Toffe pull’s

Mooie pull’s lekker dubbel gebreid. Maten zijn aan de grote kant, klopt niet helemaal met de maten tabel. Verder alles ok.

Goede communicatie en snelle levering, doe zo voort

Woensdag besteld, donderdag in huis !

SUPER

Snel en top kwaliteit. Merci

Alweer lelijke truien gescoord!

Prijs/kwaliteit zit dit bedrijf erg goed en ook de levering zit erg strak. Het aanbod mag wel wat gevarieerder zijn.

Goede kwaliteit, vlotte levering

Groot aanbod , goede prijs-kwaliteitverhouding

Zeer snel geleverd

Lekker fout

De keuze is groot. De service is snel en goed En de collectie is lekker "fout". Heel goed

Goede service!

Super snelle levering & product zoals aangegeven op website

snel en correct

snel en correct

prachtige kersttrui

Snelle correcte levering. Mooie trui

Maten veel te klein maar heel vriendelijk personeel door het personeel

Ik heb uiteindelijk 3 maten groter moeten bestellen dan bij de sweaters/hoodies die ik normaal draag. De truien stretchen helemaal niet. Maar ik ben per email heel vriendelijk geholpen door de medewerkers.

zeer snelle levering en makkelijke bestelling

zie hierboven

Heel tevreden

Veel keuze, niet de eerste keer dat we hier kersttruien aankopen. Volgende dag al gelverd. Dik in orde!!

zeer snelle levering

Ik bestelde mijn trui in het weekend online en hij werd twee dagen later al geleverd!

Slecht slecht slecht

Heb niet ontvangen wat ik in bestelling heb geplaatst

Beste Sven, Wij hebben van u een beoordeling op KiYoh ontvangen waarin u ons beoordeelt met een 1 en aangeeft dat u niet heeft ontvangen wat u besteld heeft. Dat vinden wij zeer spijtig, met name omdat wij - zover ik kan zien - van u geen bericht hebben gehad hierover want dan hadden wij dit nog voor u kunnen oplossen door de juiste trui alsnog aan u op te sturen. Kunt u ons laten weten welk product u wel heeft ontvangen zodat wij kunnen achterhalen wat er mis is gegaan? Vanzelfsprekend mag u de verkeerd geleverde trui KOSTELOOS aan ons terugsturen en ontvangt u uw geld van ons retour. Wij willen u nogmaals onze oprechte excuses aanbieden. Wij zouden u wel zeer dankbaar zijn als u uw beoordeling op KiYoh aan zou passen, aangezien wij niet eens de kans hebben gehad om dit voor u op te lossen. Wij begrijpen volledig dat u niet tevreden bent geweest maar een 1 is naar onze mening niet terecht. Alvast heel erg bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Kathrin

Volledig correct, super tevreden !

Snel en op tijd nog geleverd volgens de belofte nog voor kerstavond. Prijs-kwaliteit correct en dus zeer tevreden ! Alles volgens het boekje !

Maten ok, breiwerk goed, goede prijs kwaliteitsverhouding

Goede kwaliteit, vlotte levering

Overzichtelijke site met duidelijke omschrijving van maat, leuke producten van goede kwaliteit. Vlotte levering en makkelijk/ overzichtelijk om te bestellen. Aanrader 👍🏻

top

top

Betrouwbaar

Betrouwbaar

Service!

Vandaag besteld, morgen in huis!

Goede en snelle service

Alleen jammer dat al een deel leuke truien niet meer in alle maten voorradig waren. Verder mooi materiaal en goede service

Leuk ontwerp, rare pasvorm

Zeer leuk ontwerp, maar de truien vallen zeer ruim. Een small is qua lengte een large

Kan gewoon niet beter : een 10 op 10 !

Heel leuke en overzichtelijke website, bestellen gaat vlot, en levering is gewoon supersnel !