Misverstand.

Snelle verzending, helaas bleek er een foutje op de webshop te staan. grepen in chroom bleken Nickel. Retour gestuurd en door onbenulligheid van PostNL kwam het pakje weer retour. Keurig een retourformulier ontvangen zodat ik niet de verzendkosten hoefde te betalen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het geld retour gestort gaat worden.

Goede snelle levering

Prima contact, snelle levering.

Prima product, snel geleverd.

Fijne website, goede producten. Snel geleverd. Communicatie is ook oké.

Goede online aankoop

65.0507.35

Blije klant :-)

Dit bedrijf krijgt van mij een 10!! Service en lampen zijn top.

Vriendelijke en duidelijke informatie telefonisch gekregen.

Kan het iedereen aanbevelen.

heel goed

Stalen rozetten gekocht. Deze waren van goede en mooie kwaliteit ! onbewerkt staal. Goed op kleur te maken.

Super goed en snel

Heel blij met uw product

Prima product en snelle levering

Goede omschrijving van het artikel

Goede prijs

Prijs vergeleken met Nostalux en scheelt enorm. De lampen zijn van dezelfde kwaliteit maar bij Manves is de aankoop een stuk voordeliger.

Vriendelijk en klantgericht

Voor de aankoop contact gehad en zeer behulpzaam. En het product is top

Perfecte opvolging

Doen zoals ze beloven op de website

Goed bedrijf om zaken mee te doen

Meerdere lampen besteld en kreeg zelfs nog wat extra korting mbt de aantallen. Snel geleverd en de lampen hangen inmiddels.

Garantie zoals het hoort

1.5 jaar terug een lamp besteld en had voor garantie een punt aangemeld. Werd niet moeilijk gedaan en het probleem correct opgelost.

Zoals het hoort!

Online een bestelling geplaatst en duidelijke track en trace, met een snelle levering.

Betrouwbaar bedrijf

Ons oog viel op een aantal deurkrukken en daarna online besteld. Was 1 dag later dan beloofd maar dat maakt niet uit.

Heel blij met onze aankoop

Aantal keer deze site bezocht en hebben 2 wandlampen voor tegen de garage gekocht. Zeer blij mee ;-}

Volgens afspraak

Online een bestelling geplaatst en geleverd zoals op de foto.

Degelijke kwaliteit

Robuust deurbeslag en van degelijke kwaliteit.

Snelle levering, top

1e ervaring, was netjes

Lange levertijd. Geen schroeven

Erg jammer dat bij de bestelling geen schroeven zitten. Zeker omdat dit best speciale moeten zijn. Gezien de prijs had mijn inziens er bij moeten zitten

Response from the business owner

Beste klant, Zoals wij op de website hadden aangegeven waren wij tussen kerst en oud en nieuw gesloten. Vandaar dat de levertijd ook was uitgelopen naar het nieuwe jaar. Bij deze grendel zitten inderdaad geen schroeven maar dit betreffen zeker geen speciale schroeven zoals u aangaf in uw mail. MVG Manves

Uitstekende service.

Mail gestuurd met een vraag, zeer snel antwoord gekregen, bestelling gedaan en een dag later al ontvangen.

mooi product voor een betaalbare prijs

vergelijkbaar met andere aanbieders, heel goed!

Prijs en kwaliteit zijn goed.

De 3 buitenlampen zijn van goede kwaliteit, communicatie kan wat vlotter.

Perfect geregeld

Zijn al enige tijd opzoek naar een type lampen en deze werd met wat aanpassingen voor ons op maat gemaakt. Perfect

About Manves Trading

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.