zeer snelle levering

Ik bestelde mijn trui in het weekend online en hij werd twee dagen later al geleverd!

Slecht slecht slecht

Heb niet ontvangen wat ik in bestelling heb geplaatst

Beste Sven, Wij hebben van u een beoordeling op KiYoh ontvangen waarin u ons beoordeelt met een 1 en aangeeft dat u niet heeft ontvangen wat u besteld heeft. Dat vinden wij zeer spijtig, met name omdat wij - zover ik kan zien - van u geen bericht hebben gehad hierover want dan hadden wij dit nog voor u kunnen oplossen door de juiste trui alsnog aan u op te sturen. Kunt u ons laten weten welk product u wel heeft ontvangen zodat wij kunnen achterhalen wat er mis is gegaan? Vanzelfsprekend mag u de verkeerd geleverde trui KOSTELOOS aan ons terugsturen en ontvangt u uw geld van ons retour. Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij zouden u wel zeer dankbaar zijn als u uw beoordeling op KiYoh aan zou passen, aangezien wij niet eens de kans hebben gehad om dit voor u op te lossen. Wij begrijpen volledig dat u niet tevreden bent geweest maar een 1 is naar onze mening niet terecht. Alvast heel erg bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Kathrin

Volledig correct, super tevreden !

Snel en op tijd nog geleverd volgens de belofte nog voor kerstavond. Prijs-kwaliteit correct en dus zeer tevreden ! Alles volgens het boekje !

Maten ok, breiwerk goed, goede prijs kwaliteitsverhouding

Goede kwaliteit, vlotte levering

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van maat, leuke producten van goede kwaliteit. Vlotte levering en makkelijk/ overzichtelijk om te bestellen. Aanrader 👍🏻

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Service!

Vandaag besteld, morgen in huis!

Goede en snelle service

Alleen jammer dat al een deel leuke truien niet meer in alle maten voorradig waren. Verder mooi materiaal en goede service

Leuk ontwerp, rare pasvorm

Zeer leuk ontwerp, maar de truien vallen zeer ruim. Een small is qua lengte een large

Kan gewoon niet beter : een 10 op 10 !

Heel leuke en overzichtelijke website, bestellen gaat vlot, en levering is gewoon supersnel !

Op 1 dagje had ik mijn trui al thuis gekregen! Zeer snelle service. De trui was behoorlijk goed van kwaliteit. Zeker niet te dun! Ik ben zeker tevreden! Voor iedereen die een leuke kersttrui wilt van goede kwaliteit, en super mooi, bestel hem dan hier!

Perfect!

Op tijd geleverd en past perfect! Aanrader!

Zeer slechte communicatie

Ontevreden over de dienstverlening en communicatie

Stipte levering, goede kwaliteit

correcte en snelle service

correcte service

Heel veel keuze. Snelle levering. Redelijke prijzen. Snelle levering = top!

Snelle levering goede kwaliteit

Alles in orde

Snelle en correcte service

Het assortiment kan misschien wat uitgebreider, maar voor de rest geen opmerkingen.

Zeer leuke trui

De levering verliep zeer vlot en ik ben blij met de trui. Hij zit heel goed en voelt lekker aan!

Alles is zeer goed verlopen

Ik heb normaal geen opmerking alles is prima en vlot verlopen .

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Ik heb het artikel besteld iets na 23u, en de dag daarna werd het geleverd, correct zoals omschreven op hun website. Verder is de trui van uitstekende kwaliteit, dus mooie prijs/kwaliteit verhouding! Zeer aanbevolen.

Zeer vlotte bestelling en afhandeling!

Zeer vlotte bestelling en afhandeling!

Echt mooie truien.

Snelle levering, kwaliteit naar prijs

Kerstpak Snel geleverd(oktober). Goede kwaliteit vergeleken met andere aanbiedingen voor zelfde prijs