Goed bedrijf

Goed geholpen en bij ontvangst van de lampen werden we nagebeld.

Mooi afgewerkte lantaarn

Mooie buitenlantaarn. Groene poedercoating. Keurig bezorgd.

Duidelijke site en snelle levering

Mooie artikelen

Twee grote lantaarnpalen besteld. Zeer snel geleverd. Het vergde echter wel wat om ze in elkaar te zetten. Na telefonisch contact, waarbij direct werd beantwoord, andere draden toegezonden gekregen. Zeer behulpzaam. Er werd zelfs nog gebeld of het met de nieuwe bedrading allemaal was gelukt. Klasse!

Top service en mooie lampen.

Mooie en degelijke materialen voor prachtige verlichting. Top service en fijne levering. Heel tevreden !

Kwaliteits deurknop

Twee bronzen deurknoppen besteld en wat een prachtige kwaliteit. Gisteren gemonteerd en geeft mijn deuren een prachtige uitstraling

Snelle service en persoonlijk contact

Zeer hoge kwaliteit

Zowel voor binnen als voor buiten een aantal moderne lampen gekocht. Massieve en solide materialen en niet te vergelijken met lampen uit een bouwmarkt.

Bijzonder goede klantenservice

Een vraag via het contactformulier gestuurd en werden binnen 5 minuten gebeld. Duidelijke uitleg en vriendelijk personeel.

Onlangs besteld en geen opmerkingen

Lampen zijn naar wens

Besteld, betaald en snel geleverd. Mooie lak afwerking en gemaakt van solide materialen.

Toppie

Goed bedrijf om een online aankoop te doen. Lekker betrouwbaar, snelle bezorging en een goed product.

Geweldige service en mooie producten

Hier voor onze tuin en oprit alle lampen gekocht. Wat een mooie degelijke kwaliteit zo zie je maar zelden. Alles werd netjes bezorgd door een speciale bezorgdienst. Netjes verpakt om schades te voorkomen. De eigenaar ons zelfs nog geholpen met een paar technische vragen waar zelf niet uitkwamen. Nu alles klaar is hebben we een paradijs aan licht. Bedankt Manves Trading.

Groot assortiment en snelle levering en heel goede service

Wij hebben een lantarenpaal gekocht en hebben deze snel geleverd gekregen. Maar door omstandigheden konden we deze pas ruim een jaar later plaatsen. En nu bleek dat de kap ontbrak na gebeld te hebben. Kreeg ik bericht dat ze deze als nog zouden leveren zonder kosten. Top welk bedrijf doet dit na zo lange tijd. Bedankt Manves voor deze service.

Prachtig assortiment

Mooie verlichting en werd ook snel bezorgd...

Product volstaat

Goed product en is zoals op de website beschreven.

Ik heb een haakje besteld. Netjes ingepakt en snel geleverd

Goede ervaring

Goede ervaring

Betaalbare prijzen!

Beduidend goedkoper dan concurrent.. Hebben dan ook direct besteld.

Top bedrijf

Goede kwaliteit :-)

Prachtig product!

Levertijd was niet zoals aangegeven, track and trace werkte niet, maar daarna was de after sales prima! Steeds snelle reactie. Het was het wachten waard, wat een prachtige Manves lantaarnpaal staat er nu in onze nieuwe tuin! Een woord; Schitterend!

Mooie lantaarns van goede kwaliteit

Mooie lantaarns van goede kwaliteit snel en goed verpakt geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten en te monteren.

Mooie kwaliteitslamp

Ik ben tevreden. De lamp is zeer netjes gepoedercoat en zonder beschadigingen geleverd. Ziet er veel beter uit dan de gemiddelde bouwmarkt buitenlamp.

Foutje goed opgelost

Werd verkeerd glas geleverd en werd snel opgelost.

Prettig zaken zoen

Goede service en een goed product is altijd een goeie combinatie.

Marconistraat 11 6901 PC Zevenaar

Over Manves Trading

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.