Komt afspraak na

Bestellen leveren binnen een dag.

goede service

Eindelijk gevonden wat ik zocht en super goede service

Kwaliteit

Mooie buitenlamp. Sierlijk en van een zeer goede kwaliteit. Staat prachtig. Helemaal tevreden!

Mooie lamp netjes geleverd

Goed verpakt, enige minpunt is dat er niet duidelijk is vermeld dat je hem zelf moet opbouwen incl. bedrading. Voor de rest top product

Top service, snelle levering

We hadden per mail een vraag gesteld over de drukbel die we wilden kopen. Onze vraag werd snel telefonisch beantwoord. Besteld, en de volgende dag al ontvangen. Top!

Mooie knop !

Mooie zware kwaliteit knop zoals ik me het heb voorgesteld .

Prima website. Overzichtelijk. Goede beschrijvingen bij de producten. Makkelijk en snelle betaling. Goede communicatie. Snelle levering.

Alles vlot verlopen , goede kwaliteit. Dik tevreden.

Ik had een buitenlamp besteld maar toen ik die had ontvangen bleek dat hij iets anders was dan de afbeelding. Ik heb met Manves gebeld en de volgende dag hebben ze het goede onderdeel opgestuurd zodat de lamp precies is zoals ik hem besteld heb. Super service!

Snelle levering, mooie deurbel.

Snelle levering, mooie deurbel.

Mooi product

Mooie kapstophaken. Vintage look maar wel heel handig

Deskundige en fijne mensen om zaken mee te doen

Produkt komt overeen met hetgeen wordt beloofd en sluit aan bij mijn verwachtingen Deskundige en fijne mensen om zaken mee te doen.

Goed product

Zeer goede service

Zeer goede service 10 punten

Klantvriendelijk en goede service

Klantvriendelijk , snelle levering

Top bedrijf

Snel en duidelijk.

In alle opzichten prima

Afspraken kloppen service uitstekend producten uniek dank u

Zeer correct

Goede communicatie, over levering

Prima service en goed advies

Ik had een grote lampenkap besteld en vanwege de kwetsbaarheid is deze apart bezorgd door een medewerker van Manves. Ik vond dat heel attent.

Erg mooie lantaarnpaal!

Besteld zonder het in het echt gezien te hebben. Dan blijft het altijd spannend hoe het er in het echt uitziet. Wij vinden de lantaarn erg mooi en de kwaliteit is zeer goed!

Dure lamp slechte kwaliteit

Ik heb een dure buitenlantaarn gekocht, na een half jaar laat de lak op verschillende plaatsen los, terwijl er bij de beschrijving staat; laklaag bestaat uit een corrosiebestendige poedercoating, en is uiterst bestendig tegen de weerselementen!! Helaas klopt dat niet, jammer!

Response from the business owner

Beste klant, Het is inderdaad niet gebruikelijk dat dit probleem zich voordoet en vandaar dat wij ook twee jaar garantie geven. Het kan zijn dat de coating niet goed aangebracht is en gelukkig komt dit probleem niet vaak voor. Wij hopen dat het probleem goed is opgelost met onze nieuwe epoxy coating. Met vriendelijke groet, Manves

Correct!

Een prachtig product van een zeer hoge kwaliteit; de tweede al die aan onze woning bevestigd wordt. Snelle en degelijke verzending!

1ste aankoop super, 2de aankoop levering laat op zich wachten

Op 18 juni deed ik een 2de bestelling en deze is nog steeds NIET geleverd.

Goed, echter geen montage beschrijving

Goed product echter zonder bevestigingsmaterialen en montage beschrijving. Was niet duidelijk dat dit er niet bij zou zitten. Moeten lamp nog monteren.

Redelijk

Buitenlantaarn besteld. Mooi snel geleverd. Ook goed verpakt. Maar de bevestiging was zeer moeilijk. Er was geen beschrijving bij. Binnengedeelte bij aandraaien lamp was ook erg lastig. Ook de glasplaten die je later moet aanbrengen passen maar net. Ben bang dat ze er een keer gaan uitvallen. Maar de lamp is prachtig om te zien.

About Manves Buitenverlichting

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.