Bijzondere collectie

Mooie collectie met buitenverlichting en konden voor zowel in de tuin als aan de gevel slagen.

Hoge kwaliteit lampen

Voor de derde keer hier gekocht en zijn na al deze jaren nog steeds te spreken over de kwaliteit.

heel klantvriendelijk en aardig, komt afspraken na.

heel erg aardig en prachtige lantaarn snel geleverd.

Snelle levering en goed verpakt

Een aantal lampen voor onze vakantiewoning in Frankrijk besteld en deze werden binnen een week bezorgd. Prachtige kwaliteit. Bedankt Manves

Voor herhaling vatbaar

Voor herhaling vatbaar

Van te voren informatie aangevraagd en vriendelijk personeel. Ook de buitenlampen zijn van hoge kwaliteit.

In één woord goed

Prachtige levensboom en van mooie zware kwaliteit.

Nooit zaken mee doen

Na 10 nog steeds geen verzending alhoewel beloofd tussen kerst en nieuw en geen nieuws van verzending.

Goedemiddag, Zoals op de website vermeld stond waren wij met de feestdagen gesloten. Ook hadden wij dit al aangegeven in de mail correspondentie. Manves Trading

Conform afspraak en zoals op de foto. Ook hadden wij snel de deurhendels in huis.

Mooie solide lampen

Mooie solide lampen en voor een acceptabele prijs.

Geen responsie

Drie mooie nautische lampen gekocht, inclusief aanbevolen bevestigingsmateriaal. De lampen zouden uitgerust zijn met porseleinen fitting die echter ontbreekt. Tevens werd één van de lampen geleverd met gebroken glas. Klacht ingediend maar tot op heden geen reactie

mooi product

mooi product maar slecht gefabriceerd Waarom niet het kabeltje alvast door frame getrokken? HAAKS??? Fitting past niet op schroefdraad stokeindjes paste niet door gaten dopmoer sluit niet aan op lamp door ribbel Echt jammer

Lange levertijd

Ik had een buitenlamp op een sokkel besteld. De levertijd zou 9 dagen zijn. Helaas duurde het langer, nl 14 dagen voordat de lamp kwam, in een heeeeele grote doos. De sokkel kwam echter niet mee, die kwam apart, nog 2 dagen later. Deze had best in die grote doos erbij gepast. Zonde van de extra rit. De lamp zelf is erg mooi, blij mee.

Alles perfect

Geen negatieve dingen ontdekt

Duidelijk, snel en correct

Deurklopper besteld, was snel verstuurd en klopt met de site

vlot bezorgd, prima product

Prima product, werd afgeleverd door medewerker van Manves die een vraag die bij me opkwam direct kon beantwoorden.

Goed, maar....

Alles is netjes gegaan, vlot genoeg geleverd. Alleen is het bestelde artikel toch best veel afwijkend van kleur. Als wat er te zien was in de shop.

Prijs voordelig en komt afspraken na

Snel geleverd, prijs voordelig en komt afspraken na

Uitstekende service.

Verkeerde brievenbus klep besteld maar werd soepel aan de deur omgeruild en verschil in prijs snel terugbetaald.

Goede ervaring

Twee keer vanuit spanje besteld en geen negatieve opmerkingen. Als opmerking kan ik toevoegen dat dit bedrijf telefonisch niet optimaal bereikbaar is. Twee keer gebeld en na 5 min terug gebeld maar verders geen opmerkingen

Online bestelling besteld en tevreden

Doorgaans geen online shoppers maar dit bedrijf was te ver uit de buurt. Vanwege de reviews toch online besteld en is goed bevallen. alles was correct geleverd maar de lichtbronnen waren niet meegeleverd. Een mail gestuurd en de dag daarna werden deze alsnog nagestuurd. Kortom, betrouwbaar bedrijf!

Bijzonder mooie lantaarnpal

Sieraad voor in onze voortuin en was beduidend goedkoper dan bij concurent.

Keurig op tijd

Besteld en snel in huis

tevreden klant

op tijd en in goede verpakking bij me thuis geleverd(Belgie)

Slordig en kwalitatief teleurstellend

Levertijd wordt bij lange na niet gehaald, vervolgens was de eerste levering niet compleet, informatie vanuit Manves richting de klant is minimaal en de kwaliteit valt me tegen: moer zit niet recht op het boutje van de deksel, waardoor de draad beschadigd is. Verschillende materialen bij 2 dezelfde lampen (2 kleuren afdichtringen). En de fittingen zitten niet recht in de armatuur, waardoor de lampen scheef zitten.

Over Manves Trading

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.