Afspraken nagekomen

Zowel de beloofde levertijd als de omschrijving van het product zijn nageleefd. Verdienen van mij een 10

Correct en snel

Maandag gekocht en dinsdag al bezorgd. Prima product en degelijk afgewerkt.

Aangenaam

Jullie hadden als enige wat ik zocht. Goedwerkende website. Betaling, verzending en verpakking: allemaal prima.

Matig en slordig

De lamp lag kennelijk al een poosje op de plank. Hij was vies, de rubbertjes van het glas uitgedroogd, slordig verpakt, in een doos die al meerdere keren was opengedaan en er ontbrak bevestiging materiaal.

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Wij zijn al jaren klant bij Manves en hebben al meerdere aankopen gedaan. Vorige week twee muurlampjes ontvangen en wederom van hoge kwaliteit. Ga zo door Manves !!

Mooi product, prijs ok, organisatie kan beter

Mooi ontworpen lantaarn, redelijk goede materialen en heel mooi afgewerkt. Levering was chaotisch, meermaals afspraak niet nagekomen. Wel steeds bereikbaar en bereidwillig om te leveren.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Sander, Bedankt voor uw reactie en moet toegeven dat het uitleveren niet vlekkeloos ging. Wij zullen uw review ook intern gaan bespreken en onze communicatie nog verder gaan verbeteren. Bedankt voor uw feedback en excuus voor het verschuiven van de beloofde leverdatum. Met vriendelijke groet, Marco - Manves Trading

Prijstechnisch voordeliger dan concurent

Vergeleken met andere webshop en de prijs scheelt enorm. En een prachtig product geleverd.

Mooie producten, vlotte reactie op vragen, bezorging erg netjes,

Mooie producten, vlotte reactie op vragen, bezorging erg netjes,

Goede kwaliteit en snelle levering

Mooie buitenlampen, goede kwaliteit, uitstekende afwerking, snelle antwoord op mijn vraag. Heel tevreden

Zoals het online kopen hoort te zijn

Mooie webshop met mooie artikelen. Ook de levering ging zoals belooft.

Goede aftersales

Goede aftersales en problemen worden opgelost.

Kreeg niet geleverd wat op website stond.

Er was een sluit bus verf van bepaald merk en kleur nummer op de site. Ontvangen een merkloze spuitbus zonder enige aanduiding van kleur nummer en soort verf.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste klant, Zoals wij telefonisch al hadden aangegeven is kleur die beschreven is gewoon de kleur die is geleverd. Aangezien wij deze spuitbussen op bestelling laten maken weten wij 100% zeker dat het om de Sikkens kleur Q0.05.10 gaat. Als u dat vervolgens in twijfel trekt dan kunnen wij daar verder niks aan veranderen. Uiteraard kunt u de spuitbus terug sturen en maken wij het geld terug over. Met Vriendelijke Groet, Marco - Manves

Perfect order

The order went perfectly, and really nice lamps. Best recommendation from here.

Snelle correcte levering. Goede communicatie.

Goed!

Goede ervaring

Geweldige bollampen gekocht

Twee bolvormige lampen op een sokkel bij Manves gekocht en zeer degelijke kwaliteit. Volgen er meer

Snelle levering van product

Prettig winkelen en een super snelle levering

Voor herhaling vatbaar

Meerdere lampen gekocht en van hoge kwaliteit

Schöne Beleuchtung

Schöne Beleuchtung

Gerichte klantenservice

Meerdere vragen gesteld voor aankoop en correct bedrijf.

Vlot geleverd en goed product

Meerdere artikelen besteld en precies zoals op de foto.

Prima bedrijf

Prima bedrijf

Product te kort maar deel geld terug gehad na klacht

Ik had een lampketting besteld van 1 meter maar deze was maar 90 centimeter. Manves nam de klacht serieus en ik heb een deel van mijn geld teruggehad.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Marjolein, Excuus voor onze fout en hoop dat het naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Marco - Manves

Zeer ontevreden, ruim een week geleden besteld en nog niks binnen!

Regelmatig gebeld en nog steeds geen vlaggenstok houder binnen!

Very smooth

The item arrived to Finland in 5 working days. Well packed and all in order.

Über Manves Trading

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.

Kiyoh Bewertungen