Topproduct

zeer goede kwaliteit heel mooi ontwerp! er waren wel geen pluggen en schroeven voorzien om te bevestigen.

Goede afhandeling komt afspraak en levering goed na

Een tip heb ik nog wel Lamle kappen goed inpakken Tijdens vervoer is het bovenste bolletje afgebroken

Prima ervaring

Prima service met in dit geval zelfs aan huis bezorgd

Prima product.

gewoon zoals het hoort.

Snelle levering, uitstekende service!

Bestelling was snel binnen, we hadden bij de buitenlamp een ledlamp besteld, die zat echter niet in de doos bij de lamp. Na een telefoontje/mail werd de ledlamp meteen de volgende dag bezorgd. Top service!

niet perfect, week prettige service

Bij de levering werd één lamp van het verkeerde type geleverd. Na een belletje werd alles op een prettige wijze hersteld. Mooi assortiment lampen, ruime keuze, mooi materiaal.

Snelle levering alles was prima

Ze hadden precies wat ik zocht. Lampen werden snel geleverd en waren echt van top kwaliteit.

Fijn bedrijf

Ondanks dat we lang moesten wachten op de levering, een fijn bedrijf. Probeert er alles aan te doen om op te lossen en houdt contact.

Bedankt voor de mooie review.

Nette lantaarnpalen geleverd gekregen.

Producten waren goed verpakt. Miste alleen aansluitbeschrijving.

Beste Theo, Bedankt voor uw opmerking en wij gaan dit nog duidelijker beschrijven in onze webshop. Onderin de productpagina worden deze accessoires wel aangegeven maar ondanks krijgen wij hier meer opmerkingen over. Met vriendelijke groet, Marco Manves

mooie lamp, goede levering

Lamp is mooi en stevig verpakt binnen gekomen. Jammer dat er geen bevestigingsmateriaal bij zit. Dit zagen we pas toen we hem wilden gaan ophangen.

top product

Mooie muurlampen snel gelevert

gewoon heeel goed

alles volgens afspraak, ook de levering helemaal volgens track en trace. Goed verpakt, geen schade

Helemaal top

De lampen en buitengaats zijn helemaal top

Heel goede service en delivery op tijd !

Supersnelle levering!

Mooie spullen, goede kwaliteit

correct, vlotte service, mooi materiaal, kortom perfect

Vlotte levering, artikel is naar wens.

Erg mooie lampen en perfecte levering.

De buitenlampen zijn erg mooi en van een goede, robuuste kwaliteit. De levering was snel en producten zijn netjes verpakt. We zijn er zeer tevreden over !

prima levering

snelle levering, goed verpakt

prima bedrijf

snelle levering.

Ik ben tevreden over Manves

Het bestellen was gemakkelijk. De aflevering van het product (een buitenlamp) verliep volgens afspraak. Het viel me wel tegen dat de bedrading in de lamp zelf nog moet worden aangebracht. Ik had verwacht dat bij een lamp van deze prijs, dit al zou zijn gebeurd.

Goede service en passend glas voor buitenlamp

Prima service, glas was niet op voorraad. Ik kreeg een mailtje toen het weer op voorraad was. Snelle levering.

netjes en goed geleverd

mooie kwaliteit product

Vlot geleverd en zeer goede service

Zeer mooie klassieke buiten lamp besteld op vrijdag en maandag werd het al geleverd Lamp is van zeer goede kwaliteit en was vakkundig voor transport verpakt Ik had nog een vraag gesteld via de e-mail en werd vrijwel direct teruggebeld en kreeg m’n antwoord Tevens een goede uitleg gekregen tbv de montage... Kortom zeer tevreden en raad het zeker aan!

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.