prima service, vlotte levering, mooi product

Mooie lantaarn gekocht, heel blij mee.

Perfect!

Denken mee, snelle levering, mooi product!

Uitstekende Service

Snelle service en meedenken. Goed bedrijf met kwalitatieve materialen.

Zeker een 10 voor dit bedrijf top.

Telefonischs contact gehad, werd netjes geholpen De bestelling (vogeldrinkschaal) werd snel geleverd.

Meedenken

Mensen die meedenken, is niet meer vanzelfsprekend, hier dus wel.

Hele goede ervaring, betrouwbaar en behulpzaam

Wat een fijn bedrijf. We hadden vanaf het allereerste contact moment al een goed gevoel, omdat we behulpzaam en vriendelijk te woord werden gestaan. Het was al na 17:00 uur, maar daar doen ze bij Manves niet moeilijk over. Heel fijn. De gemaakte afspraken werden stipt nagekomen, en we zijn intussen vijf prachtige lantaarns rijker. Dankzij Manves. Dank daarvoor. Kunnen dit bedrijf dan ook aan iedereen van harte aanbevelen.

Goed!

Zeer aardig, bereikbaar en attent!

Snel geleverd en zeer attent!

Ik bleek een verkeerde kleur te hebben besteld van een deurknop. Kreeg een telefoontje van Manfes dat de kleuren niet matchten met andere deuraccessoires wat ik zeer attent vond. Het prijsverschil namen ze zelfs voor hun rekening. De levering was ook snel en correct!

gewoon top

Top service, top matriaal en snel geleverd

Alles prima en snel geleverd

Zo hoort een aankoop via een internet winkel te zijn

Prachtige gietijzeren brievenbus, met 1 klein maartje.

Solide, mooi zwart, gietijzeren brievenbus, Enigste maar is dat er een grote spleet is die niet op de plaatjes te zien is waar de wind hard en makkelijk doorheen komt. Gelukkig kunnen corrigeren door wat brievenbus borstel haartjes aan vast te lijmen.

voldoende

zeer snelle levering en goede service, zeker een aanrader

Tot geregeld !!

Top geregeld

Wat is dÍt ‘n geweldig bedrijf!!!

Zeer ten onrechte op 25 sept. j.l. uiterst impulsief en voorbarig ‘n negatieve beoordeling gegeven n.a.v. de door mij klaarblijkelijk volkomen verkeerd ingeschatte levering van een buitenlamp. Ondanks deze ongerechtvaardigde review, snelle uitermate klantvriendelijke reactie c.q. “opheldering” van Manves. De service van dit bedrijf is optimaal en helemaal in overeenstemming met de prachtige buitenlampen. Een 10+++!!!!

Netjes

Bestelling snel verzonden maar twee artikelen verkeerd. Werden netjes gebeld na de mail en artikelen werden snel nagestuurd. Top

Betrouwbaar Lost problemen op

Mooie lamp en zeer tevreden

Ik heb hier een mooie buiten-wandlamp gekocht met een beugel voor hoekmontage. Verkoper bood aan om de hoekbeugel alvast te monteren aan de lamp. Dit is geweldige service en daarom een zeer positieve beoordeling!

superservice

Mooie kwaliteitslampen,snelle levering en supervriendelijke klantbenadering! Goede aftersales,een echte aanrader!

Perfecte service's super snelle levering

Bijzonder klantvriendelijk bedrijf onze oprechte complimenten voor de super snelle levering en de adviezen. En de tuinlantaren die wij hebben besteld en inmiddels geplaatst hebben is van een bijzonder mooie kwaliteit. Wij zijn heel blij met onze keuze voor Manves.

Bedankt voor uw positieve review en mooi om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze lampen. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Buitenverlichting

Prachtige buitenlampen

Snelle levering. Buitenlampen zijn zeer sfeervol en passen prachtig op de oprijlaan van onze boerderij. Van uitstekende kwaliteit .Zeer tevreden

Mij is geleverd naar verwachting

Zeer goede service en prijs prestatie is top

Goede uitleg en goede afspraken. Daarnaast is de levering goed begeleid en op tijd. Ga zeker meer bij deze zaak bestellen. Prijs prestatie verhouding is heel goed en zeker aantrekkelijker dan bij de concurrentie. Klant is bij Manves nog steeds koning. Top ga zo door.

Geweldige service.

Om 17.10 uur nog even bellen met een heleboel vragen over een lampenglas, hierbij vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. Nu enige dagen later het lampenglas in Duitsland mogen ontvangen. Ik maakte mij enigszins zorgen of deze de reis zou overleven maar dat bleek onterecht. Men had kunnen voetballen met de verpakking, geweldig dus zowel het product, de service en de verzendmethode. Zeer tevreden!!!!!

Mooie producten en superieure service!

Wij zochten een mooie, authentieke en superstevige vlaggenstokhouder en vonden die bij Manves. Ook mooi: het product was in de aanbieding, een vraag hierover werd snel beantwoord en de bezorging was bijna nóg sneller. :-) Kortom: wij zijn méér dan tevreden.

Over Manves Buitenverlichting

Manves is een begrip dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, tuinverlichting, deurbeslag en tuindecoratie. In onze webshop zijn wij actief met de verkoop van buitenlampen en de bijbehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijf DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen.