Mooie lamp en zeer tevreden

Ik heb hier een mooie buiten-wandlamp gekocht met een beugel voor hoekmontage. Verkoper bood aan om de hoekbeugel alvast te monteren aan de lamp. Dit is geweldige service en daarom een zeer positieve beoordeling!

superservice

Mooie kwaliteitslampen,snelle levering en supervriendelijke klantbenadering! Goede aftersales,een echte aanrader!

Perfecte service's super snelle levering

Bijzonder klantvriendelijk bedrijf onze oprechte complimenten voor de super snelle levering en de adviezen. En de tuinlantaren die wij hebben besteld en inmiddels geplaatst hebben is van een bijzonder mooie kwaliteit. Wij zijn heel blij met onze keuze voor Manves.

Bedankt voor uw positieve review en mooi om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze lampen. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Buitenverlichting

Prachtige buitenlampen

Snelle levering. Buitenlampen zijn zeer sfeervol en passen prachtig op de oprijlaan van onze boerderij. Van uitstekende kwaliteit .Zeer tevreden

Mij is geleverd naar verwachting

Zeer goede service en prijs prestatie is top

Goede uitleg en goede afspraken. Daarnaast is de levering goed begeleid en op tijd. Ga zeker meer bij deze zaak bestellen. Prijs prestatie verhouding is heel goed en zeker aantrekkelijker dan bij de concurrentie. Klant is bij Manves nog steeds koning. Top ga zo door.

Geweldige service.

Om 17.10 uur nog even bellen met een heleboel vragen over een lampenglas, hierbij vriendelijk, geduldig en vakkundig geholpen. Nu enige dagen later het lampenglas in Duitsland mogen ontvangen. Ik maakte mij enigszins zorgen of deze de reis zou overleven maar dat bleek onterecht. Men had kunnen voetballen met de verpakking, geweldig dus zowel het product, de service en de verzendmethode. Zeer tevreden!!!!!

Mooie producten en superieure service!

Wij zochten een mooie, authentieke en superstevige vlaggenstokhouder en vonden die bij Manves. Ook mooi: het product was in de aanbieding, een vraag hierover werd snel beantwoord en de bezorging was bijna nóg sneller. :-) Kortom: wij zijn méér dan tevreden.

Complimenten

Snelle service en mooi goed spul

Snelle levering, schitterende lamp, super prijsje

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, lamp besteld en de volgende dag al in huis. Onze oude antieke lamp was aan vervanging toe, het opknappen van zo'n antieke lamp is enorm kostbaar, bij toeval op de site van Manves gekomen en daar een soort gelijke aluminium lamp gevonden voor een goede prijs. We willen uiteindelijk ook een staande lantaarn + lamp vervangen voor een bijpassend artikel, we zullen tzt contact opnemen met Manves. Het bijpassende bevestigingsmateriaal is de kers op de taart, uiteindelijk wel gekozen voor een handige moderne Philips Hue lamp ;)

Zeer snelle levering ga zo door

We zochten wat we nodig hadden, snelle levering .

Mooie degelijke ambachtelijke lamp

Bij de levering ontbrak de handleiding. Misschien handiger om die handleiding bij de betreffende lamp in de verpakking mee te leveren. Wij kwamen er wel uit met moeite maar kan voor andere mensen een probleem zijn. Het openen van de fitting was zeer lastig. Verder mooi product.

Vlot en correct een aanrader

Vriendelijke en deskundige voorlichting over product.

Vriendelijke en deskundige voorlichting over product. Snelle levering. Geheel tevreden

Erg behulpzaam en erg vrolijke lieve mensen

Top alles is top vergeleken by ks daar waren wy eerst klant,maar dit bedryf is zo super lief,betrouwbaar mooie pryzen en top service ik zeg doen.

Niet goed

Mooie lampen. Zat geen gebruiksaanwijzing bij. Kabel in de lampen moest nog worden aan gesloten Eén fitting was kapot. Lampen waren duur zat, had dan verwacht dat er een gloeilamp bij geleverd zou worden.

Ruime keuze, snelle levering

Op de site stond vermeld dat de levertijd ongeveer een week zou duren, maar na drie dagen mijn bestelling al in huis 👍👍

Geweldige klantenservice en snelle levering.

Wij hebben inmiddels voor de derde keer bij dit bedrijf een aankoop gedaan en vinden Manves dan ook een betrouwbaar bedrijf. Voor zowel het bellen van extra uitleg of aansluitadvies vinden wij dit bedrijf een telkens professioneel met daarbij een extra goede service. Ga zo door en een compliment voor de extra service!

Duidelijke website en snelle levering

Product voldoet aan de verwachting, alleen jammer dat er geen handleiding bij zat, moest daarvoor weer naar de website om de foto's te bekijken.

SUPER!!!!

Zeer snelle service. Goed verpakt. Zeer vriendelijk Snelle levering.

Uitstekend.

Mooie producten, die keurig thuisbezorgd werden door een zeer vriendelijk personeelslid. Ook werd een extra servicedienst verleend! De firma Manves is zeer zeker aan te bevelen.

Goed geholpen met goed advies, en snelle levering, sneller dan aanvankelijk werd gezegd zelfs.

De ervaring was goed, echter een klein puntje van kritiek. We hadden maten doorgegeven van de glazen ruitjes, en toen zei die man dat zijn die en die, kijk maar op de website, gedaan, maar nu bleek dat ze een 5 mm te lang waren, dus moesten we ze bij de plaatstelijke glashandel laten snijden, een beetje jammer.

Snelle levering daarna op mijn extra info product vraag snel en bevredigend gereageerd.

Informatief

Pluspunten

Super goede service en kwaliteit lampen.

Over Manves Buitenverlichting

Manves is een begrip dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, tuinverlichting, deurbeslag en tuindecoratie. In onze webshop zijn wij actief met de verkoop van buitenlampen en de bijbehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijf DPD en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen.