Snelle levering, leuke kerst kleding.

Leuke producten, goeie kwaliteit, snelle levering

Toch niet in voorraad

Ik had een trui besteld die op de site als voorradig stond. Bleek dat deze toch uit voorraad was. Heb meteen een mail gekregen met de mogelijke opties en heb binnen de 3 werkdagen mijn geld terug gehad. Goed communicatie via mail.

Supersnelle levering en uitstekend in orde!

Het pakje kwam meteen de dag na de bestelling al aan. Het product was ook uitstekend in orde, precies zoals verwacht!

Heel correct en goed materiaal!

Zo'n snelle levering! Top! Het pak is ook van een goede kwaliteit. Je komt zeker niet bedrogen uit.

Kleine maat

Ik bestelde een xxxl, maar was veel te klein, heb hem aan mijn zoon gegeven, die heeft maat L en dat paste. Veel te kleine maten dus, hij was wel blij

Nog geen pakketje gekregen

Bij de bestelling stond dat het de volgende dag geleverd zou worden. 4 dagen later nog niets aangekregen en op de track&trace staat dat PostNL het zelfs nog niet heeft gekregen en dat de bezorgtijd nog onbekend is. Ik snap dat het wat langer kan duren door de komende feestdagen en de corona maar maak dan geen valse beloftes. Ik heb nu geen idee wanneer ik mijn truien ga krijgen. Erg jammer, ik hoop dat het geen verloren geld was.

Aangenaam

Duidelijke afbeeldingen van de producten en daarnaast een hele snelle levering! Top gewoon.

Vrij coed

Snelle service Minpuntje (detail): Mijn gevraagde trui met pom poms bleek er een te zijn zonder pom poms.

Niet de juiste trui ontvangen

Ik heb 5 truien besteld met hetzelfde ontwerp. Ik ontvang 4 juiste en 1 foutieve trui van het merk S. Het ontwerp is niet hetzelfde als de 4 andere. Er werd contact met ons opgenomen en het probleem werd opgelost. Super gedaan.

Gemakkelijk en snel

Makkelijk te bestellen

Crazy leuke organisatie

Van Glühwein tot lieve mails en cadeautjes, dat is UglyXmas helemaal. Dankjewel voor jullie super service! Kerst gaat toch nog leuk worden in 2020.

Prijs kwaliteit super!

Heel fijne Kersttruien! Helaas hadden we een maatje te groot besteld de eerste keer, konden we meteen zonder probleem terugsturen. Jammer genoeg was die trui er niet meer in L. Maar de nieuwe trui was eveneens van goede kwaliteit en heel mooi! (What you see is what you get!) We hebben nu al 2 jaar kersttruien besteld en altijd zeer tevreden van! Goede service!

Toffe pull’s

Mooie pull’s lekker dubbel gebreid. Maten zijn aan de grote kant, klopt niet helemaal met de maten tabel. Verder alles ok.

Goede communicatie en snelle levering, doe zo voort

Woensdag besteld, donderdag in huis !

SUPER

Snel en top kwaliteit. Merci

Alweer lelijke truien gescoord!

Prijs/kwaliteit zit dit bedrijf erg goed en ook de levering zit erg strak. Het aanbod mag wel wat gevarieerder zijn.

Goede kwaliteit, vlotte levering

Groot aanbod , goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer snel geleverd

Lekker fout

De keuze is groot. De service is snel en goed En de collectie is lekker "fout". Heel goed

Goede service!

Super snelle levering & product zoals aangegeven op website

snel en correct

snel en correct

prachtige kersttrui

Snelle correcte levering. Mooie trui

Maten veel te klein maar heel vriendelijk personeel door het personeel

Ik heb uiteindelijk 3 maten groter moeten bestellen dan bij de sweaters/hoodies die ik normaal draag. De truien stretchen helemaal niet. Maar ik ben per email heel vriendelijk geholpen door de medewerkers.