Goed voor mekaar!

Snelle service, levering zoals beloofd

Snelle service, levering zoals beloofd

Mooie deals! Snelle levering

Great service

Despite corona going on i still got my product within the standard delivery period.

Prima in orde

Goede service en snelle levering

Goede kwaliteit

Helemaal top

goede service

mijn onderdeel moest besteld worden, en er werd mij netjes op de hoogte gehouden wanneer dit ging binnen komen.

Goed spul en snelle levering !

Bestelde producten goede kwaliteit en volgende dag in huis.⁰

Goede service en snelle levering

Service staat op nummer 1

Had een helm besteld die achteraf niet meer geleverd kon worden. Hier contact over gehad en kon gelijk een keuze uit de nieuwe serie maken. Binnen 2 dagen ontvangen en het verschil kwa prijs nam het bedrijf voor eigen rekening. Top service!

Bra och enkel beställning

Krånglande transport av försändelse som inte var Onlymx fel. Fick snabb hjälp med tracking av paket

• Skulle du rekommendera oss? Ja

Zeer snelle levering

In minder dan 24u geleverd!

Very satisfied with the product and service..

👌👌👌👌👌

Goeie webshop. Communicatie kan iets beter

Na producten in winkelmandje te steken gaf website aan dat alles beschikbaar was en dag erna zou geleverd worden.. was niet het geval.. na 3 a 4 dagen zelf contact opgenomen en bleek dat er toch iets niet in stock was.. had leuk geweest dat ik dit vroeger had vernomen. Voor de rest alles prima in orde

Vlot en correct

Alles vlot verlopen, correct en snel geleverd

Altijd goed en snell

Kan het persoonlijke briefje altijd erg waarderen. Deze mensen begrijpen de passie van een motorrijder, door ze zsm weer de weg op te helpen.

Snelle en goede levering van mijn bestelling

Top service snelle verzending

Bestelling gedaan en die is super snel geleverd zonder gedoe ik ga hier vaker bestellen

top

correct en snelle levering

Sneller geleverd dan aangekondigd, altijd goed!

Kunnen andere webshops een voorbeeld aan nemen.

Voor een tweede keer, flikt OnlyMX het weer

Goede producten en megasnel verzonden! De laatste maanden wat slechte ervaringen gehad met nieuwe webshops, maar niet bij OnlyMX. Precies de juiste berichten om je op de hoogte te houden van de bestelling. Gewoon goed...

Super tevreden.

Super snel geleverd en netjs verpakt. Wat ik wel opprijs kon stellen is het handgeschreven briefje met 'bedankt' erin. Zeker een aanrader deze webshop!! 9+

Beckerweg 1 9731AW Groningen

+31(0)85 0606065