Dure lamp slechte kwaliteit

Ik heb een dure buitenlantaarn gekocht, na een half jaar laat de lak op verschillende plaatsen los, terwijl er bij de beschrijving staat; laklaag bestaat uit een corrosiebestendige poedercoating, en is uiterst bestendig tegen de weerselementen!! Helaas klopt dat niet, jammer!

Correct!

Een prachtig product van een zeer hoge kwaliteit; de tweede al die aan onze woning bevestigd wordt. Snelle en degelijke verzending!

1ste aankoop super, 2de aankoop levering laat op zich wachten

Op 18 juni deed ik een 2de bestelling en deze is nog steeds NIET geleverd.

Goed, echter geen montage beschrijving

Goed product echter zonder bevestigingsmaterialen en montage beschrijving. Was niet duidelijk dat dit er niet bij zou zitten. Moeten lamp nog monteren.

Redelijk

Buitenlantaarn besteld. Mooi snel geleverd. Ook goed verpakt. Maar de bevestiging was zeer moeilijk. Er was geen beschrijving bij. Binnengedeelte bij aandraaien lamp was ook erg lastig. Ook de glasplaten die je later moet aanbrengen passen maar net. Ben bang dat ze er een keer gaan uitvallen. Maar de lamp is prachtig om te zien.

Alles zoals het hoort

Zeer snelle levering Fantastische deurknop gekocht

mooie producten van goede kwaliteit

Hele mooie producten van goede kwaliteit. Levertijd duurde langer dan verwacht, wat ik in dit geval begreep.

Prachtige lamp

Lamp past perfect bij wat we al hebben.

Lamp prima goed ingepakt helaas ontbreken montage schroeven. Moeten apart worden bijbesteld…

Doet af aan de beleving. Moet na bestelling lamp nog separaat montage schroeven bestellen. Hier komen dan weer verzendkosten bij. Doet af aan de beleving.

levert sneller dan vermeld

goed product en de levering was bijzonder snel. De volgende dag geleverd terwijl 3 dagen stond vermeld op de website

Snelle verzending, goede kwaliteit

Snel verzonden en de kwaliteit van het product is goed. Goed verpakt ook!

Goede service!

Robuuste lamp en uitstekende service!

Snel en servicegericht

Hulp werd geboden voor iets dat niet op voorraad was.

Mooie lamp maar jammer dat de fitting ongemonteerd erbij zat

Het is een mooie lamp en is ook vlot bezorgd. Wat erg jammer was, is dat de fitting er helemaal los bij zat en ik de fitting zelf eerst moest monteren (zonder gebruiksaanwijzing) en het snoer ook heel onhandig zelf moest erdoorheen trekken. Bij elkaar ben ik met alleen het monteren van de fitting en het doortrekken van het aansluitsnoer bijna twee uur bezig geweest. En dan hangt de lamp nog niet eens ...

Beste klant, Wij leveren aan aantal armaturen uit onze collectie niet volledig opgebouwd omdat wij in het verleden meerdere transportschades hebben gehad. Vandaar dat wij bij uw bestelde lamp een aantal onderdelen los bijgeleverd hebben. Met vriendelijke groet, Manves

Correct en stipt

Perfect zoals afgebeeld op de website en netjes op tijd geleverd

Prima verzorgd

Goed verpakt Snel geleverd

Snelle levering, nauwkeurige omschrijving, goeie kwaliteit

Ik heb een deubel besteld bij Manves, hij was snel geleverd. Ik vondt de omschijving nauwkeurig bij het product. En hij is van robuuste kwaliteit. Ik zou zeker als ik iets van hun nodig heb hier weer gaan winkelen.

Top product

Snelle levering, goed verpakt.

Es ist nicht gut, wenn man bei Reklamationen keinen Ansprechpartner hat.

Sehr geehrte Damen und Herren, unsere Laternenbestellung haben wir dankend erhalten, müssen allerdings Ihnen mitteilen, dass die Scheiben weder in den Maßen, noch in Form und Stückzahl passend zu der bestellten Laterne sind. Leider konnten wir telefonisch, noch per E-Mail, jemanden in Ihrer Firma erreichen. Daher möchten wir Sie bitten, sich umgehend mit uns in Verbindung zu setzen. Ansonsten sind wir gezwungen, den Auftrag rückgängig zu machen. Tel.: 036074/30041 Bei einer Antwort per E-Mail, bitte in Deutsch. LG Franz Thriene

Wij hebben uw review gelezen en wij hebben u meerdere e-mails gestuurd om het probleem op te lossen betreft het glas van de lampenkap. Daarnaast zijn wij na 18.00 uur gesloten en vandaar dat wij niet direct hebben gereageerd op uw e-mail. Tevens hebben wij u een andere lampenkap met glas nagestuurd maar wij hebben de eerste bestelling nog niet retour ontvangen. Zou u deze nog wel aan ons retour kunnen sturen met het label wat wij gestuurd hebben? M.V.G Manves

Het artikel klopte precies zoals ik het verwachtte. Alleen staat op de site bezorgen binnen 7 dagen, dat was jammer maarr verder goed afgehandeld.

als het klaar is mooi

kabels door lantaarn armen zeer moeilijk,uren met bezig geweest het buisje wat er in zit is te klein en loopt niet van begin naar einde stopt op 10cm na in bocht. de kabel die erbij geleverd is heb ik moeten ontmantelen anders past het niet. 1 arm staat beetje scheef op midden consule niet recht getapt, voor de rest alles goed.

mooie lampen, zeer goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt, mooi materiaal. Kortom helemaal tevreden.

Prachtige lampen, perfecte service

Prachtige lampen, perfecte service. Er wordt snel gereageerd op vragen per mail. Complete en snelle levering.

Snel contact voor vragen. Snelle verzending na online bestelling geplaatst te hebben.

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.