Snelle levering en goed product,

Prima lamp voor een goede prijs.

Wij waren op zoek naar een klassieke deurbel. Wat waren wij blij dat wij deze hier hebben gevonden. Bovendien nog Een snelle en nette levering. Top!

Quick reaction

There was a misunderstanding with shipment to Romania but Manves was quick to react and remedy the situation. Tibor Kalnoky, Kalnoky Foundation

snel en correct

snelle en correcte service, stevige verpakking

Zeer goede en snelle service

Ik ben blij geholpen!

Top producten

Veel keuze buitenverlichting en van zeer goede kwaliteit.

Een duidelijke site met veel keuze

Ik ben tevreden, snelle levering en keurig verpakt. Een minpuntje: elektrische bedrading ontbreekt.

Een bestelling gedaan welke glas plaatjes bevatte. Bij ontvangst bleken enkele plaatjes gebroken te zijn. Meteen is er een nieuwe set kostenloos opgestuurd. Uitstekende service.

Snel en voordelig

Snelle levering, uitstekend verpakt en een goed product.

Top service, persoonlijk, vriendelijk

Staan in voor hun producten van goede kwaliteit, reageren snel op vragen. Persoonlijke benadering en prima nazorg!

Response from the business owner

Beste klant, Bedankt voor uw mooie review en er was helaas wel enige vertraging met de levering. Vanwege de grote drukte bij PostNL kan het gebeuren dat bestellingen later worden uitgeleverd en hier kunnen wij helaas niks aan doen. Maar mooi om te horen dat alles goed is aangekomen en dat de lampen naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

Goed bedrijf

Lampen zoals uitgekozen netjes binnen de aangegeven tijd bezorgd incl bijhorende lichtbron. Kwalitatief super armaturen we zijn er heel blij mee :-)

Response from the business owner

Beste klant, Bedankt voor de positieve feedback en veel plezier van de aangekochte armaturen. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

Geleverd volgens verwachting

Wat ik besteld had werd netjes geleverd en voldeed aan mijn verwachting

Kwalitatief goed spul en fijne service

Ik heb een paar mooie buitenlampen besteld. Kwaliteit is prima en levering snel. Kleine tip: verkoop ze gewoon als pakket met montagemateriaal en snoer.

Prima service!

Betrokken medewerkers en mooie producten.

Response from the business owner

Beste klant, Fijn dat u uw review heeft herzien met betrekking tot de levertijd van de wandlamp. Zodra PostNL het pakket bij ons heeft opgehaald hebben wij geen invloed op de bezorgtermijn van deze transporteur. Maar fijn om te horen dat uw bestelling goed is aangekomen. Met vriendelijke groet, Marco - Manves

Alles was super geregeld, dank daarvoor

Prima product (Buitenlantaarn)

Enkele kleine problemen worden prima en snel opgelost.

Correcte afhandeling en prachtige lampen

Voor het eerst bij manves een wandlamp en een tuinlantaarn gekocht. Eerst gebeld voordat ik kocht en super vriendelijk personeel. Vervolgens kreeg ik twee dagen later de lampen bezorgd en deze zijn echt prachtig. Zeker een aanrader !!

Kwalitatief goede producten

voor ons nieuwe huis wilden we graag een degelijke buitenlamp en vlaggenmasthouder met uitstraling. Bij Manves vonden we wat we zochten. In een woord: perfect bij ons huis passend.

Response from the business owner

Beste klant, Bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Manves Trading

Goed product alleen kleine verbetering nodig. Zie onder

De deur klopper moet vast gezet worden d.m.v. stalen schroefdraad met daarop een messing schroefdop. Messing schroefdop draait gemakkelijk dol. Daardoor niet erg stevig. Beter een schroefdop van staal te gebruiken

Response from the business owner

Beste klant, Bedankt voor de feedback en wij zullen bij dit model deurklopper de messing moerdoppen vervangen voor rvs moerdoppen. Met vriendelijke groet, Manves Trading

Super slecht

Veel later bezorgd dan op site vermeld. Verstuurd als bouwpakket wat mijn inziens niet heel duidelijk op de site is vermeld. Porseleinen fittingen die niet zijn los te draaien (er zit waarschijnlijk gruist tussen). Tevens ontbreekt het montage materiaal om aan de lamp te monteren. Reactie over de mail harder draaien en spullen zitten er wel bij vermoeiende reactie!!! Geen service dus

Response from the business owner

Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons product en service. Wel hadden wij aangegeven op de productpagina dat er 14 dagen levertijd was op deze wandlamp. Daarnaast leveren wij bij dit model lamp altijd de fitting apart omdat deze nog moet worden bekabelt. Wij hebben naar aanleiding van het mailcontact u diverse malen geprobeerd te bellen en gemaild om uit te leggen hoe u deze lamp het beste kan aansluiten. Mocht u alsnog uitleg willen betreft het aansluiten van deze lampen dat kunt u contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Manves Trading

prima bedrijf

prima product, goede en snelle levering, , bij evt. vragen wordt snel en duidelijk beantwoord.

bestelling is niet op te volgen

Verzending liet lang op zich wachten zonder reden

Response from the business owner

Beste klant, Excuses voor het uitlopen van de levertijd. Omdat wij tussen kerst en oud en nieuw waren gesloten liep de levertijd iets uit. Met Vriendelijke Groet, Manves

Snelle en correcte levering

Het is gemakkelijk bestellen via de webshop. Duidelijk met goede foto’s en een goede omschrijving. Kortom ik ben zeer tevreden. Het bestelde product zag er netjes en kwalitatief goed uit met een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Het was op een veilige en goede manier verpakt.

Response from the business owner

Beste klant, Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat uw bestelling goed is aangekomen. Met Vriendelijke Groet, Manves Trading

heb nog niets ontvangen kan dan ook niet beoordelen

Ben nu al 5 dagen aan het wachten op mijn bestelling . Hopelijk komt ze aan .

Response from the business owner

Beste klant, Het vogelhuis wat u had besteld in de kleur groen stond beschreven met 7 werkdagen levertijd. Inmiddels is deze ook bezorgd en u gaf ook aan in uw mail dat u tevreden was. Jammer dat u hierop uw review niet heeft aangepast. Met Vriendelijke groet, Manves

Product ziet er uit zoals op de foto - en dat is goed. Een 'drill guide' op papier voor de montage zou het product nog verder verbeteren.

About Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement