kwaliteitsproduct en snelle levering

Site met kwaliteitsproducten en goede prijzen. Daarnaast een snelle levering.

Goed product, snelle en nette bezorging

Twee lampen voor buiten helemaal naar wens. Eerder ook al van deze winkel besteld en toen ook geen klachten. Ze zijn niet goedkoop maar je krijgt er kwaliteit voor terug (ook qua uitstraling van de materialen). Reden waarom ik geen 5 sterren gaf: ik had op een maandag besteld, maar de factuur gaf als datum de (zon)dag ervoor. Normaal geen probleem maar vanwege een verzekeringsclaim voor schade op die maandag was het handig geweest als de echte besteldag op de factuur had gestaan. Mail hierover is onbeantwoord gebleven.

Best Hans, Naar aanleiding van deze review hadden wij gebeld om aan te geven dat deze mail ons blijkbaar was ontgaan. Maar wel fijn om te horen dat de lampen naar wens zijn en u ons heeft beoordeeld met een positief cijfer. Met vriendelijke groet, Marco - Manves

Goede opvolging

Goed, maar niet echt snel

product is heel goed en de prijs super. Maar de levering een veelvoud van de beloofde tijd

Snel en vriendelijk geholpen

Ik werd geholpen met een onderdeel dat ik zocht en niet op de site van Manves kon vinden. De verkoper wist dat er nog een van op voorraad was. Hij heeft dat onderdeel snel beschikbaar gemaakt in de shop en de volgende dag had ik het in huis. Complimenten!

spullen in goede staat ontvangen.

prima kwaliteit.

Fantastisch!

Bij Manves prachtige spullen gekocht! Ontzettend blij met de kwaliteit van de spullen. Levering was snel en hetgeen later moest komen is zorgvuldig gecommuniceerd. Zeker een aanrader dit bedrijf!

Prachtige spullen, heel blij mee

Snel, goed verzorgd en veilig verstuurd!

Ok

Mooie kwaliteit producten en goede levering.

Prima bedrijf. Mooie kwaliteitsproducten en keurige levering. Goed verpakt en binnen de gestelde termijn.

Snel geleverd en prima kwaliteit

2 grote sokkel lantaarns gekocht met schroevenset. Schroevenset per ongeluk voor 1 lamp besteld maar toch 2x geleverd door Manves.

Snelle levering goede service

Bestelling was conform de aangegeven levertijd binnen, geheel compleet. Lampcoating was door transport wat beschadigd, hierop is netjes gereageerd en een goed voorstel gedaan. Reactie was alleen wat traag.

snelle levering, maar lamp defect

Hoge lantaarn met 3 lampen besteld. Bij montage bleek fitting van een van de lampen kapot. Gelukkig bezorgden ze snel een nieuwe fitting, met nog een extra reservefitting.

Betrouwbaar en correct

Buitenverlichting gekocht. Heel mooi en goede kwaliteit. Net wat ik wou. Betrouwbaar en correct

alles klopt

product overeenkomstig beschrijving, correcte afhandeling

Goed maar kon ook door de brievenbus en minder verzendkosten

Snelle levering, goed verpakt

Mooie lampen, snel geleverd, goed ingepakt. Ze zijn nog niet aangesloten dus het is nog afwachten of ze het doen maar ik ga er vanuit van wel.

snel en correct

prettig

Eerste levering was niet compleet zonder voormelding.

Fantastisch!

Item besteld en betaald, binnen de 4 uur telefoon gehad van een zeer vriendelijke medewerker met de melding dat de kleur niet onmiddellijk beschikbaar was met onmiddellijk een voorstel tot oplossing welke ik direct aanvaard heb. De volgende morgen was mijn bestelling thuis geleverd! Zeer goed verpakt én volgens alle afspraken! Perfect bedrijf om mee samen te werken! (en voor de ongelovigen: neen ik verdien niks om deze tekst te zetten, de waarheid mag gezegd worden! absolute aanrader!!)

Goed geregeld

Na de eerst bestelling wilden toch de tuin beter verlichten. Ook deze keer keurig op tijd en onbeschadigd geleverd. Echt een goed bedrijf

Alles perfect

Heel goed verpakt. Zeer vriendelijke communicatie. Snelle levering. Top.

Snel geleverd, en als omschreven.

Snel geleverd en product is als omschreven.

Meer service dan je mag verwachten

Ik heb een mooie buitenlantaarn besteld. Bezorging volgde binnen een dag. Helaas had ik de raampjes van de lantaarn buiten laten liggen. En na een hagelbui, te raadt het al kapot. Daar kon Manves natuurlijk niets aan doen, maar ik kreeg direct nieuwe raampjes toegestuurd. Niet 1 set maar 2. Gratis. Dus DIKKE AANRADER, beter dan al die andere webshops die zeggen dat ze service leveren maar dat niet doen.

Top webshop

Mooie webshop met heel veel keus . Onze veranda is nu helemaal af met deze super mooie lampen . Snel geleverd en netjes verpakt . Volgende keer bestel ik hier zeker weer .

Over Manves Buitenverlichting

Manves buitenverlichting is een online bedrijf dat staat voor kwaliteit op het gebied van klassieke gevelverlichting, tuinverlichting en tuindecoratie. Zo is onze webshop ingericht voor het online verkopen van buitenlampen, deurbeslag en toebehorende tuinaccessoires. In samenwerking met transportbedrijven DHL en PostNL kunnen wij uw bestelling door heel europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.