Prima !!!!

Snel in huis en precies wat ik besteld had!

Slechte ervaring

Wel een bestelbevestiging ontvangen, daarna wordt het stil. Bestelde kersttrui is nog niet ontvangen.

Super trui

Al was het een hete model, ik heb de trui mooi voor mijzelf besteld. Goede pasvorm, prettig aanvoelend materiaal.

Superleuke foute kerst truien

Wat een enorme keuze aan foute kerst truien, je zou ze bijna allemaal willen hebben. Maar in ieder geval, dit waren geslaagde kerstcadeautjes voor onder de kerstboom, en zeer tevreden over de zeer snelle verzending (binnen 1 dag)

De juiste trui zat er bij

Er is zoveel te doen om smaak met een Ugly Xmas trui. Maar diegene die ik wilde zat er in ieder geval wel bij! In mijn maat en snel geleverd. Er zat wel een gaatje in aan de achterkant, maar niet iets wat met een klein stukje draad op te lossen was.

Snelle levering!

Op 23 dec dacht ik dat ik een kersttrui wilde, UglyXmas bezorgde mij een mooie trui op 24 dec. Top!

Perfect!

Hele fijne truien! Boven verwachting, mooi gebreid en lekker warm.

UglyXmas heeft klantwaardering hoog in het vaandel.

UglyXmas heeft klantwaardering hoog in het vaandel.

Geinige gebreide trui van verrassend zachte kwaliteit

Heb de keurige kersttrui gekocht, leuk patroon en stof is gelukkig niet te stug.

Uitstekend!

UglyXmas.nl doen wat ze zeggen; vandaag besteld is morgen in huis.

Mooie spullen en snel geleverd

zeer goed

groot was mijn verrassing dat de bestelling zo snel en netje was geplant dit maak je niet gouw mee met online verkoop ik zou zeggen doe zo voor en de trui bevalt mij zeer gr Leo

Snelle levering van een prachtige trui!

Supermooie, fijne trui in een dubbelbreisel. Lekker warm en mooi afgewerkt. Hij zit perfect, heeft een goede maatvoering. Ook nog eens hartstikke snel geleverd. Topervaring!

Super snel geleverd

Goede en snelle bezorging en mooie goed zittende trui

Heel goede ervaring

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Leuke mutsen

Na wat vertraging aan de kant van de bezorging goed en naar volle tevredenheid ontvangen. Leuke producten!

Nice sweaters

Good, decent weight material. Nice design. A little bit itchy, hope it won't be too bad with long wearing.

Snel, duidelijk en goede communicatie

Ik heb een kersttrui besteld voor een kerstfeest volgende week. Trui is netjes snel en ruim op tijd geleverd en gedurende het leveringsproces continue netjes op de hoogte gehouden van de status. Prima services voor een goede prijs!

Snel en makkelijk

Het bestellen, betalen en ontvangen verliep van een leien dakje en ik zou als ik nog een trui zou kopen weer gebruik maken van deze site.

Ruime keuze, snelle levering en mooie kwaliteit trui

Ruime keuze, snelle levering en mooie kwaliteit trui.

Mooie trui, snelle verzending

Leuke trui, maat is goed, prima prijs, snel verzonden

Razend snelle levering!

Goede site snelle levering mooie kwaliteit

Duidelijke site en snelle levering Trui voelt qua kwaliteit goed aan Al met al zeer tevreden