Uitstekend service

Heb 2 keer moeten bestellen omdat bij de eerste bestelling wat was vergeten. Kon door geen enkel probleem alles in een doos samen. Heel aardig aan de telefoon te woord gestaan. En ja de bestelde artikelen zijn fantastisch mooi. Hier heel blij.

Alles prima.

Mooie spullen en levering volgens afspraak.

Kwaliteit/prijs prima in orde.

Snel geleverd,mooie kwaliteit.

Mooi product

Mooi kwalitatief product, snel geleverd. Snelle reacties via de mail

Zeer attente en behulpzame verkoper

Aangezien de glazen van de lampen niet helemaal paste heb ik de firma gebeld. Werd uitstekend geholpen met opties voor allerlei oplossingen. Perfecte verkoper.

Prachtige lampen, snel bezorgd

X

Goed product en prima snelle service

Goed product en prima snelle service

Goede Service

De lantaarnpaal ziet er piekfijn uit, komt overeen met de foto's op de website. De service was super

Het traject verliep helder, duidelijk en klantvriendelijk

Positief verrast!. Een duidelijke gebruiksvriendelijke website. Telefonische toelichting n.a.v. een vraag correct en klantvriendelijk. De lampen werden snel geleverd. Nu nog hopen dat ze het ook doen, want ze zijn nog niet aangesloten.

Overzichtelijke site, snelle levering

Bestelling was zo geplaatst. Levering was snel, artikelen super goed verpakt.

Heel goed maar laat mijn pakket a.u.b.niet onbeheerd aan de voordeur zetten door de bezorger zoals de vorige keer. Bedankt, Gr Ron.

Beste Ron, Ik had net uw opmerking gezien betreft het leveren van het pakket maar hebben helaas geen invloed hoe PostNL het pakket bezorgd. Mocht het pakket weer zo onbeheerd voor de deur worden neergezet dan horen wij dit graag want dat zullen wij dit melden bij PostNL. M.V.G Marco - Manves

Netjes volgens afspraak

Zeer snelle levering van mooie producten

Snelle levering, mooie producten!

Mooie spullen

Hele mooie spullen voor een eerlijke prijs. Aanrader voor iedereen die een mooie lamp zoekt. Veel keuze.

Lange levertijd

Laat verstuurd..

Beste klant, Na het lezen van uw review hebben wij intern gekeken naar uw besteldatum (13-04-2021) en de datum van levering (17-04-2021). Zoals aangegeven in onze webshop beloven wij dat bestellingen worden geleverd binnen 3 dagen maar zien dat uw bestelling één dag later is uitgeleverd. Aangezien wij afhankelijk zijn van transporteur PostNL kan de bezorgdatum soms afwijken. Ondanks dat u ons bedrijf beoordeeld met een laag cijfer hopen wij dat u hier begrip voor heeft. Met vriendelijke groet, Manves Trading

Goede service, snelle levering

Uitgebreid assortiment, goede service, mooi product en snelle levering

Gewedig!

Mooie lampen & Hele goede service

Mooie vlaggenmasthouder

Mooie kwaliteit

Niet heel klantvriendelijk

Veel langere levertijd dan beloofd. En dat kan natuurlijk gebeuren, maar als je er dan een vraag over stelt krijg je een onvriendelijk antwoord.

Beste Steffenie, Het klopt inderdaad dat wij soms problemen ervaren met een uitlopende levertijd doordat wij i.v.m de coronacrisis slecht worden bevoorraad en daarvoor ons excuus. Daarnaast vinden wij het vervelend om te horen dat u onze klantenservice als onvriendelijk ervaart. Wij hebben naar aanleiding van uw review u een aantal keer geprobeerd te bellen maar kregen helaas geen gehoor. Als u in de gelegenheid bent zou u ons kunnen bellen omdat wij graag willen weten wat u onprettig vond. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

Prachtige lamp, keurig op tijd bezorgd.

Kwaliteits lampen

Prima service en snelle levering

geheel volgens wens

Sonnenuhr - Schlange Bronze - Ø 42 cm

Ich habe heute meine Sonnenuhr bekommen. - Whow !!! Das die Sonnenuhr sehr gut aussieht ist ja auf den Fotos zu sehen, aber das die Sonnenuhr so schwer ist und einen super wertigen Eindruck macht, hat die Begeisterung komplett gemacht. - Die Lieferung war auch noch schnell und präzise angekündigt. - Vielen Dank Manves !! ( eigentlich 7 Sterne ! )

Zoals het hoort, super bedrijf

2de keer iets besteld, gaat zoals het hoort.

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.