Goede ervaring

Goede ervaring

Betaalbare prijzen!

Beduidend goedkoper dan concurrent.. Hebben dan ook direct besteld.

Top bedrijf

Goede kwaliteit :-)

Prachtig product!

Levertijd was niet zoals aangegeven, track and trace werkte niet, maar daarna was de after sales prima! Steeds snelle reactie. Het was het wachten waard, wat een prachtige Manves lantaarnpaal staat er nu in onze nieuwe tuin! Een woord; Schitterend!

Mooie lantaarns van goede kwaliteit

Mooie lantaarns van goede kwaliteit snel en goed verpakt geleverd. Eenvoudig in elkaar te zetten en te monteren.

Mooie kwaliteitslamp

Ik ben tevreden. De lamp is zeer netjes gepoedercoat en zonder beschadigingen geleverd. Ziet er veel beter uit dan de gemiddelde bouwmarkt buitenlamp.

Foutje goed opgelost

Werd verkeerd glas geleverd en werd snel opgelost.

Prettig zaken zoen

Goede service en een goed product is altijd een goeie combinatie.

Goed product geleverd voor een goede prijs

Via prettig telefonisch contact juiste product geleverd tegen een goede prijs.

Geen kritiek

Kan geen kritiek geven

Super snel geleverd

Woon in Velp en bestelde deurklopper om 11 uur in de morgen en werd om 14.00 uur geleverd. Blijkbaar zat het bedrijf vlakbij en kwamen zij deze zelf bezorgen.

Gute Lampen

Manves ist mein Lieblingsgeschäft für Außenlampen

Geweldige website

Wat een mooie website en prachtige producten. De wandlamp inmiddels geplaatst en sturen binnenkort een mooie foto. Manves bedankt!

Deurbeslag is helemaal zoals beschreven

Mooie collectie met deurbeslag en de deurkrukken zijn een mooie toevoeging op ons interieur.

Goede producten

Goede producten, maar niet bereikbaar toen wijh hen probeerden te bellen voor wat info over de installatie.

Wederom correct en snel bezorgd

Voor de twee keer besteld in deze webwinkel en goede afhandeling. Wij zijn dan ook tevreden over dit bedrijf.

Levering is snel gegaan

Iedereen aan te bevelen

de nieuw aangeschafte wandlampen bevallen goed

goed ingepakt tijdens de verzending

Aankoop ging vlot in de webshop en de deurbel werd snel geleverd. Niets anders dan lof over dit bedrijf.

Comform afspraak

Zoals op de website staat vermeld is alles nagekomen. Ook het product is boven verwachting. Goed geregeld!!

Wat een top bedrijf is dit !!! VeelMeegemaakt maar mooi dit level

Snel vakkundig advies op ieder vlak. Geen gebruik makend van mijn digibeet schap!! Goede aftersales en betaalbaar. Veel dank UnDosTres music bv William Janz.nl

Ben een tevreden klant

Wij bestellen zelden online maar het ging bij dit bedrijf goed. Voor herhaling vatbaar.

Vlot besteld en vlot geleverd

Niet anders te zeggen dan goed!

Bien aidé

Juste bien en une phrase. Excellente entreprise

Marconistraat 11

6901 PC Zevenaar

Over Manves Trading

Manves is een online bedrijf dat staat voor A-kwaliteit op het gebied van klassieke buitenverlichting, moderne binnenverlichting en landelijke tuinverlichting. Ook voor brievenbussen, sfeervolle tuindecoratie en jaren 30 deurbeslag voor binnen en buiten kunt u bij ons terecht. In samenwerking met transportbedrijven PostNL en DHL kunnen wij uw bestelling door heel Europa op gewenste locatie bezorgen. Bij Manves geniet u van een uitstekende service en kunt u veilig shoppen met 30 dagen bedenktijd.