Filters

8

Prima geregeld.

We hebben roosters besteld en ondanks dat het met de levering even verkeerd ging was de oplossing goed geregeld. Tevreden klant!

  • Aanbevelen? Ja
6

Prima

Aanvankelijk verkeerde artikel ontvangen. Werd snel en adequaat opgelost

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede levering en snel

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Alles paste perfect

Goede keus

  • Aanbevelen? Ja
7

Snelle levering

Helaas paste de voordeurbel niet in mijn kozijn. Na wat gedoe over retourneren (pakketje was ergens anders afgeleverd, klantenservice tijdelijk niet heel goed bereikbaar) heeft Manves het uiteindelijk keurig opgelost en heeft het bedrijf wat mij betreft een goede klantgerichtheid laten zien.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor het herzien van uw review. Wij hebben geen invloed op de diensten van bijvoorbeeld PostNL en hoe hun de pakketten ons aanleveren. Gelukkig was het retour pakket bezorgd bij onze buren zodat wij alsnog het geld naar u terug konden overmaken. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

4

Slecht

Na twee keer bellen eindelijke levering. Er was maar 1 raam op Voorraad. Andere moest nog worden gemaakt. Als men na het Eerste telefoontje had verteld dat dit nog even kon duren was Netter geweest. Bij ontvangst blijkt dat de ramen roestbruin van Kleur zijn en niet zwart zoals op het plaatje te zien was. Moeten deze Nu zelf zwart spuiten.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Wij hebben zelf contact opgenomen om aan te geven dat de levertijd iets zou uitlopen en of dat geen probleem was. Daarnaast bieden wij op onze website geen zwart stalraam aan maar voeren wij inderdaad een donkerrode variant (Grondlak kleur). Maar wel spijtig op te horen dat u enig ongenoegen heeft ervaren bij het bestellen van onze producten. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

10

Mooi product en snel in goede orde ontvangen.

.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Bedankt voor de positieve feedback. MVG. Marco - Manves

9

Snelle service

Snel, correct, en netjes veilig verpakte bestelling

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede communicatie en uitstekende verxending.

Snel geleverd product voldoet aan alle verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel geleverd

De bestelling werd snel geleved en was prima verpakt

  • Aanbevelen? Ja
8

Moeizaam bekabelen

Ik heb snel 2 prachtige lampen onvangen en deze in Frankrijk tegen het huis aan geinstalleerd. De bekabeling van de eerste lamp ging zonder problemen. In de hals van de tweede lamp zaten helaas gietresten die de doorgang blokkeerden. Na veel inspanning hebben we de doorgang vrij kunnen maken om alsnog een kabel erdoor te duwen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Glas omgeruild netjes mijn geld teruggekregen en binnen 2 dagen binnen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring

Goede ervaring met Manves. Na het constateren van een fabrieksfout is er direct op geanticipeerd en opgelost. Nu vooral erg blij met de geweldige buitenlampen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering, veel keus en goede kwaliteit.

Ik heb diverse artikelen besteld om uit te kunnen kiezen. We hebben gevonden wat we zochten en de andere items geretourneerd. De levering was gelukkig heel snel, en de kwaliteit van de producten zeer goed. Heel tevreden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Super

  • Aanbevelen? Ja
8

compleet assortiment, snelle service

Positief

  • Aanbevelen? Ja
9

Zonder problemen kopen/bestellen

makkelijk, zorgvuldig verpakt en prijs-kwaliteit verhouding goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima. Snelle levering

Tevreden over product en levering.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Wij hebben gekeken naar uw bestelling maar zien dat enkel een losse fitting heeft besteld en geen lamp zoals u benoemde. Vanzelfsprekend is het dan ook als u een losse fitting besteld dat daar geen neopreensnoer bij geleverd wordt. Wij hebben u een aantal keer geprobeerd te bellen maar kregen geen gehoor. Voor meer uitleg kunt u ons bellen of mailen. Met vriendelijk groet, Marco - Manves

10

Keurig netjes!,

Snel geleverd! Heel netjes op de hoogte gehouden wat de status was van mijn order. Netjes verpakt, en heel snel in huis.

  • Aanbevelen? Ja
4

Lampen niet kompleet

De bestelde lampen zaten in een vuilniszak!! Een retour artikel? Verder zit er GEEN bedrading van de fitting naar het bevestigingspunt. We hebben hier een elektricien bij moeten vragen. Erg jammer allemaal... de foto op de website was zo leuk....

  • Aanbevelen? Nee
9

Product precies zoals beschreven, keurig en op tijd geleverd.

Prettige webshop, makkelijk te bestellen en betalen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte samenwerking en levering

Eerste bestelling bij manves voor 2 lantaarnpalen, alles zeer vlot verlopen en kwaliteit zoals verwacht. Ik zou hen zeker aanraden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Normale prijzen en uitstekende service.

Normale prijzen en uitstekende service

  • Aanbevelen? Ja
9

Vier sterren

Ik was heel te vreden vd corecte levering en de kwaliteit is ook zoals op de afbeelding !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, fijn geholpen

Klantgericht en degelijk materiaal

  • Aanbevelen? Ja

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd