7 wandlampen besteld bij Marco van manves ! Losse kappen ...en losse wandarmantuur .... Super geholpen door Marco, alles uitgezocht en opgeschreven hoe ik het wilde hebben (aangezien ik geen held ben om dit allemaal online te bestellen) gebeld en Marco heb alles geregeld ! Super blij met dit bedrijf ...goed advies , alles was mogelijk ! Snelle verzending en super mooie kwaliteit lampen ! Prachtig ! Een aanrader om hier te bestellen ! Groetjes Marcel en edith zwanenburg

Goede kwaliteit en snelle levering

Het is een overzichtelijke website en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. De buitenlamp werd snel geleverd, Was erg goed verpakt en makkelijk te monteren. Erg blij met de lamp.

kwaliteitsproduct en snelle levering

Site met kwaliteitsproducten en goede prijzen. Daarnaast een snelle levering.

Goed product, snelle en nette bezorging

Twee lampen voor buiten helemaal naar wens. Eerder ook al van deze winkel besteld en toen ook geen klachten. Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt er kwaliteit voor terug (ook qua uitstraling van de materialen). Reden waarom ik geen 5 sterren gaf: ik had op een maandag besteld, maar de factuur gaf als datum de (zon)dag ervoor. Normaal geen probleem maar vanwege een verzekeringsclaim voor schade op die maandag was het handig geweest als de echte besteldag op de factuur had gestaan. Mail hierover is onbeantwoord gebleven.

Goede opvolging

Goed, maar niet echt snel

product is heel goed en de prijs super. Maar de levering een veelvoud van de beloofde tijd

Snel en vriendelijk geholpen

Ik werd geholpen met een onderdeel dat ik zocht en niet op de site van Manves kon vinden. De verkoper wist dat er nog een van op voorraad was. Hij heeft dat onderdeel snel beschikbaar gemaakt in de shop en de volgende dag had ik het in huis. Complimenten!

spullen in goede staat ontvangen.

prima kwaliteit.

Fantastisch!

Bij Manves prachtige spullen gekocht! Ontzettend blij met de kwaliteit van de spullen. Levering was snel en hetgeen later moest komen is zorgvuldig gecommuniceerd. Zeker een aanrader dit bedrijf!

Prachtige spullen, heel blij mee

Snel, goed verzorgd en veilig verstuurd!

Ok

Mooie kwaliteit producten en goede levering.

Prima bedrijf. Mooie kwaliteitsproducten en keurige levering. Goed verpakt en binnen de gestelde termijn.

Snel geleverd en prima kwaliteit

2 grote sokkel lantaarns gekocht met schroevenset. Schroevenset per ongeluk voor 1 lamp besteld maar toch 2x geleverd door Manves.

Snelle levering goede service

Bestelling was conform de aangegeven levertijd binnen, geheel compleet. Lampcoating was door transport wat beschadigd, hierop is netjes gereageerd en een goed voorstel gedaan. Reactie was alleen wat traag.

snelle levering, maar lamp defect

Hoge lantaarn met 3 lampen besteld. Bij montage bleek fitting van een van de lampen kapot. Gelukkig bezorgden ze snel een nieuwe fitting, met nog een extra reservefitting.

Betrouwbaar en correct

Buitenverlichting gekocht. Heel mooi en goede kwaliteit. Net wat ik wou. Betrouwbaar en correct

alles klopt

product overeenkomstig beschrijving, correcte afhandeling

Goed maar kon ook door de brievenbus en minder verzendkosten

Snelle levering, goed verpakt

Mooie lampen, snel geleverd, goed ingepakt. Ze zijn nog niet aangesloten dus het is nog afwachten of ze het doen maar ik ga er vanuit van wel.

snel en correct

prettig

Eerste levering was niet compleet zonder voormelding.

Fantastisch!

Item besteld en betaald, binnen de 4 uur telefoon gehad van een zeer vriendelijke medewerker met de melding dat de kleur niet onmiddellijk beschikbaar was met onmiddellijk een voorstel tot oplossing welke ik direct aanvaard heb. De volgende morgen was mijn bestelling thuis geleverd! Zeer goed verpakt én volgens alle afspraken! Perfect bedrijf om mee samen te werken! (en voor de ongelovigen: neen ik verdien niks om deze tekst te zetten, de waarheid mag gezegd worden! absolute aanrader!!)

Goed geregeld

Na de eerst bestelling wilden toch de tuin beter verlichten. Ook deze keer keurig op tijd en onbeschadigd geleverd. Echt een goed bedrijf

Alles perfect

Heel goed verpakt. Zeer vriendelijke communicatie. Snelle levering. Top.

Snel geleverd, en als omschreven.

Snel geleverd en product is als omschreven.

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.