Veel keus, snelle levering, prima!

Ik heb een 'mooi lelijke' kersttrui gekocht. De levering was snel en de kwaliteit is goed.

Mooie truien

Makkelijke bestelling, snelle verzending

De artikelen waren exact zoals besteld en werden retesnel geleverd. Zo kan ik toch nog de foute kersttrui wedstrijd winnen

Snel en transparant. Trui prima kwaliteit

Ondanks de kerstdrukte toch prima op tijd bezorgd. Er was een klein probleempje ontstaan door voorraad, maar dit was snel opgelost Helaas werd rerst werd er telefonisch niet opgenomen, maar toen ik uiteindelijk iemand aan de lijn kreeg werd ik goed en vriendelijk geholpen, met zelfs nog een mailtje achteraf terwijl het al geregeld was. Vriendelijke klantenservice. De trui zelf was de volgende dag meteen bezorgd en is van prima kwaliteit.

Snelle levering. Goede kwaliteit. Wel 1 of 2 maten groter dan je normale maat nemen!

zeer tevreden

zal nog bestellingen plaatsen super

fantastisch

een klein puntje in het bestel proces. mijn huisnummer is 13 met als toevoeging 06 de toevoeging 06 mag niet worden ingevoerd als 06 in het veld toevoeging. Vandaar dat ik het iets anders heb ingevoerd en de vervoerder op nummer 06 staat ipv 13-06. Het label werd wel geprint zoals het zou moeten zijn. graag aanpassen in de software met vriendelijke groet, Frank Verheijen

Een dikke 10

Ik heb een trui gekocht voor mijn vriend. Ik vroeg hem net: wil je ugly xmas beoordelen? Hij zei: dikke 10 en stak zijn duim in de lucht! Hij is helemaal gelukkig met zijn trui!

Prima verzorgd

Ze zijn goed. Zonder problemen. Snelle levering.

Snelle levering en mooie truien. Maten kloppen perfect.

Snelle levering, goede maten

Bestellen ging makkelijk. Volgende dag al in huis. Maten klopten 100%

perfect!!

De reactie op de bestelling vond ik heel leuk en vrolijk. Glühwein achteroverslaan en snel aan de slag. Echt heel origineel een grappig! Of de kersttruien passen, weet ik nog niet. Mijn zoon en schoonzoon krijgen deze pas 4 december. De bestelling is netjes afgeleverd en konden we online volgen. kortom: prima gereld allemaal!!

Heel snelle levering en pulls passen perfect! Dit wordt een Ugly Christmas!

Prima afwikkeling, prima product

Prima snelle verzending, Kersttrui was exact volgens de specificaties. Duidelijke wasvoorschriften.

Het ging vrij makkelijk en overzichtelijk, snelle levering en goede kwaliteit

Supersnelle levering

Trui de volgende dag al ontvangen. Hij is helaas te groot maar zeer snel reactie gehad om de trui retour te zenden. Kleinere maat besteld, prima!

Netjes

Goede webshop, heldere bewoordingen en snelle levering. Top!

5x XXXL was toch nog net maar krap aan. Dus ik weet niet hoe deze maand tot stand is gekomen normaal denk je dat dat een giga trui zou moeten zijn doch hij paste net... Mvh M. Weijers

mooie kersttruien, goede kwaliteit en snelle levering

mooie kersttruien, goede kwaliteit en snelle levering

Superleuke kersttrui en snel in huis

Op zoek naar een foute kersttrui kwam ik uit bij de collectie van uglyxmas. Ruime keuze en redelijke prijzen. De trui is de volgende dag geleverd en is van prima kwsliteit.

Voor herhaling vatbaar

Razendsnelle levering van leuke kersttruien! Truien lijken ook van goede kwaliteit te zijn.

Geweldige trui

Sowieso was de trui op tijd geleverd. Maar de trui is van goede, dikke kwaliteit. Heel blij mee

Supermooie kersttrui, snel geleverd

Supermooie 'foute kersttrui', veel keuze op de website, binnen 24 uur geleverd, geen verzendkosten en trui zelf van goede kwaliteit (geen Ali Express kwaliteit!). Helemaal leuk :)

Snelle Levering; maat was goed

#