Snelle verzending en kwaliteit boven verwachting.

De week voor de feestdagen hadden we onverwacht voor een renovatie een partij deurbeslag en buiten verlichting nodig. Dit hebben we aan Manves uitgelegd en de volgende dag werd de hele besteling afgeleverd. ( en in een keer compleet. ) Hartelijk dank daarvoor . Kortom zeer betrouwbare site met een fijn en begripvol team achter de schermen.👍

Uitzonderlijk

Op zondag een bestelling geplaatst en dezelfde dag de verzendinformatie binnen gekregen. Sneller kan niet.

Goede service en snelle levering

Zeer vriendelijk te woord gestaan, denkt mee en super snelle levering.

Goede service nemen de tijd voor je

Klant is koning bestaat dus toch nog

Super mooie kwaliteit! Meedenkend met de klant, en snelle levering. Zeer tevreden!

Zocht een lamp met hetzelfde knopje op de lamp als de Oude KS lamp. Overleg gehad en is geregeld! Top gewoon! Zeker aan te raden! Komt afspraken na zoals besproken. Super bedankt!

Mixed ervaring

bestellen gaat snel, maar info op website bleek onvoldoende waardoor het product niet voldeed. Terugstorten geld duurde errug lang, dat geeft je een vervelend gevoel. Dus het product is wel goed, maar nog wel te verbeteren in de service er om heen.

Boven verwachting.

Van een vraag naar bestelling en aflevering is het product nog dezelfde avond buiten verwachting ontvangen. I.v.m. een nog af te leveren product elders heeft hij mijn bestelling gelijk meegenomen en aan de deur afgeleverd. Wat moet ik dan nog meer zeggen. Top.

Prima snelle levering .

Besteld en snel geleverd . Vakkundige meneer heeft zelfs mee geholpen om de lamp te plaatsen . Mooie degelijke buiten lantaarn prima coating precies gespoten in de kleur die ik wilde hebben .

Snelle levering. Eventuele problemen worden snel opgelost

Goede snelle levering zeer tevreden

Mooi lamp goede kwaliteit

prima service, vlotte levering, mooi product

Mooie lantaarn gekocht, heel blij mee.

Perfect!

Denken mee, snelle levering, mooi product!

Uitstekende Service

Snelle service en meedenken. Goed bedrijf met kwalitatieve materialen.

Zeker een 10 voor dit bedrijf top.

Telefonischs contact gehad, werd netjes geholpen De bestelling (vogeldrinkschaal) werd snel geleverd.

Meedenken

Mensen die meedenken, is niet meer vanzelfsprekend, hier dus wel.

Hele goede ervaring, betrouwbaar en behulpzaam

Wat een fijn bedrijf. We hadden vanaf het allereerste contact moment al een goed gevoel, omdat we behulpzaam en vriendelijk te woord werden gestaan. Het was al na 17:00 uur, maar daar doen ze bij Manves niet moeilijk over. Heel fijn. De gemaakte afspraken werden stipt nagekomen, en we zijn intussen vijf prachtige lantaarns rijker. Dankzij Manves. Dank daarvoor. Kunnen dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aanbevelen.

Goed!

Zeer aardig, bereikbaar en attent!

Snel geleverd en zeer attent!

Ik bleek een verkeerde kleur te hebben besteld van een deurknop. Kreeg een telefoontje van Manfes dat de kleuren niet matchten met andere deuraccessoires wat ik zeer attent vond. Het prijsverschil namen ze zelfs voor hun rekening. De levering was ook snel en correct!

gewoon top

Top service, top matriaal en snel geleverd

Alles prima en snel geleverd

Zo hoort een aankoop via een internet winkel te zijn

Prachtige gietijzeren brievenbus, met 1 klein maartje.

Solide, mooi zwart, gietijzeren brievenbus, Enigste maar is dat er een grote spleet is die niet op de plaatjes te zien is waar de wind hard en makkelijk doorheen komt. Gelukkig kunnen corrigeren door wat brievenbus borstel haartjes aan vast te lijmen.

voldoende

zeer snelle levering en goede service, zeker een aanrader

Tot geregeld !!

Top geregeld

Wat is dÍt ‘n geweldig bedrijf!!!

Zeer ten onrechte op 25 sept. j.l. uiterst impulsief en voorbarig ‘n negatieve beoordeling gegeven n.a.v. de door mij klaarblijkelijk volkomen verkeerd ingeschatte levering van een buitenlamp. Ondanks deze ongerechtvaardigde review, snelle uitermate klantvriendelijke reactie c.q. “opheldering” van Manves. De service van dit bedrijf is optimaal en helemaal in overeenstemming met de prachtige buitenlampen. Een 10+++!!!!

Netjes

Bestelling snel verzonden maar twee artikelen verkeerd. Werden netjes gebeld na de mail en artikelen werden snel nagestuurd. Top

Over Manves Buitenverlichting

Manves is een begrip dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, tuinverlichting, deurbeslag en tuindecoratie. In onze webshop zijn wij actief met de verkoop van buitenlampen en de bijbehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijf DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen.