Mooie Zonnewijzer

Het artikel was goed verpakt en er was duidelijke communicatie over de levering. Het in elkaar zetten was een fluitje van een cent. Kortom: een mooie zonnewijzer. Echt een aanwinst voor onze tuin.

Zeer goede service.

Post NL liet op zich wachten met de levering zodat we deze niet mee konden nemen naar Frankrijk. Manves heeft de producten nagestuurd naar Frankrijk op eigen kosten. TOP

Uitstekend product, hoge kwaliteit!

Absoluut een aanrader. Snelle en degelijke verzending ook!

Een betrouwbare firma met perfecte service

Het gekochte artikel was niet geleverd met de juiste onderdelen . Tot mijn grote vreugde werden de juiste onderdelen razendsnel naar mijn adres gestuurd . Een mooi product en zeker een even mooie service .

Goede service en aandacht voor de klant

Ik heb Manves als zeer aangenaam ervaren. Goede service, veel aandacht voor de klant en het artikel dat verkocht is. Héél goed en zou hier zeker weer kopen als ik wat nodig heb.

Netjes en snel geleverd

product naar verwachting

Teleurstelling

Mooie buiten hanglamp besteld. Kreeg een bouwpakket opgestuurd met glas wat niet paste. Opsturen van juiste glas ging niet vanzelf, weinig begrip van de eigenaar, het was druk….. Net vervangende glas gekregen, past ook niet goed. Jammer, voor de rest van de tuinverlichting maar even verder kijken.

Goeie service

De bestelling liet op zich wachten door allerlei omstandigheden. Maar toen alles rond was namen ze direct contact op met mij, dat de bestelling verstuurd zou worden. Vond ik erg prettig

Vlot en beschreven zoals op de website

Zeer correcte service, bij vragen contacteerbaar.

7 wandlampen besteld bij Marco van manves ! Losse kappen ...en losse wandarmantuur .... Super geholpen door Marco, alles uitgezocht en opgeschreven hoe ik het wilde hebben (aangezien ik geen held ben om dit allemaal online te bestellen) gebeld en Marco heb alles geregeld ! Super blij met dit bedrijf ...goed advies , alles was mogelijk ! Snelle verzending en super mooie kwaliteit lampen ! Prachtig ! Een aanrader om hier te bestellen ! Groetjes Marcel en edith zwanenburg

Hallo Edith, Fijn om te horen dat alles naar wens is en dat de lampen helemaal naar behoren zijn. Altijd geweldig zo'n mooie review te krijgen want dat is een beloning op ons werk. MVG Marco - Manves

Goede kwaliteit en snelle levering

Het is een overzichtelijke website en de prijs-kwaliteit verhouding is erg goed. De buitenlamp werd snel geleverd, Was erg goed verpakt en makkelijk te monteren. Erg blij met de lamp.

kwaliteitsproduct en snelle levering

Site met kwaliteitsproducten en goede prijzen. Daarnaast een snelle levering.

Goed product, snelle en nette bezorging

Twee lampen voor buiten helemaal naar wens. Eerder ook al van deze winkel besteld en toen ook geen klachten. Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt er kwaliteit voor terug (ook qua uitstraling van de materialen). Reden waarom ik geen 5 sterren gaf: ik had op een maandag besteld, maar de factuur gaf als datum de (zon)dag ervoor. Normaal geen probleem maar vanwege een verzekeringsclaim voor schade op die maandag was het handig geweest als de echte besteldag op de factuur had gestaan. Mail hierover is onbeantwoord gebleven.

Best Hans, Naar aanleiding van deze review hadden wij gebeld om aan te geven dat deze mail ons blijkbaar was ontgaan. Maar wel fijn om te horen dat de lampen naar wens zijn en u ons heeft beoordeeld met een positief cijfer. Met vriendelijke groet, Marco - Manves

Goede opvolging

Goed, maar niet echt snel

product is heel goed en de prijs super. Maar de levering een veelvoud van de beloofde tijd

Snel en vriendelijk geholpen

Ik werd geholpen met een onderdeel dat ik zocht en niet op de site van Manves kon vinden. De verkoper wist dat er nog een van op voorraad was. Hij heeft dat onderdeel snel beschikbaar gemaakt in de shop en de volgende dag had ik het in huis. Complimenten!

spullen in goede staat ontvangen.

prima kwaliteit.

Fantastisch!

Bij Manves prachtige spullen gekocht! Ontzettend blij met de kwaliteit van de spullen. Levering was snel en hetgeen later moest komen is zorgvuldig gecommuniceerd. Zeker een aanrader dit bedrijf!

Prachtige spullen, heel blij mee

Snel, goed verzorgd en veilig verstuurd!

Ok

Mooie kwaliteit producten en goede levering.

Prima bedrijf. Mooie kwaliteitsproducten en keurige levering. Goed verpakt en binnen de gestelde termijn.

Snel geleverd en prima kwaliteit

2 grote sokkel lantaarns gekocht met schroevenset. Schroevenset per ongeluk voor 1 lamp besteld maar toch 2x geleverd door Manves.

Snelle levering goede service

Bestelling was conform de aangegeven levertijd binnen, geheel compleet. Lampcoating was door transport wat beschadigd, hierop is netjes gereageerd en een goed voorstel gedaan. Reactie was alleen wat traag.

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.