lange levertijd, aflevering komt afspraak niet na

mooie en goede website en als je een vraag heb ook snel antwoord. Levertijd van meer dan 3 weken is lang en als transport je belt dat er eindelijk geleverd gaat worden, komen ze niet langs. Wacht nu nog steeds op produkt

Super geholpen en mooie kwalitatieve goede verlichting

Nadat ik superfijn geholpen werd en antwoorden op mijn vragen kreeg heb ik diverse lampen besteld. Na een paar dagen mijn bestelling mogen ontvangen. Wat een mooie en hoge kwaliteit lampen. Super blij mee.

Kwaliteit en goede service

Voor de derde keer deurbeslag besteld en geweldige kwaliteit. Uiterst correct bedrijf!

Snelle levering, top service!

Mooie overzichtelijke site, ruime keuze. Uiteindelijk gekozen voor een mooie moderne lamp. Snelle service, en goed advies. Snel geleverd!

Gekregen wat we besteld hebben, en snel!

Goede website, duidelijk met vermelding van eventuele extra's. Na bestelling goed op de hoogte van de status van de bestelling!

Klantvriendelijk en vlot geleverd,

Na contact met de uiterst vriendelijke en behulpzame klantsupport was de keuze snel gemaakt, na betaling vlot geleverd en de lampen waren netjes verpakt.

Verkeerd ontwerp, verkeerd verstuurd, zonder handleiding

De bestelde bollampen werden snel geleverd (hoewel PostNL mijn deur stilletjes voorbijreed). Helaas zonder montage-instructies. De bus van de bolhouder bleek niet op de nok van de steun te passen. Ook was onduidelijk waar de bijgeleverde schroefbouten gemonteerd moesten worden. Na telefonisch overleg werd toegezegd om de laklaag van de nok af te schuren: “Foutje bij de verzending.” Voorts is de bijgeleverde stroomdraad 2-aderig, dus zonder aarde. Dat moest ik zelf maar oplossen. Nu maar hopen dat het resultaat goed werkt.

gewoon goed

per ongeluk de verkeerde kleur besteld maar na een mailtje de juiste gekregen!

Mooie verlichting

Online verlichting besteld en deze zijn helemaal naar wens. Zeker een aanrader!

Prima bedrijf

Het geleverde product was precies zoals we wilden en was mooi afgewerkt. Vragen die wij hadden werden correct beantwoord. Het was prettig zaken doen met dit bedrijf.

Het produkt is minder dan verwacht

Mooi product slechte levering

De lantaarnpaal is mooi en intact aangekomen. De verpakking was echter volledig kapot gescheurd door het gewicht van de paal. PostNL had hem zelf getaped met een briefje erbij.

Komt afspraak na

Bestellen leveren binnen een dag.

goede service

Eindelijk gevonden wat ik zocht en super goede service

Kwaliteit

Mooie buitenlamp. Sierlijk en van een zeer goede kwaliteit. Staat prachtig. Helemaal tevreden!

Mooie lamp netjes geleverd

Goed verpakt, enige minpunt is dat er niet duidelijk is vermeld dat je hem zelf moet opbouwen incl. bedrading. Voor de rest top product

Top service, snelle levering

We hadden per mail een vraag gesteld over de drukbel die we wilden kopen. Onze vraag werd snel telefonisch beantwoord. Besteld, en de volgende dag al ontvangen. Top!

Mooie knop !

Mooie zware kwaliteit knop zoals ik me het heb voorgesteld .

Prima website. Overzichtelijk. Goede beschrijvingen bij de producten. Makkelijk en snelle betaling. Goede communicatie. Snelle levering.

Alles vlot verlopen , goede kwaliteit. Dik tevreden.

Ik had een buitenlamp besteld maar toen ik die had ontvangen bleek dat hij iets anders was dan de afbeelding. Ik heb met Manves gebeld en de volgende dag hebben ze het goede onderdeel opgestuurd zodat de lamp precies is zoals ik hem besteld heb. Super service!

Snelle levering, mooie deurbel.

Snelle levering, mooie deurbel.

Mooi product

Mooie kapstophaken. Vintage look maar wel heel handig

Deskundige en fijne mensen om zaken mee te doen

Produkt komt overeen met hetgeen wordt beloofd en sluit aan bij mijn verwachtingen Deskundige en fijne mensen om zaken mee te doen.

Goed product

Over Manves Buitenverlichting

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.