Alles prima geregeld

De levering was prima en op tijd

Wonderful!

After many hours of searching the internet for hardware for my newly renovated old front door, I finally stumbled upon Manves. I found almost everything I needed (I am still looking for 1 more item) at reasonable cost and with excellent delivery schedule. Thank you!

Gaat soepel en netjes

Bestelling netjes ontvangen . Ook nalevering prima

Alles snel en correct geleverd.

Prima, ook telefonische support was top!

Prachtige lampen

Prachtige lampen. Robuust

Mooi product maar slechte communicatie

Product is mooi en prijs is in orde. Qua communicatie kan het beter. Ik moest zelf informeren naar de levertijd, nadat de aangegeven levertijd was overschreden. Men bleek nog vakantie te hebben en dat is begrijpelijk, maar geef dat dan bij aan op website of bij bevestiging van de bestelling. Toen vervolgens de nieuwe levertijd ruim was overschreden heb ik maar weer gebeld en kreeg toen de mededeling dat de lamp in de verkeerde kleur was gecoat en dat daardoor vertraging was opgetreden. Laat dat dan weten. Er zat bij de lamp geen gebruiksaanwijzing, terwijl er nog wel e.e.a. zelf gedaan moet worden, Is dit niet verplicht bij elk product dat binnen de EU wordt geleverd (CE keur)?

Veel service

Het artikel wat ik bestelde was niet op voorraad maar ik ben steeds telefonische op de hoogte gehouden. Heel persoonlijk en meedenkend

Erg professioneel en klantgericht

Mijn eerste bestelling bij Manves, maar zeker niet de laatste. Zij zijn erg professioneel en klantgericht en beantwoorden bv. per omgaande op vragen per e-mail. Zeker aan te bevelen, natuurlijk ook omwille van hun groot assortiment.

Snelle levering en uitstekende service

Bij het plaatsen van de nieuwe lamp een ongelukje gehad waarbij een fitting stuk ging. Een mail gestuurd en keurig een nieuwe fitting toegestuurd gekregen tegen betaling van enkel de verzendkosten. Chapeau!

Goede service ondanks vertraging

Vertraging in de levering. Hierover is gebeld. Produkt alsnog geleverd en is goed verpakt opgestuurd. Tevreden over de aankoop.

alles correct verlopen

prachtig item

Prima kwaliteit en snelle levering

Prima kwaliteit en snelle levering

Perfect geregeld!

Mijn bestelling is volgens afspraak geleverd, alles verliep perfect.

Mooi ontwerp, bij aankomst kleine beschadiging. Zonder discussie vervanging gestuurd.

Het opgestuurde product heeft duidelijk schade terwijl de verpakking zeer adequaat is en ook geen schade vertoont. De schade moet dus VOOR het inpakken ontstaan zijn. Daarvan op de hoogte gesteld heeft Manves contact met mij opgenomen en vervanging gestuurd. Telefonisch is mij instructie gegeven hoe e.e.a. te vervangen. Erg prettig en professioneel afgehandeld.

Produkt goede kwaliteit prijs. Goede omschrijving.

Mooi aanbod, anders dan dat iedereen het heeft

Helemaal zoals ik in gedachten had!

De deurbel en ook de brievenbus passen volledig bij elkaar net zoals ik het wou. Er was een vlotte levering en vriendelijk telefoontje achteraf. Deze site staat voortaan bij mijn 'favorieten' zodat ik hen vlug terug vindt als ik nog iets nodig heb!

Slechte service

Koetslamp Renswoude werd “kaal” geleverd. Geen elektriciteitssnoer, zeer onduidelijk hoe en waar dat bevestigd zou moeten worden, geen ophangmateriaal. Op de website ook niet aangegeven dat dit meebesteld zou moeten worden. Geen instructie over hoe de lamp aan de muur te bevestigen en aan te sluiten. Op woensdag de lamp teruggestuurd,verzendkosten zelf betaald. Nu zaterdag, nog geen reactie en nog geen geld terug.

Beste klant, Zowel de stroomkabel als het montagemateriaal wordt duidelijk aangeboden op elke productpagina en moet inderdaad bijbesteld worden. Voordat u de lamp had geretourneerd hebben wij duidelijk aangegeven dat wij bij ontvangst binnen 7 dagen het geld terug overboeken. Aangezien wij de lamp vrijdag hadden ontvangen moest deze nog gecontroleerd worden op schade. Vervolgens hebben wij direct de maandag daarop het geld overgeboekt. Met vriendelijke groet, Manves Buitenverlichting

Goeie service. Grote bestelling werd zelfs persoonlijk bezorgd

Prima service, snelle levering.

Post.nl had de order verkeerd in gescand. Manves heeft dit snel opgelost nadat ik meteen een medewerker van Manves aan de lijn kreeg. Dit bedrijf zal ik aan iedereen adviseren.

Nu dat weet ik nog niet

Ik krijg eind augustus een klusjesman en daarna kan ik pas inschatten hoe het materiaal is en of de zending compleet is. Nu kan ik nog niets meegeven ter eventuele verbetering.

Schroefdraad dol op meerdere plekken en lamp niet correct te sluiten

Mooie lantaarn maar helaas geen goede constructie

Preis- Leistungsverhältnis ist sehr gut, Danke

Das Preis- Leistungsverhältnis ist sehr gut, Danke. Der Artikel wurde unkompliziert und schnell geliefert, er entspricht genau der Beschreibung.

Snel en prima

Prima website en artikelen in goede prijsklasse

Heel tevreden, goed en snel geleverd.

Heel tevreden en goed en snel geleverd.

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.