Vlotte service en zeer vriendelijk

Snelle levering en zeer klantvriendelijk

Prima materiaal en service

Prima materiaal en service.

Correct

Goede kwaliteit, goede communicatie en vlotte levering

Goede service! Vlotte communicatie!

Goed!

Gewoon perfekt

Besteld en op tijd bezorgd. Goede kwaliteit.

Goede en vlotte service.

Correct

Bestelling eenvoudig te plaatsen. Overzichtelijk website. Goede opvolging en informatie verstrekking. Correcte levering.

Super geregeld

Snelle levering, kwaliteit plinten goed en zoals verwacht. Vriendelijke chauffeur!!!

alles ok

alles was in orde, goede levering, aanrader

Gemakkelijk te bestellen, goede opvolgbaatheid, snelle levering In een woord 'super' Mvg krygelmans Dirk

xx

xx

Na een valse start , toch in orde gekomen

Na enkele dagen een bericht gekregen dat er een E-mail gestuurd was met leverdatum ... die datum en tijd werd mooi gerespecteerd ... jammer dat een deel van de bestelling fout geleverd werd en er ook enkele beschadigingen waren daar en geen verpakking oid rond de folieplinten was ... het Belgische nummer was nooit bereikbaar ! , Via het Nederlandse nummer een klacht ingediend , die een poos later werd beantwoord ... Er werd me verzekerd dat men de bestelling ging omruilen met de juiste stukken en onbeschadigd , enkele dagen later kreeg ik weer een bericht dat er een e-mail verstuurd was met leverdatum en tijd... Deze werden weer goed gerespecteerd en de bestelling is uiteindelijk goed gekomen. Deze keer was er wel een beetje verpakking rond de folieplinten.

mooi plinten, lange lengtes mogelijk

Wij hebben de 0113 - Golf plint - MDF v313 - 15 x 70 mm zijdeglans aangekocht en zijn zeer tevreden. Met 4 stukken is een volledige kamer naadloos afgewerkt. Door de lange lengte is de plint ook vrij flexibel wat handig is al je helemaal naar boven moet met zo een lange lengte.

Vriendelijke service

Altijd alles in orde en zeer vriendelijk

Vlotte, snelle service.

Mijn bestelling werd snel geleverd en ik werd goed geïnformeerd over wat en wanneer.

Beste materiaal ooit !!!

Prima materiaal,goede service ! Ons bedrijf is supper tevreden . Dus hebben wij plinten nodig : slechts één adres PLINTENFABRIEK. Opmerking : gelieve op facturatie volgende keer het adres van onze onderneming te vermelden/ DECORATIE COENEN HOUTSTRAAT 83 3890 GINGELOM . BTW : BE 0729 380 711 regisstratienumùmer: 729 380 711 10 22 00

levering en kwaliteit top!

Heb de plinten nog niet geplaatst. Maar voor levering en kwaliteit is plintenfabriek dik in orde.

Vlotte mooie service

Vlot besteld, vlot geleverd, goeie communicatie, mooi materiaal!

Prima maar alleen lange levertijd

Communicatie, het product, de verpakking om schade te voorkomen, levering, allemaal dik in orde. Alleen de levertijd was voor ons wat aan de lange kant (coronatijd of niet) waardoor onze verbouwing vertraging opliep. Als we het geweten hadden, dan hadden we al 2 weken eerder besteld maar niettemin zouden we hier de volgende keer gewoon weer bestellen hoor!

Vlotte levering, goede service.

Veel keuze, snelle verwerking van het order (veel sneller dan vorige keer), goede service bij aflevering (datum en beperkt tijdsslot en vooraf nog bellen om te bevestigen)

Top levering

De levering was top, mooie plinten, zeer goed verpakt

Slechte communicatie

Wij werden niet op de hoogte gehouden van de vertragingen en de levering van onze plinten. We moesten er zelf achteraan gaan en zelf dan kregen we geen duidelijkheid over de status. Dit is spijtig, aangezien de levertermijn die ze aangaven op hun website de reden was dat we hier besteld hadden. Buiten de slechte communicatie moeten we de kwaliteit van de plinten nog afwachten. Ze hebben wel een heel uitgebreide keuze en zijn vriendelijk aan de telefoon.

Perfect!

Alles volgens afspraak en zeer vriendelijk!

Correcte levering en kwalitatief materiaal

Vlotte bestelling en afhandeling. Mooi materiaal en super bevestgingslijm.