Lampen zien er schitterend uit. Jammer alleen dat er geen korte beschrijving bij zit hoe je een porseleinen fitting moet demonteren. Een verwijzing waar je kan zien(YouTube) zal ook al goed zijn. De boutjes voor de aarde draad ontbraken ook. Pas dit aan en je krijgt van mij een 10.

Prima service Snelle levering Goede prijs/kwaliteit verhouding Vriendelijke communicatie

Zeer goed meedenkt bedrijf

Vorige week in de tuin gewerkt en daar stuiten ik op ons verlichting probleem . Na diversen sites bezocht te hebben kwam ik iedere keer weer uit bij manvest. Voor ik bestelde even gevraagd of het ook echt binnen de levertijd bezorgd zou zijn . Ze hebben zich prima aan de afspraak gehouden en verlichting geleverd die boven verwachting is. Dit weekend alles gemonteerd en gisteravond er al van genoten Fam van Roekel

Super geregeld mooi en top kwaliteit

Erg goed geregeld Mooie spullen en ziet r super uit

Top service en kwaliteit producten!!

2 buitenlampen en een lantaarnpaal gekocht.. Super kwaliteit en bezorging binnen de beloofde tijd.. Mocht ik weer wat nodig hebben betreffende buitenverlichting, dan hoef ik niet verder te zoeken! 👍🏽

GOED

prima cervice

Goede service, mooie producten

Ik ben zeer tevreden over de service van dit bedrijf, en ze verkopen ook vele mooie producten. Onlangs mijn bestelling binnen gekregen en zou hier een volgende keer weer mijn bestelling plaatsen.

Super service.

Zeer overzichtelijke site, mooie producten voor zeer goeie prijzen. En een snelle levering. Blij met mijn nieuwe aankoop!

Goede kwaliteit, mooie site en snel en goed contact.

Ik was opzoek naar een mooie gietijzeren brievenbus en een mooie landelijke buitenlamp. Toen ik eenmaal op de site van Manves kwam had ik ruime keuze! De buitenlamp was zo gekozen maar over de brievenbus had ik wat vragen. Maar ook het telefonisch contact verliep snel en duidelijk. De keuze is enorm en nu de lamp en brievenbus eenmaal op hun plek staan ben ik erg tevreden. Ze zijn erg mooi en kwalitatief ook hoogwaardig. Zeker tot een volgende keer!

Goedenavond Hans, Fijn om te horen dat u het telefonisch contact duidelijk vond. Wij willen u bedanken voor de positieve review en feedback. Met vriendelijk groet, Marco - Manves

Top kwaliteit en Service!!!

twee tuinlampen besteld. Na betaling binnen 4 dagen geleverd. Super kwaliteit en uitstraling. Een mooie aanvuling in onze tuin. Thanks

Ik werd gelijk opgebeld na mijn mailtje. Super fijn en mooie spullen

Vlotte levering

vlotte levering.

Zeer mooie verlichting en keurig afgewerkt

Spullen worden keurig opgestuurd en zijn van zeer goede kwaliteit.

Snelle levering van mooie producten

Ik had een lantaarn gezien op hun site. Super mooi overigens, duidelijk en overzichtelijk. Na mijn bestelling binnen 2 dagen binnen. Perfect bedrijf.

Super goed bedrijf, goede service en mooie producten.

Had deurbeslag online gekocht en netjes na betaling gelijk ontvangen. Een gele goede service en super mooi deurbeslag en goed kwaliteit. TOP

Beste Wilma, Fijn om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van ons deurbeslag en onze afhandeling. Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Met vriendelijke groet, Marco - Manves

Zeer goed !!!

had Nog een vraag over een buitenlamp die ik wou bestellen werd snel en vriendelijk geholpen, had de lamp de volgende dag al binnen! Kortom zeer goede ervaring, en zeker aan te raden !!!

Zoekende naar klassieke tuinverlichting kwam op de website van Manves terecht. De site is fantastisch vergeleken met andere aanbieders. Duidelijk, makkelijk, overzichtelijk, mooie foto's en goede omschrijvingen. Het wat mij het meeste aantrok waren de prijzen. De prijzen zijn, vergeleken met andere aanbieders, vele malen scherper dan de andere aanbieders. Na telefonisch contact te hebben gehad, vriendelijke verkoper die wist waar hij het over had, heb ik diverse lampen besteld. Ik heb 2 lantaarnpalen, 4 wandlampen en 8 staande lampen besteld. De wandlampen en staande lampen werden direct de dag ernaar verstuurd. Netjes en degelijk verpakt, echt top. De lantaarnpalen werden, na overleg, netjes de week ernaar thuis bezorgt door Manves zelf. Ik bedank Manves voor de schitterende lampen en perfecte service.

Correcte afhandeling en uitleg telefonisch,mooie kwaliteit van de door ons bestelde lampen en lantaarnpalen

degelijk en snel

de bestelling werd snel en correct uitgevoerd

Vriendelijke service

Vriendelijke telefoon contacten en vertrouwbaar

Echt wel goeie en vriendelijke service !

Mijn man terecht gekomen...zomaar....wegens aanleggen oprit. 1 Goeie en correcte service 2 Er wordt gecommuniceerd 3 Vriendelijk, kortom.... Super voor ons , dikke dankjewel ! Crista en Christophe vanuit het belgische Koekelare

Zeer snel geleverd en geweldige kwaliteit

Onlangs 2 lantaarnpalen en 6 wandlampen gekocht met koperen lampenkappen. Bijzonder mooie kwaliteit en er werd 7 dagen levertijd aangegeven maar binnen twee dagen werden de lampen als bezorgd. Manves heeft haar zaakjes goed op orde en kom zeker nog een keer terug.

2de bestelling zaten de miontage schroefjes er niet bij en duurt gewoon een week voordat je het hebt

Manves werkt snel en regelt zaken prima.

Had voor mijn buitenlantaarns 8 glazen kappen nodig. 1 Stuks op proef besteld en heel snel de overige 7 geleverd gekregen, zodat we snel aan de slag konden.

Bedankt voor de positieve review en feedback en succes met het plaatsen van de glazen. M.V.G Marco - Manves Buitenverlichting

Van begin tot levering

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.