Vlot en correct een aanrader

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke en deskundige voorlichting over product.

Vriendelijke en deskundige voorlichting over product. Snelle levering. Geheel tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg behulpzaam en erg vrolijke lieve mensen

Top alles is top vergeleken by ks daar waren wy eerst klant,maar dit bedryf is zo super lief,betrouwbaar mooie pryzen en top service ik zeg doen.

Niet goed

Mooie lampen. Zat geen gebruiksaanwijzing bij. Kabel in de lampen moest nog worden aan gesloten Eén fitting was kapot. Lampen waren duur zat, had dan verwacht dat er een gloeilamp bij geleverd zou worden.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Ruime keuze, snelle levering

Op de site stond vermeld dat de levertijd ongeveer een week zou duren, maar na drie dagen mijn bestelling al in huis 👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geweldige klantenservice en snelle levering.

Wij hebben inmiddels voor de derde keer bij dit bedrijf een aankoop gedaan en vinden Manves dan ook een betrouwbaar bedrijf. Voor zowel het bellen van extra uitleg of aansluitadvies vinden wij dit bedrijf een telkens professioneel met daarbij een extra goede service. Ga zo door en een compliment voor de extra service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke website en snelle levering

Product voldoet aan de verwachting, alleen jammer dat er geen handleiding bij zat, moest daarvoor weer naar de website om de foto's te bekijken.

SUPER!!!!

Zeer snelle service. Goed verpakt. Zeer vriendelijk Snelle levering.

Uitstekend.

Mooie producten, die keurig thuisbezorgd werden door een zeer vriendelijk personeelslid. Ook werd een extra servicedienst verleend! De firma Manves is zeer zeker aan te bevelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen met goed advies, en snelle levering, sneller dan aanvankelijk werd gezegd zelfs.

De ervaring was goed, echter een klein puntje van kritiek. We hadden maten doorgegeven van de glazen ruitjes, en toen zei die man dat zijn die en die, kijk maar op de website, gedaan, maar nu bleek dat ze een 5 mm te lang waren, dus moesten we ze bij de plaatstelijke glashandel laten snijden, een beetje jammer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering daarna op mijn extra info product vraag snel en bevredigend gereageerd.

Informatief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super goede service en kwaliteit lampen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Degelijke lamp voor een nette prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Nette en keurige bezorger Prima op tijd zoals aangegeven in email (ga zo door)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel leuk contact en een geweldige en betrouwbare transactie, altijd weer!

er zijn er geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen dus 0

2 lampen bestelt en wacht nu al bijna 14 dagen.!!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Duidelijke communicatie en behulpzaam.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Alles

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vandaag onze lamp ontvangen. Super blij mee. Ziet er goed uit. Goede service en snel geleverd. Top!!!!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

2 fantastisch mooie lantaarns gekocht, in vergelijk met andere aanbieders zijn deze lantaarns wat zwaarder en dus degelijker. Goed afgewerkt, wij hebben direct een lichtsensor mee besteld, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Netjes geleverd

Misschien niet op naam van een ander bedrijf Keek raar op dat ik autogordels besteld had Inplaats van een lampekap Idacht dat iemand anders wat op mijn naam besteld had

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

eerste keer bestelling gedaan. prima afgehandeld.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heel mooie kwaliteit lantaarn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte levering

In de eerste brief , na de bestelling , stond dat we nog bericht kregen , zodat we het tijdstip van levering wisten. Dit bericht kwam nooit, maar het pakje gelukkig wel .

Over Manves Buitenverlichting

Manves is een begrip dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, tuinverlichting, deurbeslag en tuindecoratie. In onze webshop zijn wij actief met de verkoop van buitenlampen en de bijbehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijf DPD en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen.

Filter op Taal