Goede en Snelle levering!

Duidelijke site Snelle levering

Mijn twee truien had ik snel, ze zijn mooi en ze passen precies goed, door de handige maat tabel op de site. Ik ben erg blij met de truien en ze waren niet duur.

Trui waar je blij van wordt.

Mooie kwaliteit en een erg leuke foute kersttrui vooral met de ledlampjes waar iedereen om moest lachen! Bovendien supersnel geleverd!

Leuk behalve fout bij 1 maat

De familie vond de verrassing superleuk, iedereen kreeg een kersttrui Jammer genoeg was er van de 10 truien 1 waarvan de maat niet klopte. De xxl leek ons eerder een m of l

Snelle levering, goede kwaliteit

Had een kersttrui besteld. De volgende dag al geleverd en de pasvorm en kwaliteit was ook prima. Helemaal tevreden,

de kersttrui werd relatief kort voor kerst besteld maar was mooi twee dagen erna binnen. Goeie kwaliteit en zit lekker

Een maatje meer!!!

Heb zelf xxxl maar voor de zekerheid xxxxl besteld, en deze Kersttrui paste perfect.

Mooie trui, goede kwaliteit, paar uur na bestelling al verzonden

Alles goed

Goed product en snel geleverd

Supersnelle klantenservice en verzending

Ik had een vraag, heel snel antwoord en razendsnel mijn trui in huis. Trui zelf is ook erg mooi en goede kwaliteit. Aanrader!

Uitmuntende service

De trui werd snel geleverd, maar bij het uitpakken had ik een gaatje opgemerkt. Dit heb ik gemeld aan de klantendienst en er werd een nieuwe trui besteld en opgestuurd door de vriendelijke medewerkster. Uitmundende service en hele vriendelijke en oplossingsgerichte klantendienst.

Super ?

Sehr freundliche Verkäufer, Versand super schnell, Ware Top, wie beschrieben. Jederzeit wieder !!!

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering

Uiterst tevreden

Originele Hawaii shirts in huis op twee dagen. Top!

Op tijd geleverd in de kerstweek

Alles zoals op de site vermeld!

Uitstekend bedrijf

Goede service en doen wat ze beloven. Ook heel makkelijk bereikbaar voor evt vragen. Een aanrader!

Weihnachtspullover

Sehr schnelle Lieferung.

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit!

Sneller dan de Kerstman!

Mijn kersttrui voor 22:45 besteld en de volgende ochtend al door PostNL bezorgd. Zeer tevreden over de kwaliteit en pasvorm.

Alles optijd en prima in orde!!

Snelle keuze van kerst trui. Snelle afhandeling via de site. Trui was wat later dan verwacht maar past goed en zit dus prima!

Snelle levering en goede service.

Snelle levering en goede service. Er is even iets mis met de leverdatum, maar dat ligt in handen van de leverdienst. Werd snel rechtgezet.

Goede producten en service.

Leuke outfits en goede service!!

Gemengde mening

Wij hebben 2 truien met lichtjes besteld. Een snelle levering, trui zoals afgebeeld en ook prima van kwaliteit. Alleen werkten de lichtjes niet naar behoren bij 1 trui. Het lichtbakje zette niet genoeg druk op de batterijen waardoor de luchtjes uitvielen en je het het bakje eigenlijk voortdurend in de hand moet houden. Inmiddels werken de lichtjes al helemaal niet meer. Beetje zonde van het geld... Geen aanrader om kerstlichttuien aan de te kopen.

Goede kwaliteit

Goede, vriendelijke en snelle communicatie na vragen mbt maatvoering. Maat komt overeen met je eigen maatvoering en trui van goede kwaliteit.