Filters

10

Mooi shirt besteld, snel geleverd, perfecte pasvorm.

Gruwelijke snelheid

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Aantal kerstsokken uit de sale gekocht. Allemaal netjes en snel aangekomen en zien er goed uit!

  • Aanbevelen? Ja
8

Zie mijn verklaring hieronder

Snelle levering en mooie shirts. Allen de kleur op de site wijkt af van het geleverde. Op de site is de kleur "groen" en in werkelijkheid veel geler.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

Supersnelle service met gevoel voor humor, daar hou ik van

  • Aanbevelen? Ja
8

Eindelijk gevonden wat ik zocht

Al tijden op zoek naar echte Hawai overhemden.... gevonden.... nu meer graag :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Ook midden in de zomer binnen een dag de trui in huis

Zie titel

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima ervaring.

Mooi op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Klantenservice zoals het hoort

Helaas is mijn bestelling door DHL nooit aangekomen en heb ik de bestelling moeten annuleren. Maar de klantenservice van UglyXmas is fantastisch geweest! Denken mee en reageren super snel op de mail.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en mooi product

Service is goed en snel. De trui zit heerlijk!

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet goed

Op de website zeggen volgende dag in huis dit klopt niet

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste John, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat de bestelling niet op tijd geleverd werd. U heeft op 23 december een bestelling geplaatst, welke op tijd door ons werd ingepakt en aan de bezorgdienst werd overhandigd. Helaas hebben zij uw bestelling niet meer op tijd kunnen leveren i.v.m. de kerstdrukte, terwijl dit bij andere last minute bestellingen van andere klanten we is gelukt. Wij betreuren dit ten zeerste. U mag de bestelling in dit geval vanzelfsprekend kosteloos retourneren. Nogmaals onze oprechte excuses. UglyXmas

5

Vriendelijke klantenservice, maar geen truien voor de Kerst!

Gesproken met klantenservice, zij belden direct terug op 23 december 19.00u. Heel vriendelijk geholpen ivm met betaling via de website. 5 Truien zouden 24 december geleverd worden via PostNL. Kregen echter in de avond een bericht dat dhl de truien zou bezorgen. Onze ervaring met dhl is dat zij minimaal twee dagen nodig hebben voor een bezorging. En ja, de truien komen nu na de kerst!! Helaas geen verrassing voor de gasten! Nu maar weer terugsturen, het feest is voorbij! Heel jammer!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Simone, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat de bestelling niet op tijd geleverd werd. Wij hebben de bestelling op tijd ingepakt en aan de bezorgdienst overhandigd maar helaas hebben zijn uw bestelling niet op tijd kunnen leveren i.v.m. de kerstdrukte (terwijl dit bij andere last minute bestellingen van andere klanten we is gelukt). Zoals besproken mag u de truien in dit geval vanzelfsprekend kosteloos retourneren. Nogmaals onze oprechte excuses. UglyXmas

1

Leuk kerstidee naar de Filistijnen

Wij hadden het idee om bij de familie te verschijnen in 2 dezelfde foute kersttruien, deze heb ik besteld en op dat moment waren ze nog voorradig. Ik kreeg later, wanneer het te laat was om voor kerst andere te bestellen, een mailtje dat 1 van de 2 toch niet meer op voorraad bleek te zijn, slechte service noem ik dat en jullie laten op deze manier zeker geen positief visitekaartje achter. Jammer!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste A.M., Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons zeer dat u niet tevreden bent met onze service. Wij vinden het zeer jammer dat u ons met een 1 beoordeeld omdat wij van mening zijn dat wij er alles aan hebben gedaan om dit op te lossen. U heeft op vrijdag 20 december in de avond een bestelling geplaatst. Op zondag 22 december zijn wij erachter gekomen dat 1 van de door u bestelde truien helaas niet meer op voorraad en dus niet meer leverbaar was. Wij hebben u toen een email gestuurd met de vraag of u een andere trui wenst te bestellen of u de bestelling deels of geheel wenst te annuleren. U heeft ervoor gekozen om de hele bestelling te annuleren. Indien u een andere trui had besteld, hadden wij deze nog op tijd, namelijk op 24 december bij u kunnen leveren. Dat een trui niet meer op voorraad is, is zeker vervelend maar dit kan om diverse redenen helaas gebeuren. Zo moeten wij soms een exemplaar uit de voorraad halen omdat die niet aan onze eisen voldoet. Indien u dan net een bestelling heeft geplaatst en dit het laatste exemplaar is geweest, kan dit tot deze situatie leiden. Wij betreuren dit maar dit is helaas niet helemaal te voorkomen. Wij vinden het erg spijtig dat wij van u slechts een 1 ontvangen; wij hebben begrip voor uw teleurstelling en hopen dat wij u een andere keer - net als zo veel van onze andere klanten - wél blij mogen maken met een mooie kersttrui. UglyXmas

10

Gewoon prima

Truien goed en conform opgave ontvangen. Retour wegens te klein ook prima geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Trui voldeed aan mijn verwachting

  • Aanbevelen? Ja
8

prima top

top snelle levering en een goed product

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en efficiënt.

De door mijn bestelde kersttrii valt één maat kleiner dan ik normaal heb Gelukkig had ik hiermee rekening gehouden met het bestellen, dankzij de + en - beootdelingen van andere consumenten. Trui zit lekker en is fatsoenlijk fout genoeg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!

Prima..ga zo door..

  • Aanbevelen? Ja
6

Jammer

Truien nog niet gezien.. Zaterdag besteld. Zou het pakket maandag ontvangen. Werd dinsdag. Toen was ik al niet meer op mijn zaak. Geen kersttrui dus met kerst. Kan ze vrijdag ophalen bij een dhl point. Gaan dan rechtstreeks retour helaas. Mvg Tim Jacobs

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed product, nette klantenservice

Helaas was de voorraadstatus niet bijgewerkt op het moment dat ik bestelde, daardoor heb ik helaas niet kunnen krijgen wat ik besteld heb. Dit is echter netjes opgelost door de klantenservice. Het geleverde product is prima.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en makkelijk

Mooie foute trui van goede kwaliteit en snel geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel!

Snelle levering, trui van goede kwaliteit. Top :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Top en snel

Ik was erg laat met bestellen, maar ondanks de kerstdrukte toch mooi op tijd geleverd, top klasse

  • Aanbevelen? Ja
9

Uitstekend

Levering volgens afspraak.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, snel en goed

snelle service, komen afspraak van levering na

  • Aanbevelen? Ja
8

precies op tijd geleverd

precies op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd