Mooie spullen en snel geleverd

zeer goed

groot was mijn verrassing dat de bestelling zo snel en netje was geplant dit maak je niet gouw mee met online verkoop ik zou zeggen doe zo voor en de trui bevalt mij zeer gr Leo

Snelle levering van een prachtige trui!

Supermooie, fijne trui in een dubbelbreisel. Lekker warm en mooi afgewerkt. Hij zit perfect, heeft een goede maatvoering. Ook nog eens hartstikke snel geleverd. Topervaring!

Super snel geleverd

Goede en snelle bezorging en mooie goed zittende trui

Heel goede ervaring

Snelle levering goede kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit

Leuke mutsen

Na wat vertraging aan de kant van de bezorging goed en naar volle tevredenheid ontvangen. Leuke producten!

Nice sweaters

Good, decent weight material. Nice design. A little bit itchy, hope it won't be too bad with long wearing.

Snel, duidelijk en goede communicatie

Ik heb een kersttrui besteld voor een kerstfeest volgende week. Trui is netjes snel en ruim op tijd geleverd en gedurende het leveringsproces continue netjes op de hoogte gehouden van de status. Prima services voor een goede prijs!

Snel en makkelijk

Het bestellen, betalen en ontvangen verliep van een leien dakje en ik zou als ik nog een trui zou kopen weer gebruik maken van deze site.

Ruime keuze, snelle levering en mooie kwaliteit trui

Ruime keuze, snelle levering en mooie kwaliteit trui.

Mooie trui, snelle verzending

Leuke trui, maat is goed, prima prijs, snel verzonden

Razend snelle levering!

Goede site snelle levering mooie kwaliteit

Duidelijke site en snelle levering Trui voelt qua kwaliteit goed aan Al met al zeer tevreden

Gelachen

Leuke, grappige truien die als gegoten zitten!

heel mooi en goede kwaliteit.

nvt

Super snelle levering

Fijn, bestellen, betalen en ontvangen 2 dagen later.

Mooi product, super snel geleverd!

Product was de volgende dag al geleverd, goede kwaliteit en prijs!

Eigenlijk gewoon goed!

Je krijgt wat je besteld. Het was snel geleverd zoals beschreven op de site.

Snel geleverd, pasvorm en kwaliteit zijn prima!

Goede ervaring

Goed en snel

prima kwaliteit

snel ontvangen en netjes verpakt. kwaliteit ziet er op eerste gezicht goed uit. de trui heb ik verder niet uit het plastic gehaald omdat het een cadeau is.

Mooie trui, goede maat

Reactie op bestelling Leuke reactie op mijn bestelling. De bezorging was behoorlijk vertraagd, het zal druk geweest zijn. Ik ben blij met de trui, hij is precies hoe ik hem wenste; gezellig voor de donkere dagen! Fijne feestdagen gewenst.

Exact gekregen way in bestelde en vinnen de toegezegde tijd geleverd.

Ik heb een kersttrui besteld en geleverd gekregen. Communicatie over de bezorging was goed en ik ben zeer tevreden over de trui