Prima bedrijf

Snelle correcte levering. Product voldeed aan mijn verwachting, was precies wat ik wilde.

Super winkel!

Een zeer mooie lantaarn besteld. Binnen 3 dagen in huis. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering en goede producten

Mooie aankoop

De lantaarns zijn héél mooi en van zeer degelijke kwaliteit voor de correcte prijs. Zeer tevreden.

tevreden over allles.

tevreden over allles.

Prettige ervaring bij Manves

Mooie producten, prettige bestelmodule, echter had ik misschien wel graag een tussentijdse update gehad over de ''kleine'' vertraging van mijn bestelling. Uitleg gekregen en blij met de bestelling!

Prachtige lamp ontvangen van Manves

Wij waren op zoek naar een hoge kwaliteit buitenlamp voor onze nieuwe schuurwoning. Onze tuin krijgt een cottage look. Wij waren op zoek naar een passende buitenlamp voor naast de voordeur. Op de website van Manves vonden wij het lantaarntje caluna 50 cm. Deze voldeed met de zwarte steun en koper/bronzen kap volledig aan onze wensen. Het bestellen en betalen verliep zonder problemen. Binnen de aangegeven termijn kregen wij het lampje binnen. Blij verrast waren wij. De kwaliteit straalt van de lamp af op alle onderdelen. Ook de prijs voor een dergelijke lamp is zeer goed te noemen. Wij gaan nog eenzelfde lamp bestellen voor bij de achterdeur.

Vlot en zonder mankeren verzorgd

Prima webshop

Netjes op tijd het juiste product geleverd.

Makkelijk besteld en snel gekomen. Goed verpakt.

Product voldoet aan de verwachtingen

Prima product ontvangen, precies zoals op de foto. Ook was het zorgvuldig verpakt en kwam het netjes op tijd met de post.

Goed assortiment en stipte levering

eenvoudig de bestelling kunnen doen en correcte levering van prima kwaliteit. Alles conform verwachting.

Top en snel geregeld

De lamp is in het echt nog mooier om te zien en is van topkwaliteit. Er is een hele serie van wat prachtig is. De aansluiting is van deze lamp is voor een leek moeilijk te doen, omdat de bus waar de draden in moeten nauw is en isolatie kan beschadigen. Er mistte wel een gebruiksaanwijzing bij. De service is super goed en produkt was ook snel geleverd. Er zijn prachtige lampen op de site te zien en geloof ook dat het allemaal van een super kwaliteit is. Heb er nog 2 bestelt.

Mooi materiaal, prima service

Erg tevreden met vlaggenstokhouder Gloucester. Goede service: nadat eerst de verkeerde kleur was geleverd, werd dezelfde dag de juiste kleur verzonden. Telefonisch goed bereikbaar, correct en snel hersteld van vergissing, snelle levering.

Great Light...Excellent Quality

Just received my hanging light from Manves. The pictures on the website didn’t do it justice....far better in real than looking at it online. Service was fast, responsive and very courteous.

Prima, maar neutraal pakje. Ons verzendhuis geeft een net persoonlijjker touch

Helemaal naar verwachting

Beste Herbert, Bedankt voor uw feedback. Ons verpakkingsmateriaal is niet herkenbaar aan een opgedrukt logo maar wij kopen en verzamelen gericht gebruikte dozen en opvulmateriaal. Na meerdere opmerkingen van onze klanten willen wij een bijdragen leveren aan een duurzame manier van verpakken om zo het milieu te ontlasten. Met Vriendelijke Groet, Manves

Super advies en product

Ik had vragen over de bevestiging van een lantaarn. Diverse keren via mail en telefoon contact gehad. Daarbij super goed advies gekregen. Kortom: hele goede service!

Alles verlopen zoals verwacht

Bestelling in goede orde ontvangen

De kap is aan de kleine kant. Ik ben afgegaan op de kaphoogte (75 cm), maar wellicht is het beter om alle maten in de omschrijving te vermelden.

prima, netjes afgewerkt/verpakt

Snelle service, goed verpakt en een goed product, prima

Even levertijd (was gemeld) maar daarna prima. Product ziet er prima uit.

Snel, bestelling voldoet aan beschrijving.

Top.

Mooie lamp - goede kwaliteit

We hebben een klassieke lamp besteld, koper met messing/brons. Kwaliteit van de Lamp is echt top en komt overeen met de beschrijving. Levering duurde wat langer dan afgesproken. Ik had er zelf boutjes in dezelfde kleur bij verwacht, nu moet ik die gaan opzoeken ergens. Verder prima allemaal, een aanrader.

Positief

Snelle levering en bij de levering ook nog een licht advies. Top!

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.