 24 uur geleverd en de kwaliteit is goed. Een lekkere warme trui, hij rook wel een beetje apart maar daar heb je een wasmachine voor.

Supersnel geleverd!

De ene dag besteld en de andere dag geleverd ! Prima ! Het termijn voor terugsturen (14 dagen) vind ik een beetje kort in deze tijd van kadootjes. Sinterklaas is pas 5 december, dus ik hoop dat ik de trui nog mag teruggeven als de ontvanger er niet blij mee is.....

Gewoon top

Perfect geleverd binnen verwachte tijdsbestek. Product is zoals geadverteerd

Levering snel levering op maat zou beter moeten

Ik bestelde xxl vanwege maar van jasje, vroeg broekmaat 48-50 maar kreeg ook xxl pantalon, advies is : op maat pakket leveren! Ik heb niks aan de pantalon nu....

Lekker snel

Makkelijk te bestellen, fijne website. Nette en hele vlotte levering. Product voldoet volledig aan de verwachting qua maat en kwaliteit.

Toppers!!!

Leuke truien en supersnelle nette levering. Echt top. Bedankt.

Superleuke truien en een geweldig snelle service. Een echte aanrader!

Snelle levering, goede kwaliteit en trui zit heerlijk! Laat die koude wintermaanden maar komen!

Super snelle en goede levering

Trui is precies zoals ik verwacht had

Goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Erg positieve ervaring geweest.

11 uur savonds besteld en de volgende dag al geleverd

vlotte levering

bestellen ging soepel en ik kreeg netjes de volgende dag mijn trui al thuis. top

Goed en snel

Ik wilde al heel lang een foute kersttrui. Maar in mijn maat zijn die lastig te vinden of prijzig. Nou, hier hadden ze een hele foute, mijn maat, een goede prijs en snel binnen. Kwaliteit is ook top. Toppie!!

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen. Ik had het product snel binnen en in uitstekende staat. Dankjewel

Beleefd en prima

Snel bezorgd

Volgende dag bezorgd, zoals beloofd

Fijne service

Gebeld, er werd me verteld dat de truien een beetje ruim vielen. Dus toen wist ik welke maat ik moest nemen

Snel bezorgd

Was snel geleverd. Valt een tikkie groter dan ik gewent ben, maar zit prima!

Fijn! Ik hen m’n kersttrui al

Veel leuke truien! Ik gad er 3 besteld en heb er 2 gehouden. Ik wilde er eigenlijk maar 1! 😂